To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-16
Ogłoszenie nr 500081786-N-2018 z dnia 16-04-2018 r.
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu: Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów opatrunkowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529669-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 186700000,
ul. ul. C.K. Norwida
25,
50-375
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 205 020, e-mail
biuro.zampub@upwr.edu.pl, faks
713 205 386.
Adres strony internetowej (url): https://www.upwr.edu.pl/przetargi/21866/dostawy.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):R0AP0000.271.18.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca dostarczy produkty zdatne do użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez producenta) licząc od daty dostawy produktów do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.1. do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, I gatunku, w oryginalnych opakowaniach producenta. Reklamacje jakościowe złożone przez Zamawiającego Wykonawca winien uwzględnić w ciągu 7 dni od daty ich zgłoszenia, koszty reklamacji obciążają Wykonawcę. Miejsce realizacji zamówienia stanowią katedry i kliniki Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu: a) Katedra Chorób Wewnętrznych z Kliniką Koni Psów i Kotów, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47 b) Katedra Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych, Wrocław, pl. Grunwaldzki 45 c) Katedra Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich, Wrocław, pl. Grunwaldzki 49 d) Katedra i Klinika Chirurgii, Wrocław pl. Grunwaldzki 51 e) Centrum Diagnostyki Eks. i Inn. Technologii Biomedycznych, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47 Każda z wymienionych Katedr, o których mowa powyżej będzie samodzielnie składać swoje zapotrzebowania Wykonawcy w formie: faks, e-mail. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa wystawiał odrębne faktury dla każdej jednostki organizacyjnej, ponadto nr umowy winien być wpisany do faktury. Zamawiający wymaga, aby wykonawca umożliwił dostęp do elektronicznych wersji dokumentów dostawy (faktury) zgodny z programem posiadanym przez zamawiającego , tj. Klinika XP. W przypadku objęcia asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub jego części cenami promocyjnymi Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego i do rozliczeń z nim zastosuje ceny promocyjne. Przez cenę promocyjną rozumie się cenę niższą niż określona przez Wykonawcę w załączniku nr 1.1 do SIWZ Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.1. do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.00.00 - Materiały medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa materiałów opatrunkowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
78000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wrocławskie Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Ortopedycznego Żak-Med Anna Bojanowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
89714.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USUWANIE AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH (3 ZADANIA)
- Przebudowa i remont schodów i strefy głównego wejścia budynku A Szkoły Podstawowej nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
- Dostawa akcesoriów do kruszenia kamieni nerkowych, kleszczyków zaciskowych oraz elektrod
- Remont pomieszczeń administracyjno -socjalnych - Oddział Drogowy Rudna.
- Realizacja robót budowlanych dla inwestycji realizowanej w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 07310 pn.: Budowa drogi dla pieszych w ul. Melioranckiej we Wrocławiu
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu minipłytek do zakotwień całkowitych szczęki i żuchwy oraz materiałów do odbudowy tkanki kostnej
- Dostawa akcesoriów do kruszenia kamieni nerkowych, kleszczyków zaciskowych oraz elektrod
- Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa sprzętu medycznego
- Sukcesywna dostawa membran oraz urządzenia do nanozłamań dla Bloku Operacyjnego SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Dostawa endoprotezy jednoprzedziałowej anatomicznej stawu kolanowego oraz implantów do chirurgii ręki.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.