eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ DO MONITORINGU AKTYWNOŚCI SZKODNIKÓW I ICH MONITORING, DEZYNSEKCJA, DERATYZACJA, WYMIANA ŚWIETLÓWEK W LAMPACH OWADOBÓJCZYCH, LIKWIDACJA GNIAZD OS I SZERSZENI, LIKWIDACJA MRÓWEK, KOMARÓW I MUCH W POMIESZCZENIACH - SPRAWA NR 139/2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-28

Ogłoszenie nr 500081525-N-2017 z dnia 28-12-2017 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ DO MONITORINGU AKTYWNOŚCI SZKODNIKÓW I ICH MONITORING, DEZYNSEKCJA, DERATYZACJA, WYMIANA ŚWIETLÓWEK W LAMPACH OWADOBÓJCZYCH, LIKWIDACJA GNIAZD OS I SZERSZENI, LIKWIDACJA MRÓWEK, KOMARÓW I MUCH W POMIESZCZENIACH - SPRAWA NR 139/2017

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617373-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ DO MONITORINGU AKTYWNOŚCI SZKODNIKÓW I ICH MONITORING, DEZYNSEKCJA, DERATYZACJA, WYMIANA ŚWIETLÓWEK W LAMPACH OWADOBÓJCZYCH, LIKWIDACJA GNIAZD OS I SZERSZENI, LIKWIDACJA MRÓWEK, KOMARÓW I MUCH W POMIESZCZENIACH - SPRAWA NR 139/2017

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

139/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń do monitoringu aktywności szkodników i ich monitoring, dezynsekcja, deratyzacja, wymiana świetlówek w lampach owadobójczych, likwidacja gniazd os i szerszeni, likwidacja mrówek, komarów i much w pomieszczeniach. 2. Opis przedmiotu zamówienia składający się m.in. na: ? zakres szczegółowy usługi i wykonywanych czynności; ? przedmiot usługi, terminy i częstotliwość wykonywania czynności w ramach usługi; ? minimalne wymagania Zamawiającego istotne dla realizacji usługi i zabezpieczenia potrzeb; 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile występuje) aby zatrudnił/zatrudniał na umowę o pracę, w okresie realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę realizującą przedmiot zamówienia. Pozostałe ewentualne osoby nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę - pozostaje to w gestii Wykonawcy. Szczegółowa realizacja zamówień odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy. Nazwa pozycji Ilość urządzeń, powierzchni, kubatury w jednostkach miary - szt., m2, m3 Częstotliwość wykonywania usług w ciągu trwania umowy Ilość urządzeń, powierzchni, kubatury w trakcie trwania umowy w szt., m2, m3 Dostawa i zamontowanie nowych chwytaczy gryzoni 26 szt. 1 26 szt. Demontaż istniejących i zamontowanie nowych karmników deratyzacyjnych 10 szt. 1 10 szt. Dostawa i zamontowanie nowych stacji monitorujących owady (detektorów owadów) 89 szt. 1 89 szt. Dostawa i zamontowanie nowych lamp owadobójczych 1 szt. 1 1 szt. Monitoring aktywności szkodników 394 szt. 24 9 456 szt. Dezynsekcja pomieszczeń metodą żelową 12 751,33 m2 4 51 005,32 m2 Dezynsekcja pomieszczeń - zamgławianie przestrzenne zimną mgłą ULV 30 458,03 m3 4 121 832,12 m3 Deratyzacja budynków 159 539,06 m2 4 638 156,24 m2 Wymiana świetlówek w lampach owadobójczych 68 szt. 2 136 szt. Likwidacja mrówek, komarów i much w pomieszczeniach 1 500 m2 2 3 000 m2 Likwidacja gniazd os, szerszeni 20 szt. 1 20 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90670000-4


Dodatkowe kody CPV: 90000000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ DO MONITORINGU AKTYWNOŚCI SZKODNIKÓW I ICH MONITORING, DEZYNSEKCJA, DERATYZACJA, WYMIANA ŚWIETLÓWEK W LAMPACH OWADOBÓJCZYCH, LIKWIDACJA GNIAZD OS I SZERSZENI, LIKWIDACJA MRÓWEK, KOMARÓW I MUCH W POMIESZCZENIACH - SPRAWA NR 139/2017

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61935.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ABAPEST ZAKŁAD DERATYZACJI DEZYNSEKCJI I DEZYNFEKCJI Marian Michał Petelczyc
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ludwika Rydygiera 13/112
Kod pocztowy: 01-793
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44191.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44191.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61501.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.