eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie"USŁUGA INŻYNIERA, REALIZOWANA W RAMACH ZADANIA "BUDOWA BASENU KRYTEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-29

Ogłoszenie nr 500083433-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.

Gmina Ząbkowice Śląskie: "USŁUGA INŻYNIERA, REALIZOWANA W RAMACH ZADANIA "BUDOWA BASENU KRYTEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612862-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ząbkowice Śląskie, Krajowy numer identyfikacyjny 52611000000, ul. ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 8 165 300 lub 301, e-mail zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl, faks 748 155 445.
Adres strony internetowej (url): www.zabkowiceslaskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"USŁUGA INŻYNIERA, REALIZOWANA W RAMACH ZADANIA "BUDOWA BASENU KRYTEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.19.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa nadana zamówieniu: "USŁUGA INŻYNIERA, REALIZOWANA W RAMACH ZADANIA "BUDOWA BASENU KRYTEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH". 2. Wspólny słownik zamówień: Główny kod CPV: 71.31.00.00-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Dodatkowe kody CPV 71.52.00.00-9 - Usługi nadzoru budowlanego 3. Opis przedmiotu zamówienia: Ilekroć w ogłoszeniu jest mowa o Inżynierze należy przez to rozumieć Wykonawcę . (Inżyniera nie należy mylić z funkcją Inżyniera Kontraktu, który jest osobą skierowaną do realizacji zamówienia) 1) Przedmiotem zamówienia jest: Usługa Inżyniera, realizowanej w ramach Zadania "Budowa basenu krytego w Ząbkowicach Śląskich" (dalej Zadanie), polegać będzie na nadzorze technicznym i merytorycznym przez cały okres realizacji Zadania, tj. zarządzaniu zadaniem inwestycyjnym (łącznie w pomocą prawną w zakresie prawa zamówień publicznych), organizacji, nadzorze, koordynacji i zakończeniu całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Zadania. Oznacza to co najmniej pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, kontroli zgodności wykonywanych robót m.in. z dokumentacją projektową, wydanymi decyzjami administracyjnymi oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, kontroli zgodności wykonywanych dostaw i usług, sporządzanie raportów, koordynowanie rozliczeń finansowych Zadania oraz uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym, który zgodnie z Kontraktem wynosi 72 miesiące od daty potwierdzonej w wydanym przez Inżyniera Świadectwie Przejęcia. Zakłada się, iż w pierwszym roku, przeglądów nie będzie więcej niż 12 a w latach kolejnych nie więcej niż 4. 2) Zakres rzeczowy zadania "Budowa krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich": Uwaga: pełna dokumentacja postępowania dla zadania Budowa basenu krytego w Ząbkowicach Śląskich" znak sprawy ZP.271.2.8.2017 znajduje się na stronie internetowej pod adresem http://bip.zabkowiceslaskie.pl/tenders/content/2275 w tym w szczególności projekt budowlany, PFU, wyjaśnienia treści SIWZ, Warunki Kontraktu. a) Zadanie obejmuje zaprojektowanie - opracowanie na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlanego (zamawiający posiada prawa autorskie do projektu budowlanego) zatwierdzonego decyzją pozwolenie na budowę nr 350/2014 z dnia 27 października 2014 roku oraz Programu Funkcjonalno - Użytkowego dokumentacji zamiennej, uzyskanie na jej podstawie wymaganych pozwoleń i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich. b) Zadanie zlokalizowane jest w granicach administracyjnych Miasta Ząbkowice Śląskie. c) Podstawowym celem realizacji zadania jest budowa basenu krytego jako miejsca rekreacji i uprawiania sportu. Obiekt przewidziany jest jako basen kryty z realizacją funkcji: ? dydaktycznej, ? rekreacyjnej, ? sportowej (zawody). Zakładana przepustowość (maksymalna liczba użytkowników): 122 osób/h. d) Założenia funkcjonalne: ? basen pływacki o wymiarach 25,0x12,5 m i głębokości od 1,35 m do 2,00 m z sześcioma torami pływackimi - spełniający wymagania FINA, ? basen rekreacyjny z atrakcjami wodnymi o powierzchni lustra wody 121,0 m2 (maksymalna długość 15,81 m, maksymalna szerokość 9,66 m, głębokość basenu 1,00÷1,20 m); ? brodzik dla dzieci z atrakcjami wodnymi o powierzchni lustra wody 55,6 m2 (długość 9,57 m, szerokość 7,17 m, głębokość basenu 0,15÷0,30 m); ? wewnętrzna zjeżdżalnia wodna typu "Anakonda"; ? wanna z hydromasażem, okrągła o pow. min. 6,5 m2, dla min. 6 osób - 2 szt.; ? strefa zaplecza sanitarnego i szatniowego; ? strefa zaplecza technicznego; ? recepcja, komunikacje; ? kompletnego wyposażenie wraz z montażem (zgodnie z PFU) ? wykonanie instalacji elektrycznych i niskoprądowych; ? wykonanie instalacji audio-video, automatyki oraz BMS; ? wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych; ? wykonanie instalacji grzewczej; ? wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji; ? wykonanie instalacji do odzysku ciepła; ? wykonanie przyłącza wodociągowego oraz kanalizacji; ? wykonanie węzła cieplnego; ? zagospodarowanie