To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-27
Ogłoszenie nr 500081478-N-2017 z dnia 27-12-2017 r.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie: Dostawa części i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń posiadanych przez Laboratorium WIOŚ w Szczecinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500048510-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 16242900000,
ul. ul. Wały Chrobrego
4,
70502
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 485 95 01, e-mail
mmichalska@wios.szczecin.pl, faks
91 485 95 09.
Adres strony internetowej (url): www.wios.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: administracja zespolona
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń posiadanych przez Laboratorium WIOŚ w Szczecinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AT.272.5.2017.MLB; AT.272.6.2017.MLB; AT.272.7.2017.MLB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń posiadanych przez Laboratorium WIOŚ w Szczecinie. Miejsce dostawy: ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34.91.30.00 - Różne części zapasowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Części i materiały eksploatacyjne do analizatora przepływowego FIAstar 5000 (producent: FOSS) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1685.93
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SPECTRO-LAB JAN BORKOWSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
395.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Części i materiały eksploatacyjne do mineralizatora MARS5 (CEM) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne: Podczas prowadzonych negocjacji Wykonawca zaproszony do negocjacji wskazał, iż nie mam możliwości udzielenia gwarancji na zaproponowany asortyment. Okres gwarancji stanowił jedno z kryteriów oceny ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na "Dostawę części i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń posiadanych przez Laboratorium WIOŚ w Szczecinie". Zamawiający wskazał w SIWZ, iż minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy. Przyjęcie przez Zamawiającego propozycji Wykonawcy spowodowałoby istotną zmianę pierwotnych warunków zamówienia. Mając na uwadze powyższe negocjacje należało zakończyć bez ustalenia istotnych elementów przyszłej umowy. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Części eksploatacyjne do jonometru inoLab 740 (producent: WTW) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne: Podczas prowadzonych negocjacji Wykonawca zaproszony do negocjacji wskazał, iż może zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 7 - 8 tygodni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowił jedno z kryteriów oceny ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na "Dostawę części i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń posiadanych przez Laboratorium WIOŚ w Szczecinie". Zamawiający wskazał w SIWZ, iż maksymalny termin dostawy wynosi 42 dni kalendarzowe. W związku z powyższym propozycja realizacji zakresu zamówienia przedstawiona przez firmę POL-EKO-APARATURA Sp.j. z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim nie odpowiada treści SIWZ. Przyjęcie przez Zamawiającego propozycji Wykonawcy spowodowałoby istotną zmianę pierwotnych warunków zamówienia. Mając na uwadze powyższe negocjacje należało zakończyć bez ustalenia istotnych elementów przyszłej umowy. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W części VII, X i XI w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 29.08.2017 r. do godz.: 12:00 nie wpłynęła żadna oferta, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI
- Usługi cateringowe w ramach obchodów jubileuszu 70-lecia Wydziału Biotechnologii i Hodowli Zwierząt Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Renowacja kanalizacji deszczowej w ulicy Dębogórskiej w Szczecinie
- Remont torowiska w ul. Matejki na odcinku od ul. Piłsudskiego do Malczewskiego (w konstrukcji podsypkowej)
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytk. lokalu usług. na Klub Dziecięcy przy ul. Włościańskiej 1/U21 wraz z dostosowaniem kuchni przy ul. Włościańskiej 3 w Szczecinie - "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Kompleksowe świadczenie usług szkoleniowych, hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnych na potrzeby trzech szkoleń, w tym dwóch online i jednego stacjonarnego nt. rewitalizacji dla ...
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.