Ogłoszenie z dnia 2017-12-29
Ogłoszenie nr 500082733-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.
Miejska Szkoła Podstawowa nr 13 im. Powstańców Śląskich z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4: Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 13 z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4 w miesiącach styczeń-luty 2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejska Szkoła Podstawowa nr 13 im. Powstańców Śląskich z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4, Krajowy numer identyfikacyjny 72467200000,
ul. M. Skłodowskiej-Curie
108,
41-949
Piekary Śląskie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 287 94 56, e-mail
msp13@poczta.fm, faks
32 287 94 56.
Adres strony internetowej (url): http://www.msp13piekary.org/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: szkoła publiczna dla dzieci i młodzieży
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 13 z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4 w miesiącach styczeń-luty 2018 r.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:jest dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 13 im. Powstańców Śląskich z włączonymi oddziałami Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich w miesiącach styczeń-luty 2018 r. w następujących częściach: cz. I. ryby przetworzone i konserwowane cz. II owoce i warzywa mrożone cz. III produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne cz. IV: artykuły ogólnospożywcze cz V: owoce i warzywa Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami były zawarte w formularzu cenowym będącym załącznikiem do wzoru oferty. Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki: 1) produkty muszą mieć ważny termin spożycia, 2) częstotliwość dostaw - jeden razy w tygodniu (piątek), 3) termin realizacji dostawy od daty zgłoszenia - 24 godziny, 4) opakowania powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych, 5) dostarczane art. spożywcze winny spełniać następujące wymogi jakościowe: a) wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju; b) smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków; c) właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych; d) opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne; 6) przy zamawianiu owoców Zamawiający będzie podawał ilość sztuk danego rodzaju owocu, owoce mają być średniej wielkości. 7) warunki odbioru towaru, sposób zgłaszania ewentualnych reklamacji - wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar do wyznaczonego pomieszczenia, przy odbiorze nastąpi potwierdzenie zgodności dostarczonego asortymentu ze złożonym zamówieniem; w przypadku ewentualnych niezgodności lub nieodpowiedniej jakości dostarczonego towaru zamawiający w trybie natychmiastowym (telefon/fax) poinformuje wykonawcę o zaistniałych niezgodnościach, 6) warunki transportu zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. z późniejszymi zmianami- tekst jednolity- Dz.U. z 2017 poz. 149, 7) wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP (do wglądu na wezwanie Zamawiającego dopuszczenie środka transportu przez PSSiE do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca. 8) oznakowanie produktu musi zawierać: o nazwę, pod którą środek jest wprowadzony do obrotu; o wykaz i ilość składników lub kategorii składników; o zawartość netto w opakowaniu; o datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia; o warunki przechowywania; o firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy; o nazwę i adres producenta. 9) dostawy mięsa powinny odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadających stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych, nieuszkodzonych; 10) na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego HACCP lub równoważny. Zamawiający zastrzega, iż ilość poszczególnych artykułów wymienionych w załączniku do formularza oferty może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania dokładnej ilości osób żywionych na dzień wszczęcia postępowania. Zamawiający może dokonywać w umowie wszelkich zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami w danej części. Zmiany, o których mowa powyżej nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy i są wiążące dla Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15200000-0, 15300000-1, 15100000-9, 15400000-2, 15500000-3, 03142500-3, 15600000-4, 15800000-6, 03200000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ryby przetworzone i konserwowane |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3037.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. RED Fish
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3071.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: owoce i warzywa mrożone |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1404.53
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy sp. j
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1487.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10163.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Mięsny HEMAX
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11383.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: artykuły ogólnospożywcze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10486.75
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10748.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: owoce i warzywa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7401.19
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. "DAMEX"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9050.06
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.3 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Zamawiający przeprowadził procedurę przetargu nieograniczonego. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 13 im. Powstańców Śląskich z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich w 2018 r." zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp tj. "Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Wartość ofert najkorzystniejszych złożonych w postępowaniu przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie mógł również zwiększyć kwoty na realizację zamówienia. Ze względu na konieczność ciągłego funkcjonowania stołówki szkolnej i żywienia uczniów trzech placówek oświatowych a więc natychmiastowe wykonanie zamówienia wybrano procedurę z wolnej ręki i zastosowano ją na realizację zamówienia na okres dwóch miesięcy (styczeń-luty). Po tym terminie zamawiający ponownie zastosuje procedurę przetargu nieograniczonego.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Rozbiórka nieużytkowanej zabudowy gospodarczej - II części
- UBEZPIECZENIE GRUPOWE NA ŻYCIE PRACOWNIKÓW, WSPÓŁMAŁŻONKÓW/ PARTNERÓW ŻYCIOWYCH ORAZ PEŁNOLETNICH DZIECI PRACOWNIKÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W PIEKARACH ŚLĄSKICH
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH
- Sukcesywna dostawa kostki brukowej i wyrobów betonowych
- Remont instalacji elektrycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców oraz jaj do 5 placówek oświatowych w okresie od VII do XII 2025 r. na terenie miasta Nidzica
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Warsztatów Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kowarach 2025
- Dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ Sanok.
- "Dostawy produktów żywnościowych (2025)"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.