To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-27
Ogłoszenie nr 500081370-N-2017 z dnia 27-12-2017 r.
Sąd Rejonowy dla Krakowa-Podgórza w Krakowie: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA RZECZ SĄDU REJONOWEGO DLA KRAKOWA-PODGÓRZA W KRAKOWIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 624394-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy dla Krakowa-Podgórza w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 68366000000,
ul. ul. Przy Rondzie
7,
31547
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126 195 410, e-mail
finansowy@krakow-podgorze.sr.gov.pl, faks
126 195 033.
Adres strony internetowej (url): www.krakow-podgorze.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA RZECZ SĄDU REJONOWEGO DLA KRAKOWA-PODGÓRZA W KRAKOWIE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Gosp.P.-26-01/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i monitorów na rzecz Sądu Rejonowego dla Krakowa-Podgórza w Krakowie wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych. Wymagany okres gwarancji w ramach każdej części postępowania wynosi 3 lata. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części: Część 1 - Komputer Stacjonarny w ilości sztuk: 135 Część 2 - Monitor Typ 1 (ekran do 21,5") w ilości sztuk: 90 Część 3 - Monitor Typ 2 (ekran do 27") w ilości sztuk: 25
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30214000-1
Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 30230000-0, 30231300-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Komputer Stacjonarny w ilości sztuk: 135 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
378000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Komputerowe PLANETA Marcin Dejas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
464940.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Monitor Typ 1 (ekran do 21,5") w ilości sztuk: 90 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
76050.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
93541.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Monitor Typ 2 (ekran do 27") w ilości sztuk: 25 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32375.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SUNTAR Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39821.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa produktów do żywienia enteralnego
- 48-2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu usługi sieciowego dostępu do platformy internetowej Qualtrics LLC
- Soczewki wewnątrzgałkowe wraz z depozytem i soczewki trójogniskowe toryczne
- Remont gzymsów elewacyjnych budynków A-0, A-3 i A-4 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-111/25
- Dostawa do Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie fabrycznie nowego pojazdu osobowego elektrycznego
- "Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wraz z dystrybucją, dla oddziałów MNK"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Rozszerzenie licencji oprogramowania Axence nVision o moduł DataGuard oraz zakup wsparcia technicznego dla modułów Network, Inventory, Users, HelpDesk, DataGuard
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Brzostek
- BZP.272.11.2025.ŁC Dostawa licencji oprogramowania biurowego
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego w podziale na części
- Dostawa, instalacja i wdrożenie systemów SIEM i SOAR - projekt Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.