eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000 zł na sfinansowanie planowanego na rok 2017 deficytu budżetu Gminy oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej kredytów i pożyczek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-29

Ogłoszenie nr 500082580-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.

Gmina Kościelisko: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000 zł na sfinansowanie planowanego na rok 2017 deficytu budżetu Gminy oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej kredytów i pożyczek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627179-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500072168-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kościelisko, Krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000, ul. ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34511 Kościelisko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 079 100, e-mail przetargi@koscielisko.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscielisko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000 zł na sfinansowanie planowanego na rok 2017 deficytu budżetu Gminy oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej kredytów i pożyczek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.34.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000 zł (słow-nie: trzy miliony złotych) na sfinansowanie planowanego na rok 2017 deficytu budżetu Gminy oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej kredy-tów i pożyczek. Dokumenty umożliwiające ocenę zdolności kredytowej Gminy Kościelisko zawarte są w załączniku nr 7 do SIWZ. 3.1.1 Zamawiający informuje, że : 3.1.1.1 Kwota kredytu w wysokości 3 000 000,00 zł pozostanie w dyspozycji zamawiającego w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2017 r. Uruchomienie kredytu nastąpi po podpisaniu umowy poprzez przelanie środków na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, w całości lub w transzach o częstotliwości i wysokości uwarunkowanych aktualnymi potrzebami zamawiające-go do dnia 31.12.2017r.; termin przelania środków: do 24 godzin od momentu dostarczenia prawidłowo wy-pełnionego zlece-nia płatniczego 3.1.1.2 Wykonawca udzieli Zamawiającemu karencji w spłacie zaciągniętego kredytu -kapitału do 28 czerwca 2019 roku. Spłata kapitału następować będzie upływie karencji, w latach 2019-2029, je-den raz na kwartał (do 28 dnia m-ca kończącego kwartał) po-cząwszy od trzeciego kwartału 2019 roku - zgodnie z harmonogramem. 2019 rok - 1 rata 75 000,00 zł (płatna w III kwartale) 2020 rok - 4 raty po 75 000,00 zł 2021 rok - 4 raty po 75 000,00 zł 2022 rok - 4 raty po 75 000,00 zł 2023 rok - 4 raty po 75 000,00 zł 2024 rok - 4 raty po 75 000,00 zł 2025 rok - 4 raty po 75 000,00 zł 2026 rok - 4 raty po 75 000,00 zł 2027 rok - 4 raty po 75 000,00 zł 2028 rok - 4 raty po 75 000,00 zł 2029 rok - 3 raty po 75 000,00 zł 3.1.1.3 Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel "in blanco" na kwotę zaciągniętego kredytu wraz z de-klaracją wekslową i oświadczeniem o poddaniu się egzekucji. 3.1.1.4 Odsetki za okres od uruchomienia kredytu do (w całości lub części) końca okresu kredytowania, tj. do 28 września 2029 roku naliczane będą w okresach kwartalnych od kwoty faktycznie wykorzy-stanego kredytu z uwzględnieniem rzeczywistej liczby dni w poszczególnych kwartałach. Odsetki płatne będą do 28 dnia miesiąca kończą-cego kwartał którego dotyczą. 3.1.1.5 Oprocentowanie kredytu będzie stanowiła zmienna stopa procentowa oparta na stawce bazowej WI-BOR 3M (ogłoszonego przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego), zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, powiększona o marżę banku stałą w okresie kredytowania. 3.1.1.6 Zamawiający nie dopuszcza pobrania prowizji (opłaty przygotowawczej). 3.1.1.7 Zamawiają-cemu będzie przysługiwało prawo, bez ponoszenie jakichkolwiek dodatkowych opłat i kosztów, do: - przedterminowej spłaty części lub całości kredytu, - rezygnacji z części kredytu - zmiany warunków spłaty kredytu W takich przypadkach Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat lub prowizji, a pozo-stałą kwotę należną do spłaty rozłoży na raty zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. W przy-padku spłaty całości kredytu lub jego części przed terminem, oprocentowanie będzie liczone za okres faktycznego korzystania z kredytu. 3.1.1.8 Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrud-nienia przez Wykonawcę lub Podwy-konawcę na postawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności pole-ga na wyko-nywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 z późniejszymi zmianami), tj. osób wykonujących czynności administracyjno-księgowe związane z udzieleniem i obsługą kredytu dla zamawiającego 3.1.1.8.1. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wy-konujących wskazane w punkcie 3.1.1.8 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wy-mogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.1.1.8.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczo-nym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wska-zane przez zamawiającego z poniżej wymienionych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1.1.8 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umo-wy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiają-cego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złoże-nia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie reali-zacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświad-czenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli zo-stał sporządzony). Kopia umo-wy/umów powinna zostać zanonimizowana w spo-sób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega ano-nimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wyko-nawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytu-łu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - po-świadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę da-nych osobowych pracowników, zgod-nie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anoni-mizacji. 3.1.1.8.3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonują-cych wskazane w punkcie 3.3 czynno-ści zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zama-wiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnie-nia przez wykonawcę lub podwykonawcę wy-mogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub pod-wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonują-cych wskazane w punkcie 3.1.1.8 czynności. 3.1.1.8.4. W przypadku uzasadnio-nych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowa-dzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Uwaga !!! wymogi opisane w pkt.3.1.1.8 niniejszej siwz znajdują odniesienie także do dal-szych podwykonawców 3.1.1.10. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp (odnoszące się do wszystkich istot-nych cech przedmiotu zamówienia): Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone w niniejszej SIWZ i za-łącznikach do niej. Niniejsza siwz opisuje przedmiot zamó-wienia w sposób kompletny i wyczerpujący. Zasady i standardy jakościowe świadczenia usług udzielenia kredytu długo-terminowego regu-lują przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności usta-wa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2015 r.poz.128 z późn.zm) . Koszty cy-klu życia są równe szacunkowej wartości zamówienia i zostały uwzględnione przez zama-wiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 3.1.1.11. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV) 66.11.30.00-5 usługi udzielania kredytu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 597231.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Podhalański Bank Spółdzielczy
Email wykonawcy: bank@pbszakopane.pl
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 2
Kod pocztowy: 34-500
Miejscowość: Zakopane
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 376873.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 376873.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 712558.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.