To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-29
Ogłoszenie nr 500082857-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.
Gmina Świercze: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 435 tys
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633113-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Świercze, Krajowy numer identyfikacyjny 13037849100000,
ul. ul. Pułtuska
47,
06150
Świercze, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
236 916 045, e-mail
swiercze@op.pl, faks
236 916 045.
Adres strony internetowej (url): http://swiercze.biuletyn.net/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://swiercze.biuletyn.net/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 435 tys
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IRIOŚ.271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 435.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach ubiegłych kredytów i pożyczki. 2. Okres kredytowania: od dnia uruchomienia kredytu tj. 29 grudnia 2017 r. do dnia 30 czerwca 2031 r. ( termin spłaty ostatniej raty kredytu). Uruchomienie kredytu nastąpi na podstawie zawartej umowy oraz pisemnej dyspozycji wypłaty. 3. Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. Rata kredytu wpłacana w terminie wcześniejszym niż określony w aktualnym harmonogramie lub w kwocie wyższej niż wynikająca z aktualnego harmonogramu powoduje zmniejszenie kwoty zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu. 4. Waluta kredytu: PLN 5. Karencja w spłacie kapitału do dnia 15 stycznia 2018 r. 6. Harmonogram planowanych spłat rat kredytowych w latach 2018-2031 1) 15.01.2018 r. - 100,00 zł, 2) 15.01.2019 r. - 100,00 zł, 3) 15.01.2020 r. - 100,00 zł, 4) 15.01.2021 r. - 100,00 zł, 5) 15.01.2022 r. - 100,00 zł, 6) 15.01.2023 r. - 100,00 zł, 7) 15.01.2024 r. - 3 800,00 zł, 8) 15.01.2025 r. - 1 300,00 zł, 9) 15.01.2026 r. - 1 300,00 zł, 10) 15.01.2027 r. - 1 000,00 zł, 11) 15.01.2028 r. - 28 000,00 zł, 12) 30.06.2028 r. - 28 000,00 zł, 13) 30.09.2028 r. - 28 000,00 zł, 14) 31.12.2028 r. - 28 000,00 zł, 15) 31.03.2029 r. - 27 500,00 zł, 16) 30.06.2029 r. - 27 500,00 zł, 17) 30.09.2029 r. - 27 500,00 zł, 18) 31.12.2029 r. - 27 500,00 zł, 19) 31.03.2030 r. - 27 500,00 zł, 20) 30.06.2030 r. - 27 500,00 zł, 21) 30.09.2030 r. - 27 500,00 zł, 22) 31.12.2030 r. - 27 500,00 zł, 23) 31.03.2031 r. - 50 000,00 zł, 24) 30.06.2031 r. - 45 000,00 zł. 7. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu przypada na dzień wolny od pracy, uważa się, że termin został zachowany, jeśli spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie zamówienia. 8. Spłata odsetek w latach 2018-2031 od wykorzystanego kredytu następować będzie w okresach kwartalnych, do ostatniego dnia każdego kwartału kalendarzowego począwszy od 31 marca 2018 roku na podstawie pierwszej informacji ( obciążenia ) przekazywanej przez bank. W rozliczeniu odsetek na dzień 31 marca 2018 r. należy uwzględnić odsetki za miesiąc grudzień 2017 r. tj. od dnia wypłaty kredytu do dania 31 grudnia 2017 r. stosując oprocentowanie ustalone dla tego kwartału (01.01 - 31.03.2018 ) 9. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, ustalone w oparciu o stawkę bazową WIBOR 3M powiększoną o niezmienną w trakcie trwania umowy marżę banku. Stawka WIBOR 3M - zmienna wg notowań na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kwartału odsetkowego. Zmienione oprocentowanie obowiązywać będzie od pierwszego dnia kwartału. Odsetki będą naliczane za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy rzeczywistej liczbie dni w roku 365/366. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 10. W przypadku gdy termin zapłaty odsetek upływa w dniu wolnym od pracy, uważa się, że termin został zachowany, jeśli zapłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie zapłaty. Jeśli spłata ostatniej raty kredytu przypada przed końcem okresu odsetkowego, odsetki będą płatne w dniu spłaty raty kredytu. 11. Zabezpieczeniem kredytu będzie "weksel in blanco" wraz z deklaracją wekslową. 12. Zamawiający nie przewiduje prowizji z tytułu udzielenia kredytu. 13. Dla celów obliczenia ceny oferty i oceny oferty należy zastosować stawkę WIBOR 3M obowiązującą w dniu 12 grudnia 2017 r. , wypłatę kredytu w całości w dniu 29 grudnia 2017 roku oraz rzeczywistą liczbę dni w roku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
195000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Nasielsku
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
155387.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŚWIERCZE
więcej: przetargi ŚWIERCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.