To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-29
Ogłoszenie nr 500083044-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.
Urząd Gminy w Psarach: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Psary z podziałem na dwie części.
Część Nr 1. Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Psary i jej jednostek organizacyjnych.
Część Nr 2. Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i miejsc publicznych Gminy Psary"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613314-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500060314-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Psary - Urząd Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary. Pani Teresa Nowak tel. 32 2944931, mail: teresanowak@psary.pl
Gminny Ośrodek Kultury Gminy Psary ul. Zwycięstwa 2, 42-575 Gródków. Pani Anna Nagły tel. 32 2672259, mail: gok.psary@gmail.com
Gminna Biblioteka Publiczna ul. Szkolna 45, 42-512 Psary. Pani Helena Warczok tel. 32 2672162, mail: biblioteka@psary.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Psarach, Krajowy numer identyfikacyjny 53724300000,
ul. ul. Malinowicka
4,
42-512
Psary, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 294 49 00 wew. 41, e-mail
urzad@psary.pl, faks
32 294 49 01.
Adres strony internetowej (url): www.psary.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Części Nr 1. Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Psary i jej jednostek organizacyjnych: Gmina Psary prowadzi wspólne postępowanie w imieniu własnym, i dwóch jednostek gminnych tj: Gminnego Ośrodka Kultury Gminy Psary, oraz Gminnej Biblioteki Publicznej Gminy Psary, z tego tytułu zawarte zostaną trzy umowy. Każda ze stron zawrze odrębne umowy oraz zobowiązana będzie do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z wzorem
umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Gmina Psary jako Zamawiający upoważniona jest do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, i w ramach przeprowadzenia postępowania odpowiada w szczególności za: -opracowanie dokumentacji przetargowej, w tym treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, -sporządzenie ogłoszenia o zamówieniu, -ocenę spełniania
przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocenę złożonych ofert, -wybór najkorzystniejszej oferty, -ewentualne unieważnienie postępowania, -wszystkie inne czynności wynikające z przepisów prawa, w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa (np. wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przed Krajowa Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz przed właściwym sądem powszechnym), -przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej. Każda ze stron zawrze odrębne umowy oraz zobowiązana będzie do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Psary z podziałem na dwie części. Część Nr 1. Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Psary i jej jednostek organizacyjnych. Część Nr 2. Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i miejsc publicznych Gminy Psary"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.25.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Psary z podziałem na dwie części . 1.1. Część Nr 1. Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Psary i jej jednostek organizacyjnych o łącznym szacowanym wolumenie - 1609 [MWh]. 1.2. Część Nr 2. Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i miejsc publicznych Gminy Psary o łącznym szacowanym wolumenie - 1390 [MWh].
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 09.31.00.00 - Elektryczność
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Psary i jej jednostek organizacyjnych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
278915.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NOVUM Spółka Akcyjna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
277.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i miejsc publicznych Gminy Psary |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
270763.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Innogy Polska S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
253.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PSARY
- "Budowa oświetlenia ulicy Jaworowej w Preczowie".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (...) na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap I".
więcej: przetargi PSARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z dystrybucją energii elektrycznej
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii na potrzeby BP ARiMR w Łęczycy
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby siedziby Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla WODR w Poznaniu w 2025 roku
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Kraszewie, gmina wiejska Lidzbark Warmiński"
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.