eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paradyż"Sukcesywna dostawa betonowych materiałów drogowych"

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-13

Ogłoszenie nr 500080857-N-2018 z dnia 13-04-2018 r.

Gmina Paradyż: "Sukcesywna dostawa betonowych materiałów drogowych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527939-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Paradyż, Krajowy numer identyfikacyjny 590648267, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 758 40 82, e-mail przetargi@gminaparadyz.pl, faks 44 758 40 24.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminaparadyz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Sukcesywna dostawa betonowych materiałów drogowych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem) betonowych materiałów drogowych, zwanych dalej "wyrobami betonowymi". 2. Wyroby betonowe zakupione zostaną z przeznaczeniem do realizacji nw. zadań: a) "Przebudowa drogi gminnej w Paradyżu - chodnik ul. Lipowa"; b) "Zagospodarowanie placu w Paradyżu przy ul. Przedborskiej"; c) "Zagospodarowanie centrum Wójcina". 3. Wyroby betonowe dostarczane będą sukcesywnie, w podziale na ww. zadania, według potrzeb Zamawiającego - w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Zakres zamówienia dotyczy następujących rodzajów wyrobów betonowych: a) krawężniki betonowe proste; b) krawężniki betonowe wypukłe, c) krawężniki betonowe wtopione, d) obrzeża betonowe proste, e) kostka betonowa brukowa gr. 8 cm (kolor: grafitowy gładki, biało-szaro-czarny gładki, czerwony gładki, szary płukany) 5. Szczegółowy wykaz i opis wyrobów betonowych objętych przedmiotem zamówienia, zawierający ilości planowane do zakupu, zawarty jest w załączniku Nr 5 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami: a) ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( (Dz. U z 2016 r., poz.1570), b) ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 ze zm.), c) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966). 7. Wyroby betonowe muszą spełniać normy europejskie przyjęte przez Polski Komitet Normalizacyjny (PN-EN), tj.: a) krawężniki i obrzeża: norma PN-EN 1340:2004 oraz PN-EN 1340:2004/AC:2007 Krawężniki betonowe. Wymagania i metody badań; b) betonowa kostka brukowa: norma PN-EN 1338:2005 oraz PN-EN 1338:2005/AC:2007 Betonowe kostki brukowe. Wymagania i metody badań. 8. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości wyrobów betonowych, jak również przedstawienia wyników tych badań. 9. Wyroby betonowe dostarczane będą na paletach transportowych i zabezpieczone taśmą lub folią. 10. Zamawiający zastrzega sobie : a) możliwość przesunięcia ilościowego pomiędzy poszczególnymi rodzajami wyrobów betonowych; b) możliwość zakupu większej ilości danego rodzaju wyrobów betonowych; c) możliwość zakupu mniejszej ilości danego rodzaju wyrobów betonowych. 11. Faktyczna ilość poszczególnych wyrobów betonowych wynikać będzie z potrzeb Zamawiającego w trakcie realizacji zadań, o których mowa w pkt 4.2. 12. Rozliczenie za wyroby betonowe dokonane zostanie w oparciu o faktyczne ilości zakupionych i dostarczonych wyrobów betonowych oraz ryczałtowe ceny jednostkowe podane w ofercie Wykonawcy. 13. Rozliczenie, o którym mowa w pkt 4.12, dokonane zostanie w podziale na zadania, o których mowa w pkt 4.2. 14. W przypadku konieczności zakupu wyrobów betonowych innych niż wymienione w Zał. Nr 5 do SIWZ zakup zostanie dokonany zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 15. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się, z zachowaniem profesjonalnej staranności, z wszelkimi uwarunkowaniami faktycznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia. 16. Przedmiot zamówienia będzie spełniać wszystkie warunki prawne, techniczne i technologiczne, ekonomiczno-finansowe i organizacyjne wynikające z kompletnej dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne. 17. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. 18. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne, stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych wyrobów, to rozumie się przez to, że kalkulacja ceny oferty sporządzona została w oparciu o wyroby budowlane opisane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, należy je rozumieć jako przykładowe. Każdorazowo gdy wskazana jest w SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". 19. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 20. Zamawiający zaleca uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44113800-3


Dodatkowe kody CPV: 44111000-1, 44114200-4, 60100000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 204308.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Betoniarsko Usługowo-Handlowy KONKRET Cieluch Tadeusz
Email wykonawcy: konkret@wyrobyzbetonu.pl
Adres pocztowy: Ostrów 120
Kod pocztowy: 26-300
Miejscowość: Opoczno
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 235781.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 235781.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 235781.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.