terenu wraz z robotami drogowymi (m.in. budowa zjazdu z drogi, drogi i ciągi wewnętrzne, zieleń, ogrodzenie, mała architektura). e) Roboty będące przedmiotem Zadania wykonane będą zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY (tzw. żółty FIDIC), Rok wydania: SIDIR 2008 FIDIC 1999; Opis edycji: 4. Wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą Tłumaczenie pierwszego wydania 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria). czwarte wydanie angielsko - polskie niezmienione 2008 z erratą, tłumaczenie pierwszego wydania 1999. Warunki Kontraktu składają się z Części I - "Warunki Ogólne", które stanowią wyżej wymienione WARUNKI KONTRAKTOWE DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę oraz z Części II - "Warunki Szczególne", które zmieniają i/lub uzupełniają postanowienia Warunków Ogólnych 3) Z uwagi na fakt, iż inwestycja jest w trakcie realizacji obecnie funkcję Inżyniera pełni osoba wyznaczona przez Zamawiającego. Wyłoniony w drodze zamówienia publicznego Inżynier zapozna się z dotychczasowymi decyzjami podjętymi przez Zamawiającego lub Inżyniera wyznaczonego przez Zamawiającego, będzie respektował podjęte decyzje, polecenia czy zatwierdzenia, a w razie konieczności po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego wystąpi o stosowna zmianę. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na usługę Inżyniera został zawarty w załączniku nr 1 do wzoru umowy "szczegółowy zakres przedmiotu umowy". 4. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia; 1) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wskazuje, że dla czynności, administracyjno biurowych, określa wymóg zatrudnienia osób wykonujących te czynności na umowę o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy, 2) Wykonawca zobowiązuje się, że przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu Umowy Pracownicy zostaną przeszkoleni w zakresie przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych oraz przepisów o ochronie danych osobowych. 3) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy będą posiadać odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności w zakresie wykonywanych czynności. 4) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy świadczący czynności wskazane w SIWZ będą posiadali aktualne badania lekarskie, niezbędne do wykonania powierzonych im obowiązków. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Pracownikom odzieży ochronnej, odzieży roboczej i środków ochrony osobistej zgodnie z przepisami i zasadami BHP. 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wyposażenie Pracowników oraz za ich bezpieczeństwo w trakcie wykonywania przedmiotu Umowy. 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 4 ppkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w pkt 4 ppkt 1. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń , zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; 2) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę, , w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, dowodów o których mowa w pkt 5 ppkt 1lit. a-d w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę będzie traktowane jako niewypełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności o których mowa w pkt 4 ppkt 1. 6. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. 1) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4 ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonania świadczenia. 2) W przypadku niezatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących określone czynności w pkt 4 ppkt 1 Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z postanowieniami określonymi we wzorze umowy. 3) W przypadku nie dochowania któregokolwiek z terminów określonych przez Zamawiającego, Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi określonymi w umowie. 4) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. INFORMACJA O OBOWIĄZKU WYKONANIA PRZEZ WYKONAWCĘ KLUCZOWEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Wykonawca ma obowiązek wykonać osobiście kluczową część zamówienia tym samym kluczowa część zamówienia nie może zostać powierzona podwykonawcom. Wykonawca nie może w tym zakresie powołać się na potencjał innego podmiotu na podstawie art. 22a ustawy Pzp. OKREŚLENIE KLUCZOWEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. Na podstawie art. 36a ust 2 ustawy Pzp. wskazuje że kluczową część zamówienia stanowią czynności Inżyniera Kontraktu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71310000-4


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 284239.61
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Janusz Rybka Biuro Inwestorskie
Email wykonawcy: j.rybka@biuroinwestorskie.pl
Adres pocztowy: ul. Idzikowskiego 32a/3
Kod pocztowy: 54-129
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 338004.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 338004.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 588801.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.