eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockOdtworzenie i rewaloryzacja budynku zabytkowego od ul. Kolegialnej 6 oraz przebudowa przynale¿nych oficyn na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w P³ocku etap 1

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2018-04-19

Og³oszenie nr 500086915-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.

Muzeum Mazowieckie w P³ocku: Odtworzenie i rewaloryzacja budynku zabytkowego od ul. Kolegialnej 6 oraz przebudowa przynale¿nych oficyn na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w P³ocku etap 1

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest wspó³finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach umowy o dofinansowanie projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020)

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 522400-N-2018

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 500052452-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:

Zamawiaj±cym jest: Muzeum Mazowieckie w P³ocku 09-402 P³ock, ul. Tumska 8 Zamawiaj±cy ustanowi³ inwestora zastêpczego, który dzia³a w jego imieniu i na jego rzecz zgodnie z art. 18 ust. 2 w zwi±zku z art. 15 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Inwestorem zastêpczym jest: PILAMIS Sp. z o.o.,Sp. k. z siedzib± w £odzi al. Pi³sudskiego 133d lok. 127. Strony zawar³y umowê 19 maja 2017 r. - nr: 53/2017


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Mazowieckie w P³ocku, Krajowy numer identyfikacyjny 28575800000, ul. ul. Tumska 8, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 24 364 70 70, e-mail zamowieniapubliczne@muzeumplock.eu, faks 24 364 70 70; 24 262 44 93.
Adres strony internetowej (url): www.muzeumplock.bip.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Odtworzenie i rewaloryzacja budynku zabytkowego od ul. Kolegialnej 6 oraz przebudowa przynale¿nych oficyn na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w P³ocku etap 1

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

Ag-371/3/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegaj±ca na rozbiórce istniej±cego obiektu oraz wykonaniu budynku us³ugowego na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w P³ocku w ramach zadania p.n.: "Odtworzenie irewaloryzacja budynku zabytkowego od ul. Kolegialnej 6 oraz przebudowa przynale¿nych oficyn na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w P³ocku" - Etap I. Pierwszy etap bêdzie obejmowa³rozbiórkê istniej±cych obiektów po³o¿onych przy ul. Kolegialnej 6, zgodnie z projektem rozbiórek, a nastêpnie odtworzenie irewaloryzacjê budynku frontowego (zabytkowego) przy ul. Kolegialnej 6 wraz z realizacj± przy³±czy instalacyjnych. Przedmiotowy obiekt stanowi zwart±, prostok±tn± bry³ê z dachem wielopo³aciowym. Jest budynkiem 3 kondygnacyjnym, podpiwniczony. Zaprojektowano w nim pomieszczenia magazynowe, techniczne, wystawiennicze, sanitarne oraz g³ówne wej¶cie do muzeum ze stref± szatni w holu g³ównym. Szczegó³owy opis zamówienia i wytyczne dla jego realizacji okre¶la dokumentacja projektowa (jako za³±cznik do SIWZ) sk³adaj±ca siê z: projektu wykonawczego, który obejmuje: projekty: budowlany, wykonawczy - bran¿owy ispecyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Zamawiaj±cy wymaga, aby w¶ród osób bezpo¶rednio uczestnicz±cych w wykonywaniu zamówienia zatrudniona by³a na podstawie stosunku pracy (umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pe³nego wymiaru czasu pracy (pe³ny etat) co najmniej 1 osoba bezrobotna na podstawie skierowania powiatowego urzêdu pracy zgodnie z ustaw± z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 149) lub na podstawie w³a¶ciwego dokumentu kieruj±cego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmuj±cy siê realizacj± zadañ z zakresu rynku pracy okre¶lonego w analogicznych przepisach pañstwa cz³onkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejsz±, zobowi±zany jest do:-zatrudnienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej, zgodnie z wymaganiami wskazanymi powy¿ej w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni od daty podpisania umowy. - przed³o¿enia zamawiaj±cemu dokumentów zwi±zanych z procedur± zatrudnienia, w szczególno¶ci zg³oszenia oferty pracy przedstawionej powiatowemu urzêdów pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez powiatowy urz±d pracy do pracodawcy oraz umowy o pracê z bezrobotnym - w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy. Zatrudnienie powinno trwaæ do koñca realizacji przedmiotu umowy. Zamawiaj±cy okre¶li³ w opisie przedmiotu zamówieni wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy przewiduj±c wymagania, o których mowa powy¿ej okre¶laj±c:- sposób dokumentowania zatrudnienia osób, - uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontrolispe³niania przez Wykonawcê wymagañ, oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, - rodzaju czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga, aby czynno¶ci polegaj±ce na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych zwi±zanych z wykonaniem ca³ego zamówienia o ile nie s± (bêd±) wykonywane przez dan± osobê w ramach prowadzonej przez ni± dzia³alno¶ci gospodarczej by³y wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcê, podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy. Rodzaj czynno¶ci(niezbêdnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia:- czynno¶ci pracownika budowlanego obejmuj±cego ca³y zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych dokumentacji technicznej, przedmiarze robót w Szczegó³owej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób. Zamawiaj±cy wymaga:- aby Wykonawca najpó¼niej w dniu przekazania terenu budowy dostarczy³ Zamawiaj±cemu listê z pe³nym sk³adem osobowym pracowników obejmuj±cy ca³y zakres rzeczowy robót budowlanych, - aby lista by³a aktualizowana na bie¿±co tj. za ka¿dym razem, gdy nast±pi zmiana personalna w sk³adzie osobowym pracowników na budowie, - aby roboty budowlane by³y wykonywane przez osoby z listy, - aby wykonawca do wystawionych faktur za³±cza³ wykaz osób realizuj±cych ca³y zakres rzeczowy robót budowlanych, które by³y zatrudnione na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z minimalnym wynagrodzeniem za pracê ustalonym na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia (je¿eli by³a zmiana osób zatrudnionych podaæ w jakim czasie). Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontrolispe³niania przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶li³ we wzorze umowy.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45212313-3, 45110000-1, 45233200-1, 45000000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 10364000
Waluta pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EURODOM Jaros³aw D±bkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: T³uchówek 44, 87-605 T³uchowa
Kod pocztowy: 87-605
Miejscowo¶æ: T³uchowa
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 12747720
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 12747720
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 13575437.74
Waluta: pl

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.