To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-27
Ogłoszenie nr 500080952-N-2017 z dnia 27-12-2017 r.
Gmina Kikół: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kikół
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kikół, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618971-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kikół, Krajowy numer identyfikacyjny 91086654800000,
ul. Plac Kościuszki
7,
87620
Kikół, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
54 289 46 70, e-mail
m.karas@kikol.pl, faks
54 289 46 70.
Adres strony internetowej (url): bip.kikol.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kikół
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.PN.271.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kikół". 2.Przedmiotem zamówienia jest: I.Prace termomodernizacyjne branży budowlanej: - docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem o grubości 12 cm., - zabezpieczenie oraz otynkowanie ścian, - wykonanie nowego pasa podrynnowego oraz nadrynnowego, - docieplenie ścian fundamentowych i cokołu budynku styropianem o grubości 10cm., - wykonując uprzednio mechaniczne oczyszczenie ścian oraz zabezpieczenie ich emulsją przeciwwodną, - docieplenie stropodachów - stropodachy niewentylowane planuje się zaizolować przy użyciu styropianu laminowanego papą termozgrzewalną (styropapą) o grubości 18 cm, - prace odtwórcze na dachach - w ramach zadania przewiduje się wykonanie uszczelnień na pokrycia hydroizolacji na dachach obiektów, - docieplenie strop nad piwnicą styropianem o grubości 5 cm., - wypełnienie wolnych przestrzeni dachowych styropianem i zaizolowanie warstwą papy termozgrzewalnej, - wykonanie schodów betonowych na gruncie wraz ze ścianka oporowa, - zmiana źródła ciepła wymaga przebudowy schodów do kotłowni, - wymianę zewnętrznej stolarki drzwiowej na nowe PCV, które spełnia parametry energetyczne 0,9 W/m2k, - demontaż urządzeń i instalacji zlokalizowanych na elewacjach i dachach, - remont schodów zewnętrznych budynku, - remont krat okiennych i drzwiowych, balustrad stalowych i daszków elewacyjnych, - wymian podokienników, - wymianę obróbek blacharskich, - wymianę opierzenia oraz ordynowania budynku II. Prace termomodernizacyjne branży sanitarnej: - wymianę instalacji ciepłej wody użytkowej z kotła na olej na kocioł na pellet wspomagany pracą kolektorów słonecznych, - wymianę instalacji ogrzewania centralnego w systemie dwururowym - źródłem ciepła będzie kocioł zlokalizowany w kotłowym i w piwnicy, - zaplanowano także montaż grzejników stalowych, płytowych z zasilaniem bocznym, - montaż kotła na pellet w piwnicy o mocy 120 kW wraz z zbiornikiem pojemności 1 m3 oraz stalowym podajnikiem pelletu, - wykonanie 4 obiegów grzewczych: zasilania nagrzewnic, grzejników przedszkola, zasilania grzejników szkoły oraz zasilania podgrzewacza ciepłej wody użytkowej, - wykonanie komina o średnicy DN200, - montaż studni schładzającej w pomieszczeniu kotłowni, - montaż 6 kolektorów słonecznych płaskich w systemie bezciśnieniowym montowanych na dachu budynku, - montaż wentylacji mechanicznej w pomieszczeniu auli, - instalację agregatu freonowego III. Prace termomodernizacyjne branży elektronicznej: - demontaż istniejące rozdzielnicy R-G, wraz z istniejącym oświetleniem podstawowym wraz z łącznikami i gniazdami, - montaż nowego RG wraz z wyłącznikiem pożarowym, - montaż zasilania rozdzielnic TP i R -GK, - montaż zabezpieczeń przepięciowych, - montaż instalacji oświetlenia LED, - montaż gniazd wtyczkowych 230 V ogólnego przeznaczenia do zasilania obwodów w salach, - montaż instalacji SAP opartej na czujnikach dymu w przestrzeni miedzystropowej oraz w części nadstropowej, - zapewnienie ochrony przeciwpożarowej stosując wyłączniki różnicowo-prądowe, - montaż instalacji teleinformatycznej oraz instalacji telewizji kablowej. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), oraz pomocniczo w przedmiarach robót - załącznik nr 5 do SIWZ oraz postanowieniach - wzoru umowy - zał nr 4 do SIWZ. 4.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz pomocniczo z przedmiarami robót, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. 5.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w/w dokumentach. 6.Zamawiający Informuje, że wszystkie roboty wykonywane na obiekcie muszą być uzgodnione z użytkownikiem, gdyż obiekt szkoły będzie normalnie pracował, a zatem wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku. Roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia będą mogły być wykonywane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. W związku z powyższym wykonawca musi uwzględnić koszty zabezpieczenia wykonywania robót w cenie oferty. Koszt ten należy uwzględnić w kosztach pośrednich. 7.Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z dokumentacją projektową oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania całego zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończeń, a także jakość przeprowadzonych prac odtworzeniowych związanych z naprawami naruszonej w trakcie robót tkanki budowlanej i instalacyjnej obiektu. 8.Zamawiający informuje, że unieważni postępowanie na podstawie art. 93 ust.1a ustawy Pzp jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 9.Do Wykonawcy należy również wykonanie dokumentacji powykonawczej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262120-8, 45421112-1, 45421114-6, 45321000-3, 45261910-6, 45261320-3, 45261210-9, 45410000-4, 45442110-1, 45262110-5, 45310000-3, 45315600-4, 45314310-7, 45312100-8, 45314200-3, 45314100-2, 45314300-4, 45312310-3, 32300000-6, 45000000-7, 45331100-7, 45331210-1, 45311000-3, 45331000-6, 45330000-9, 45331110-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
855164.02
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZPUH "BUDPAL" Paweł Rusicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
992122.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KIKÓŁ
więcej: przetargi KIKÓŁ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Demontaż istniejących kotłów gazowych oraz wykonanie dostawy wraz z montażem i uruchomieniem kotłów gazowych do Zespołu Kształcenia i Wychowania w Swarożynie
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.