eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KikółTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kikół

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-27

Ogłoszenie nr 500080952-N-2017 z dnia 27-12-2017 r.

Gmina Kikół: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kikół

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kikół, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618971-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kikół, Krajowy numer identyfikacyjny 91086654800000, ul. Plac Kościuszki 7, 87620 Kikół, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 289 46 70, e-mail m.karas@kikol.pl, faks 54 289 46 70.
Adres strony internetowej (url): bip.kikol.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kikół

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.PN.271.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kikół". 2.Przedmiotem zamówienia jest: I.Prace termomodernizacyjne branży budowlanej: - docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem o grubości 12 cm., - zabezpieczenie oraz otynkowanie ścian, - wykonanie nowego pasa podrynnowego oraz nadrynnowego, - docieplenie ścian fundamentowych i cokołu budynku styropianem o grubości 10cm., - wykonując uprzednio mechaniczne oczyszczenie ścian oraz zabezpieczenie ich emulsją przeciwwodną, - docieplenie stropodachów - stropodachy niewentylowane planuje się zaizolować przy użyciu styropianu laminowanego papą termozgrzewalną (styropapą) o grubości 18 cm, - prace odtwórcze na dachach - w ramach zadania przewiduje się wykonanie uszczelnień na pokrycia hydroizolacji na dachach obiektów, - docieplenie strop nad piwnicą styropianem o grubości 5 cm., - wypełnienie wolnych przestrzeni dachowych styropianem i zaizolowanie warstwą papy termozgrzewalnej, - wykonanie schodów betonowych na gruncie wraz ze ścianka oporowa, - zmiana źródła ciepła wymaga przebudowy schodów do kotłowni, - wymianę zewnętrznej stolarki drzwiowej na nowe PCV, które spełnia parametry energetyczne 0,9 W/m2k, - demontaż urządzeń i instalacji zlokalizowanych na elewacjach i dachach, - remont schodów zewnętrznych budynku, - remont krat okiennych i drzwiowych, balustrad stalowych i daszków elewacyjnych, - wymian podokienników, - wymianę obróbek blacharskich, - wymianę opierzenia oraz ordynowania budynku II. Prace termomodernizacyjne branży sanitarnej: - wymianę instalacji ciepłej wody użytkowej z kotła na olej na kocioł na pellet wspomagany pracą kolektorów słonecznych, - wymianę instalacji ogrzewania centralnego w systemie dwururowym - źródłem ciepła będzie kocioł zlokalizowany w kotłowym i w piwnicy, - zaplanowano także montaż grzejników stalowych, płytowych z zasilaniem bocznym, - montaż kotła na pellet w piwnicy o mocy 120 kW wraz z zbiornikiem pojemności 1 m3 oraz stalowym podajnikiem pelletu, - wykonanie 4 obiegów grzewczych: zasilania nagrzewnic, grzejników przedszkola, zasilania grzejników szkoły oraz zasilania podgrzewacza ciepłej wody użytkowej, - wykonanie komina o średnicy DN200, - montaż studni schładzającej w pomieszczeniu kotłowni, - montaż 6 kolektorów słonecznych płaskich w systemie bezciśnieniowym montowanych na dachu budynku, - montaż wentylacji mechanicznej w pomieszczeniu auli, - instalację agregatu freonowego III. Prace termomodernizacyjne branży elektronicznej: - demontaż istniejące rozdzielnicy R-G, wraz z istniejącym oświetleniem podstawowym wraz z łącznikami i gniazdami, - montaż nowego RG wraz z wyłącznikiem pożarowym, - montaż zasilania rozdzielnic TP i R -GK, - montaż zabezpieczeń przepięciowych, - montaż instalacji oświetlenia LED, - montaż gniazd wtyczkowych 230 V ogólnego przeznaczenia do zasilania obwodów w salach, - montaż instalacji SAP opartej na czujnikach dymu w przestrzeni miedzystropowej oraz w części nadstropowej, - zapewnienie ochrony przeciwpożarowej stosując wyłączniki różnicowo-prądowe, - montaż instalacji teleinformatycznej oraz instalacji telewizji kablowej. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), oraz pomocniczo w przedmiarach robót - załącznik nr 5 do SIWZ oraz postanowieniach - wzoru umowy - zał nr 4 do SIWZ. 4.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz pomocniczo z przedmiarami robót, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. 5.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w/w dokumentach. 6.Zamawiający Informuje, że wszystkie roboty wykonywane na obiekcie muszą być uzgodnione z użytkownikiem, gdyż obiekt szkoły będzie normalnie pracował, a zatem wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku. Roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia będą mogły być wykonywane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. W związku z powyższym wykonawca musi uwzględnić koszty zabezpieczenia wykonywania robót w cenie oferty. Koszt ten należy uwzględnić w kosztach pośrednich. 7.Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z dokumentacją projektową oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania całego zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończeń, a także jakość przeprowadzonych prac odtworzeniowych związanych z naprawami naruszonej w trakcie robót tkanki budowlanej i instalacyjnej obiektu. 8.Zamawiający informuje, że unieważni postępowanie na podstawie art. 93 ust.1a ustawy Pzp jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 9.Do Wykonawcy należy również wykonanie dokumentacji powykonawczej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262120-8, 45421112-1, 45421114-6, 45321000-3, 45261910-6, 45261320-3, 45261210-9, 45410000-4, 45442110-1, 45262110-5, 45310000-3, 45315600-4, 45314310-7, 45312100-8, 45314200-3, 45314100-2, 45314300-4, 45312310-3, 32300000-6, 45000000-7, 45331100-7, 45331210-1, 45311000-3, 45331000-6, 45330000-9, 45331110-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 855164.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZPUH "BUDPAL" Paweł Rusicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Wiosenna 3
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 992122.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 992122.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1150118.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.