To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-29
Ogłoszenie nr 500082494-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.
Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie: Dostawa pasz objętościowych i zbóż dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 627090-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 012878673,
ul. ul. Ratuszowa
1/3,
03-461
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 6194041, e-mail
przetargi@zoo.waw.pl, faks
22 6195898.
Adres strony internetowej (url): www.zoo.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pasz objętościowych i zbóż dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NZ-28-12/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasz objętościowych i zbóż dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części, zwanych ZADANIAMI. ZADANIE NR 1 - dostawa siana prasowanego. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie 240 000 kg siana prasowanego do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2018 roku z przeciętną częstotliwością 2 - 3 razy w miesiącu. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 4 000 do ok. 8 000 kg. ZADANIE NR 2 - dostawa słomy owsianej prasowanej. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie 55 000 kg słomy owsianej prasowanej do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2018 roku z przeciętną częstotliwością 1 - 2 razy w miesiącu. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 4 000 do ok. 8 000 kg. ZADANIE NR 3 - dostawa zielonki i kolb kukurydzy. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie zielonki z traw i roślin motylkowych (170 000 kg), zielonki z kukurydzy - pędy (1 200 kg), kolb kukurydzy (1 200 szt.) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w okresie od 01.05.2018 r. do 15.11.2018 r. Przeciętna częstotliwość dostaw: zielonka - codziennie (7 dni w tygodniu), zielonka z kukurydzy - 3 - 4 razy w tygodniu, kolby kukurydzy - 1 - 2 razy w tygodniu w okresie od lipca do końca października. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: zielonka - ok. 1 000 kg, zielonka z kukurydzy - od ok. 20 do ok. 50 kg, kolby kukurydzy - od ok. 20 do ok. 80 sztuk. ZADANIE NR 4 - dostawa mieszanki dla gołębi. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie 2 500 kg mieszanki dla gołębi do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2018 roku z przeciętną częstotliwością 1 - 3 razy w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 400 do ok. 800 kg. ZADANIE NR 5 - dostawa pszenicy, ziarna kukurydzy i owsa. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie pszenicy (3 000 kg), ziarna kukurydzy (900 kg), owsa (5 000 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2018 roku z przeciętną częstotliwością 1 - 3 razy w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy każdego asortymentu: od ok. 200 do ok. 1 000 kg. ZADANIE NR 6 - dostawa nasion paszowych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie słonecznika paszowego pasiastego (3 000 kg), pestek z dyni (320 kg), siemienia lnianego (840 kg), kanara (1 600 kg), konopi (160 kg), prosa (2 500 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2018 roku z przeciętną częstotliwością 1 - 3 razy w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy każdego asortymentu: od ok. 50 do ok. 800 kg. ZADANIE NR 7 - dostawa otrębów pszennych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie 2 500 kg otrębów pszennych do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2018 roku z przeciętną częstotliwością 1 - 2 razy w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 400 do ok. 700 kg. ZADANIE NR 8 - dostawa płatków owsianych i ryżu. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie płatków owsianych gruboziarnistych (3 600 kg), ryżu białego (2 700 kg), ryżu brązowego (100 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2018 roku z przeciętną częstotliwością 1 - 3 razy w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy każdego asortymentu: od ok. 100 do ok. 1 000 kg.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03100000-2
Dodatkowe kody CPV: 03114200-5, 03114100-4, 03451000-6, 03211200-5, 03111000-2, 03211100-4, 03211200-5, 03211600-9, 15615000-2, 15613380-5, 15614100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa siana prasowanego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
158400.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jarosław Klukowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
154080.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa słomy owsianej prasowanej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34100.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Małgorzata Zdzieborska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35310.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa zielonki i kolb kukurydzy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
86340.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grzegorz Skindzier
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
84530.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa mieszanki dla gołębi |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Przyczyna unieważnienia postępowania: na wykonanie przedmiotu zamówienia w części dotyczącej ZADANIA Nr 4 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa pszenicy, ziarna kukurydzy i owsa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7398.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Małgorzata Zdzieborska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7744.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa nasion paszowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Przyczyna unieważnienia postępowania: na wykonanie przedmiotu zamówienia w części dotyczącej ZADANIA Nr 6 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa otrębów pszennych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Przyczyna unieważnienia postępowania: na wykonanie przedmiotu zamówienia w części dotyczącej ZADANIA Nr 7 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Dostawa płatków owsianych i ryżu |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Przyczyna unieważnienia postępowania: na wykonanie przedmiotu zamówienia w części dotyczącej ZADANIA Nr 8 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa usługa organizacji i obsługi Piątego Przeglądu Artystycznego Twórczości Osób Starszych
- "Dostawa urządzeń do ogrzewania pacjenta, systemów ogrzewania pacjenta oraz maceratora na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ UL. BORKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. GRANICZNEJ DO GRANICY DZIAŁKI 146/5 WRAZ BUDOWĄ OBIEKTU INŻYNIERSKIEGO NA KANALE WAWERSKIM
- Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Wrocław
- Wybór podmiotu, który przeprowadzi szkolenie specjalizacyjne w dziedzinie chirurgicznej asysty lekarza zgodnie z obowiązującym Programem (...) dla maksymalnie 2 osób.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 37/ZP/24
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku w podziale na 5 części
- ZP.271.2.2024
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Zespołu Szkół im. Władysława Tatarkiewicza w Radoryżu Smolanym w roku szkolnym 2024/2025
- dostawa artykułów spożywczych, pieczywa, warzyw i owoców, mrożonek, nabiału, mięsa, wędlin, drobiu oraz produktów garmażeryjnych do Szkoły Podstawowej nr 18 im. Orła Białego w Olsztynie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Żywcu - etap I
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.