To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-29
Ogłoszenie nr 500082623-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych wraz z usługą odbioru korespondencji od Zamawiającego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617330-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27816094600000,
ul. ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
2,
44101
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 389 830, e-mail
rkowolik@gliwice.wsa.gov.pl, faks
032 2389830 w. 450.
Adres strony internetowej (url): www.gliwice.wsa.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych wraz z usługą odbioru korespondencji od Zamawiającego.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podstawowym przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych, na rzecz Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), zwanej dalej "Prawem pocztowym", obejmujące swym zakresem w szczególności: 1) przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek listowych i paczek pocztowych w obrocie krajowym (na terenie całego kraju, tj. na obszarach miejskich i wiejskich) i zagranicznym, w tym przesyłek rejestrowanych, 2) zwracanie Zamawiającemu przesyłek listowych i paczek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy - zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podaniem przyczyny niedoręczenia, 3) doręczenie do siedziby Zamawiającego potwierdzeń odbioru przesyłek po ich skutecznym doręczeniu; a także zobowiązanie Wykonawcy do odbierania z siedziby Zamawiającego co najmniej raz dziennie, od poniedziałku do piątku, oprócz sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy, przesyłek listowych i paczek pocztowych Zamawiającego w godzinach od 11:00 do 13:00. Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest mowa o przesyłkach, przesyłkach listowych, paczkach pocztowych, przesyłkach poleconych należy te pojęcia definiować zgodnie z Prawem pocztowym. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienie dostępu do aplikacji internetowej umożliwiającej co najmniej: 1) obsługę przesyłek rejestrowanych, 2) korzystanie z tworzonej przez Zamawiającego na bieżąco bazy adresatów, z możliwością wykorzystania danych do generowania nalepek adresowych, 3) przesłanie danych elektronicznych do Wykonawcy, 4) odbiór danych potwierdzonych przez Wykonawcę po nadaniu przesyłek, 5) połączenie z systemem śledzenia dla wybranej (nadanej) przesyłki ze sprawdzeniem i wizualizacją statusu, 6) generowanie miesięcznych zestawień zapisywanych w formacie xls
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 64112000-4
Dodatkowe kody CPV: 64113000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
372992
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Poczta Polska Spółka Akcyjna,
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
372992
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont nawierzchni dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco
- Remont nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami
- Dostawa rynien otwartych oraz pomostowych zamkniętych do przenośnika zgrzebłowego produkcji NOWOMAG dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica - nr grupy 292-10-03
- Remont 10 szt. bębnów napędowych OE630x1200 do przenośników typu GWAREK 1000 dla PGG S.A. Oddział KWK Sośnica
- wykonanie remontu mieszkań w zasobach Miasta Gliwice
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Gliwicach.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych, paczek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów na potrzeby UMŻ.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania, zwrotu przesyłek pocztowych, świadczenia usługi elektroniczne...
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Koronowie.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, wraz z przekazami pocztowymi oraz usługą kurierską na rzecz Urzędu Miasta Marki
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Jedlni-Letnisku w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.