eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaKompleksowa dostawa i dystrybucja paliwa gazowego na potrzeby grupy zakupowej, utworzonej na podstawie porozumienia przez Powiatowy Park Rozwoju sp. z o. o., Powiat Wielicki - Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki w Wieliczce i Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-29

Ogłoszenie nr 500083409-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.

Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o.: Kompleksowa dostawa i dystrybucja paliwa gazowego na potrzeby grupy zakupowej, utworzonej na podstawie porozumienia przez Powiatowy Park Rozwoju sp. z o. o., Powiat Wielicki - Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki w Wieliczce i Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621293-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Powiatowy Park Rozwoju sp. z o.o., z siedzibą 32-020 Wieliczka, ul. J. Piłsudskiego 105, reprezentowana przez: Prezesa Zarządu - Michała Roehlicha

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o. o Ul. J. Piłsudskiego 105 32-020 Wieliczka REGON: 122395389, NIP: 683-207-57-15, osoba do kontaktów, Bartłomiej Zakrzewski, Tel.: 693 968 949 , e-mail: b.zakrzewski@parkrozwoju.pl,
Powiat Wielicki- Starostwo Powiatowe w Wieliczce Ul. Dembowskiego 2 32-020 Wieliczka,REGON: 351554531, NIP: 683-17-42-730, osoba do kontaktów: Tadeusz Luraniec, Tel.: 12 3999832, e-mail: tadeusz.luraniec@powiatwielicki.pl
Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki w Wieliczce Ul. Piłsudskiego 18 32-020 Wieliczka REGON: 000707521, NIP: 6831525760, osoba do kontaktów:Iwona Nawalany Tel.: 12 278 32 77 w. 21 e-mail: lo@powiatwielicki.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce Ul. Sienkiewicza3a 32-020 Wieliczka REGON: 357126032, NIP: 683-14-04-714, osoba do kontaktów:Barbara Skibska, Tel. 12 278 14 28, sekretariat@pupwieliczka.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 12239538900000, ul. ul. marsz. J. Piłsudskiego 105, 32020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 289 17 45, e-mail kontakt@parkrozwoju.pl, faks 12 289 19 24.
Adres strony internetowej (url): www.parkrowzwoju.pl/bip

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka komunalna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1.Na mocy porozumienia Strony wyznaczają spośród siebie Lidera- Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania. 2.Lider, jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w ramach przeprowadzenia postępowania odpowiada w szczególności za: a) opracowanie dokumentacji przetargowej, w tym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w oparciu o materiały przekazane przez Uczestników, b) sporządzenie ogłoszenia o zamówieniu, c) ocenę spełnianych przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocenę złożonych ofert, d) wybór najkorzystniejszej oferty, e) ewentualne unieważnienie postępowania, f) wszystkie inne czynności wynikające z przepisów prawa, w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do reprezentowania stron przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz przed właściwym sądem powszechnym), g) przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej. 3. Na każdorazowe żądanie Lidera Uczestnicy przekażą mu niezwłocznie wszystkie informacje lub dokumenty konieczne dla prawidłowego przeprowadzenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 4. W przypadku poniesienia przez Lidera kosztów w związku z wykonywaniem obowiązków Zamawiającego, w szczególności związanych z postępowaniem przez Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, koszty te zostaną mu zwrócone przez Uczestników, proporcjonalnie do udziału szacunkowej wartości zamówienia przypadających na poszczególnego Uczestnika do całkowitej szacunkowej wartości zamówienia. 4.Strony ustalają, że po wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym wspólnie postępowaniu , każda ze stron samodzielnie zawrze odrębną umowę z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa dostawa i dystrybucja paliwa gazowego na potrzeby grupy zakupowej, utworzonej na podstawie porozumienia przez Powiatowy Park Rozwoju sp. z o. o., Powiat Wielicki - Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki w Wieliczce i Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PPR 272.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa obejmująca sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego do obiektów administrowanych przez Powiatowy Park Rozwoju sp. z o. o, Powiat Wielicki - Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki w Wieliczce i Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce. Paliwo gazowe powinno spełniać parametry techniczne zgodnie z parametrami ustalonymi w ustawie - Prawo energetyczne oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy i Polskimi Normami. 2.Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo gazowe dla wszystkich punktów należących do danego podmiotu i szczegółowe dane dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ. 3.Wskazane wartości zostały przyjęte do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania paliwa gazowego w czasie trwania umowy przez poszczególne podmioty i w żadnym razie nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Określenie przewidywanej ilości poboru paliwa gazowego stanowi element służący tylko do określenia wartości zamówienia i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu gazu w podanych ilościach. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość paliwa gazowego wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 4.Dostawa paliwa gazowego i świadczenie usługi dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (Dz. U. z 2012r. poz. 1059 z późn. zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy. 5. Rozliczenia za dostawę i dystrybucję paliwa gazowego odbywać się będą odrębnie dla każdego podmiotu, wchodzącego w skład grupy zakupowej na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych danego punktu, według stawek i opłat wynikających z formularza cenowego, zgodnie z maksymalnym zapotrzebowaniem określonym dla każdego podmiotu odrębnie w załączniku nr 6 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09120000-6


Dodatkowe kody CPV: 65210000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 337036.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Fortum Marketing and Sales Polska S.A.
Email wykonawcy: dg@fortum.com
Adres pocztowy: ul. Heweliusza 9
Kod pocztowy: 80-890
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 389803.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 389803.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 390304.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.