eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWywóz nieczystości stałych (przewidywanych) dla Politechniki Lubelskiej od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-27

Ogłoszenie nr 500081169-N-2017 z dnia 27-12-2017 r.

Politechnika Lubelska: Wywóz nieczystości stałych (przewidywanych) dla Politechniki Lubelskiej od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617475-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500062895-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Lubelska, Krajowy numer identyfikacyjny 000001726, ul. ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. (81)5384103, e-mail bzp@pollub.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.pollub.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia wyższa / publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wywóz nieczystości stałych (przewidywanych) dla Politechniki Lubelskiej od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP/PN/41/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Postępowanie poniżej progów unijnych. Przedmiotem zamówienia jest Wywóz nieczystości stałych (przewidywanych) dla Politechniki Lubelskiej od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. Usługa obejmuje cykliczne odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek Politechniki Lubelskiej wraz z dostarczeniem pojemników na odpady oraz czyszczenie zsypów w budynkach 11 kondygnacyjnych. Zamówieniem objęte są jednostki Politechniki Lubelskiej zlokalizowane w Lublinie przy ul. Nadbystrzyckiej oraz ul. Bernardyńskiej. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) Dostarczenia nieodpłatnie Zamawiającemu pojemników na odpady komunalne i ustawienia ich w miejscach do tego przeznaczonych dla nieruchomości, b) Wywozu odpadów komunalnych z pojemników umieszczonych we wskazanych lokalizacjach dla nieruchomości, zgodnie z częstotliwością wywozu przedstawioną przez Zamawiającego oraz na zlecenie telefoniczne lub e-mailowe w przypadku kontenerów, które w specyfikacji określono jako "na zlecenie", c) Nieodpłatnej wymiany lub naprawy uszkodzonych pojemników na każde zgłoszenie Zamawiającego, d) Niezwłocznego uzupełnienia pojemników w przypadku kradzieży lub zaginięcia, e) Oczyszczenia miejsca zaśmieconego przy załadunku odpadów komunalnych, f) Bezpłatnego czyszczenia dostarczonych pojemników- minimum 1 raz w roku. g) Posiadania przez cały okres obowiązywania umowy wymaganego prawem zezwolenia na wykonywanie działalności objętej niniejszą umową h) Posiadania niezbędnego sprzętu do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. Ilości usług podane w Szczegółowym Opisie Zamówienia stanowią ilości maksymalne. Zamawiający zastrzega prawo do niepełnego wykorzystania tych ilości bez żadnych negatywnych konsekwencji z tego tytułu co oznacza, że zamówienie przez Zamawiającego mniejszej ilości usług, od ilości określonej w Ofercie Wykonawcy i Szczegółowym opisie zamówienia, nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego, w tym przede wszystkim roszczeń o wykonanie umowy w zakresie ilości maksymalnej, roszczeń odszkodowawczych jak również roszczeń o zapłatę kar umownych, przy czym minimalna wartość zamówionych i zrealizowanych w ramach niniejszej Umowy usług nie może być niższa niż 60 % maksymalnej ceny brutto, o której mowa w umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90000000-7


Dodatkowe kody CPV: 90500000-2, 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 243896
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kom-Eko SA
Email wykonawcy: komeko@kom-eko.pl
Adres pocztowy: ul. Wojenna 3
Kod pocztowy: 20-424
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 250381.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 250381.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 282219.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.