eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Przebudowa boiska sportowego w Stanicy - etap I - w systemie zaprojektuj i wybuduj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-19

Ogłoszenie nr 500086195-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.

Gmina Pilchowice: Przebudowa boiska sportowego w Stanicy - etap I - w systemie zaprojektuj i wybuduj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509120-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500020527-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pilchowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00068785300000, ul. ul. Damrota 6, 44145 Pilchowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 235 65 21, e-mail kontrola@pilchowice.pl; musiol.g@pilchowice.pl; kruczynska.j@pilchowice.pl;kaleta.g@pilchowice.pl;, faks 32 235 69 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pilchowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa boiska sportowego w Stanicy - etap I - w systemie zaprojektuj i wybuduj

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.60.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą: "Przebudowa boiska sportowego w Stanicy- etap I - w systemie zaprojektuj i wybuduj". Działki na której zlokalizowana będzie inwestycja położone są w Stanicy przy ul. Sportowej. Zakres inwestycji obejmuje działki nr 473/115 oraz 785/121. Zamówienie składa się z trzech etapów: Etap I obejmuje m.in.: a) Opracowanie projektu budowalno-wykonawczego oraz na jego podstawie opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich oraz dokumentacji geologicznej. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje: * Prace rozbiórkowe ? ogrodzenie z prętów metalowych wysokość 1,5 - długość 40 m, ? liniowe ogrodzenie boiska, ? ogrodzenie z siatki plecionej wysokość 4m- długość 60m, ? demontaż bramek- 2 szt., ? piłkochwyty wysokość 6 m, długość 2x30 m - do ponownego montażu, ? ławki o podstawie betonowej 10 szt. * Przebudowa istniejącego boiska głównego do piłki nożnej. W ramach przedmiotowego zadania ma zostać wykonane boisko o wymiarach 67m x 105m. Nawierzchnię boiska stanowić będzie trawa naturalna wykonana siewem o parametrach trawy sportowej. Proponuje się jedną z mieszkanek typowych odmian traw przeznaczonych na murawy piłkarskie lub mieszankę trzech odmian traw w następujących proporcjach: ? wichliny łąkowej (Poa pratensis L.) - 50% ? życicy trwałej (Lolium perenne L.) - 40 % ? kostrzewy czerwonej (Festuca rubra L) - 10 % Podbudowa boiska stanowić będzie piasek płukany gr. 20 cm o frakcji 0-2mm. Na całej powierzchni boiska należy rozłożyć siatkę z mocnego PCV przeciw kretom o oczkach 16x18mm i gramaturze 60g/m2. * Ogrodzenie terenu * Ogrodzenie boiska * Bramki do piłki nożnej- 2 szt * Wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z instalacją nawadniającą ( system zraszaczy) * Wykonanie instalacji odwodnienia boiska z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej b) Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, opinii, uzgodnień, sprawdzeń, postanowień, ekspertyz oraz decyzji na koszt Wykonawcy c) Pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie, o którym mowa w ustawie Prawo budowlane w okresie realizacji robót budowlanych oraz do czasu wygaśnięcia okresu gwarancji i rękojmi wykonawcy robót budowlanych, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów, szkoleń, jak również odbiorów końcowych całości robót będących przedmiotem umowy. Wykonawca zobowiązany jest w dokumentacji projektowej przy wskazaniu pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. W każdym z takich przypadków Wykonawca zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności. Dokumentacja projektowa dla inwestycji, ma być sporządzona m.in. zgodnie z: a) Ustawą Prawo budowlane; b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 1422); c) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2012 r., poz. 462 z późn. zm.) d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych (Dz. U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389 z późn. zm.) f) Obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej g) Wytycznymi Zamawiającego Dokumentacja projektowa zostanie sporządzona w ilościach: a) Projekt budowlano-wykonawczy - 4 egz. b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót- 4 egz. c) Przedmiary robót- 2 egz. d) Kosztorysy inwestorskie- 2 egz. e) całość opracowania w formie elektronicznej umożliwiającej kopiowanie do celów przetargowych. Zamawiający udostępni plan zagospodarowania terenu na podstawie projektu wykonanego przez firmę Marbo Architekci z Gliwic. Etap II obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych wraz z przyłączami i sieciami i na podstawie sporządzonej w ramach Części I dokumentacji projektowej, uzyskanych decyzji, opinii, ekspertyz. Zakres prac obejmuje także: a) dostawę niezbędnego wyposażenia i sprzętu wraz z jego instalacją i uruchomieniem b) sporządzenie powykonawczego operatu geodezyjnego c) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej również instrukcję użytkowania, wykaz zamontowanych urządzeń, sprzętu, armatury, harmonogram obsługi serwisowej Zamówienie obejmuje również konieczność wykonania wszelkich prac oraz poniesienia wszelkich kosztów niezbędnych do poniesienia w celu wykonania przedmiotu zamówienia. W ramach kosztów Wykonawca powinien uwzględnić ewentualne koszty opłat przyłączeniowych, wszelkich kosztów do sporządzenia dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień ekspertyz, dokonania czynności administracyjno-prawnych jak również wszelkich kosztów wykonania robót budowlanych w szczególności koszty materiałów, robocizny, utrzymania terenu budowy, uzyskania decyzji, opinii, uzgodnień niezbędnych w toku wykonywania robót budowlanych. Etap końcowy obejmuje prowadzenie pełnej pielęgnacji nawierzchni do 30.11.2018 r. licząc od zakończenia robót. Zakres pielęgnacji obejmuje m.in. * koszenie trawy - pierwsze koszenie powinno się odbyć gdy trawa osiągnie 7-10 cm. Kolejne koszenia powinny być wykonywane tak, aby trawa nie osiągnęła wysokości większej niż 7,5 cm. Skoszoną trawę po koszeniu należy zebrać. Po każdym koszeniu zaleca się podlanie trawnika. * nawożenie - należy zapewnić kompleksowe nawożenie odpowiadające potrzebom roślin. Każde nawożenie należy wykonać po uprzedniej analizie podłoża. * aeracja Wykonawca uzyska warunki zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę, zainstaluje na własny koszt liczniki zużycia wody i energii oraz poniesie koszty zużycia energii i wody w czasie budowy. Szczegółowy zakres prac został ujęty w "programie funkcjonalno-użytkowym" stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i "wzorze umowy" stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45212200-8, 71220000-6, 71320000-7, 71248000-8, 45330000-9, 45310000-3, 45100000-8, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 528440.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: S-Sport Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@s-sport.pl
Adres pocztowy: ul. Techników 5
Kod pocztowy: 40-326
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 639600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 637200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1479000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.