To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-18
Ogłoszenie nr 500085529-N-2018 z dnia 18-04-2018 r.
Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego: Zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych, polegających na wymianie dźwigu towarowego na dźwig osobowy przystosowany do przewozu towarów w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514876-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500040587-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, Krajowy numer identyfikacyjny 000289093,
ul. Marymoncka
99/103,
01-813
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 693 700, e-mail
zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl, faks
225 693 712.
Adres strony internetowej (url): http://www.cmkp.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych, polegających na wymianie dźwigu towarowego na dźwig osobowy przystosowany do przewozu towarów w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-133/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych, polegających na wymianie dźwigu towarowego na dźwig osobowy przystosowany do przewozu towarów w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie. 2. Przedmiotowe zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, tj. programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiotowe zamówienie obejmuje w szczególności: 1) zaprojektowanie i wytworzenie nowego dźwigu w taki sposób, aby jego instalacja ingerowała jedynie w minimalnym stopniu w stan istniejący struktury szybu i maszynowni przy jednoczesnym spełnianiu wymagań funkcjonalnych i jakościowych postawionych przez Zamawiającego; 2) opracowanie projektu dźwigu (zgodnie z projektem wstępnym dźwigu złożonym wraz z ofertą) po wykonaniu inwentaryzacji szybu windowego i uzyskaniu opinii budowlanej dotyczącej zdolności przenoszenia nowych obciążeń przez ściany szybu, dno szybu i strop szybu; 3) demontaż istniejącego dźwigu; 4) przygotowanie szybu i maszynowni do montażu nowego dźwigu; 5) dostarczenie, zamontowanie, uruchomienie i regulacje nowego dźwigu; 6) wykonanie odbioru technicznego z udziałem uprawnionej jednostki notyfikowanej oraz rejestracji dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego, przekazanie dźwigu do eksploatacji użytkownikowi budynku. 4. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca (jeżeli dany zakres zamówienia powierzono do wykonania podwykonawcy) zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.) osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót określonych w dokumentacji projektowej dźwigu i bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wymaganie to nie dotyczy osób wykonujących czynności związane z pełnieniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dostawców materiałów i urządzeń. Wymagania wynikające z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający określił we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy(-com). W przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać część niniejszego zamówienia przy udziale podwykonawców Zamawiający żąda wskazania którą część zamówienia, Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom oraz (o ile są już znani) podania firm podwykonawców. 6. Roboty budowlane będą wykonywane w funkcjonującym obiekcie mającym charakter biurowo-dydaktyczno-laboratoryjny, dlatego konieczne będzie dostosowanie godzin pracy a także terminów oraz czasu wykonywania robót głośnych do wymagań postawionych w tym zakresie przez Zamawiającego oraz zachowanie dużej staranności w utrzymaniu porządku w obiekcie m.in. poprzez zabezpieczanie elementów narażonych na zniszczenie. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace głośne i uciążliwe wyłącznie w dni, które są dniami wolnymi od pracy dla Zamawiającego lub w pozostałe dni w godzinach 16:00-22:00. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami, wiedzą techniczną i innymi obowiązującymi przepisami. 9. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 10. Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko, w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, wszystkie niezbędne urządzenia i materiały oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany personel i nadzór nad realizacją robót, a także sprzęt niezbędny do wykonania tych robót. 11. Wszystkie urządzenia i materiały zastosowane przy wykonaniu przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać wymaganiom prawa budowlanego dla wyrobów wprowadzonych do obrotu i dopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz wymaganiom określonym w programie funkcjonalno-użytkowym. 12. Wszystkie urządzenia i materiały zastosowane przy wykonaniu przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe, a także posiadać atesty i certyfikaty zgodne z obowiązującymi przepisami. 13. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (urządzenia, materiały i robociznę) wynosi nie mniej niż 24 miesiące i nie więcej niż 84 miesiące, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45313100-5, 42416100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
176000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Winda-Warszawa Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
252150.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.