eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Przebudowa lub remont dróg gminnych o nawierzchni z kostki betonowej oraz budowa parkingu na terenie Gminy Pilchowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-19

Ogłoszenie nr 500086916-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.

Gmina Pilchowice: Przebudowa lub remont dróg gminnych o nawierzchni z kostki betonowej oraz budowa parkingu na terenie Gminy Pilchowice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515614-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pilchowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00068785300000, ul. ul. Damrota 6, 44145 Pilchowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 235 65 21, e-mail kontrola@pilchowice.pl; musiol.g@pilchowice.pl; kruczynska.j@pilchowice.pl;kaleta.g@pilchowice.pl;, faks 32 235 69 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pilchowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa lub remont dróg gminnych o nawierzchni z kostki betonowej oraz budowa parkingu na terenie Gminy Pilchowice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.85.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 1 "Remont ciągu pieszo-jezdnego przy ul. Barbórki w Pilchowicach" Zadanie polega na wykonaniu utwardzenia terenu kostką betonową wraz z krawężnikami betonowymi oraz poboczem utwardzonym z kruszywa. Remont obejmuje wykonanie zagospodarowania terenu o powierzchni 485,0 m2, z czego 420,0 m2 jako wykonane z nawierzchni z kostki betonowej typu Holland na podbudowie z kruszywa łamanego 0/63 mm oraz 65,0 m2 pobocza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie. Korytowanie terenu na głębokości 40,0 cm, zgodnie z przyjętą konstrukcją utwardzenia. Dodatkowo należy wykonać obustronną obudowę projektowanej nawierzchni w postaci krawężnika betonowego o wymiarach 15x22x100 cm na długości 150,00 m na ławie betonowej z betonu C12/15 oraz obrzeża chodnikowego o długości 26 mb. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z remontem ciągu pieszo-jezdnego przy ul. Barbórki w Pilchowicach: a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby udostępnić mieszkańcom dojazdy do posesji zlokalizowanych w obrębie remontowanego ciągu. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. e) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. f) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. g) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektu zagospodarowania terenu opracowanym przez: mgr inż. Arch. Ewę Jaremków, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz STWiORB stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Zadanie nr 2 "Przebudowa dróg gminnych: dwie odnogi ul. Krywałdzkiej w Nieborowicach" Teren objęty zakresem przebudowy zlokalizowany jest w miejscowości Nieborowice, w rejonie ulicy Krywałdzkiej tj. dwie odnogi od ulicy Krywałdzkiej: odnoga 1- od km 0+000 do km 0+144,96 odnoga 2- od km 0+000 do km 0+221,15 Zadanie polega na wykonaniu przebudowy jezdni o szerokości 3,0 m oraz wykonanie poboczy o szerokości 0,5 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na obu odnogach ul. Krywałdzkiej. Nawierzchnię jezdni stanowić będzie kostka brukowa betonowa systemu Holland w kolorze szarym ze skrajnymi opaskami szerokości 20 cm w kolorze grafitowym (każda opaska to 2 rzędy kostki) na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm. Należy wykonać podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63 mm o miąższości 20 cm. Pod warstwą podbudowy z kruszywa łamanego przewidziano wzmocnienie istniejącego podłoża gruntowego poprzez zastosowanie warstwy separacyjnej z geotkaniny o gramaturze 330 g/m2 i wytrzymałości na rozciąganie 100/100 kN/m i wykonanie warstwy mrozoochronnej z pospółki grubości 39 cm. Krawężniki betonowe najazdowe ograniczające jezdnię o wymiarach 15x22 cm należy ułożyć na ławie betonowej z oporem C12/15 gr. 10 cm. Projektowane korytka odwodnieniowe 30x30x10 cm należy posadowić na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Ułożenie korytek betonowych 30x30 cm o wysokości 10 cm, na ławie betonowej z oporem wraz z wymianą istniejących rur na przepustach w miejscu włączenia odnóg do ul. Krywałdzkiej, zgodnie z istniejącymi średnicami (1 x Dn 400, 1 x Dn 600), w sposób niezmieniający przepustowości urządzeń. Wymianie podlegać będą również ścianki przepustów, na prefabrykowane betonowe, posadowione na podsypce piaskowej. Ponadto przewidziano oczyszczenie i odmulenie istniejącego rowu wzdłuż ul. Krywałdzkiej. W przypadku przebudowy ul. Krywałdzkiej zakres prac obejmuje odcinek ul. Krywałdzkiej od końca ogrodzenia posesji nr 5 (nawiązanie i włączenie do przebudowy odnogi drogi gminnej w km 0+144,96) na długości 73 m. Specyfika prac obejmuje: o Wykonanie przebudowy pełnej konstrukcji jezdni z kostki betonowej typu Holland z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR1, o Wykonanie elementów wykończenia ulic w postaci krawężnika betonowego najazdowego 15x22 cm na ławie betonowej z oporem, o Wykonanie utwardzenia z kostki betonowej na zjeździe na ul. Wiosenną w zakresie jak na Projektowanym Zagospodarowaniu Terenu. o Wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie. Na projektowanym odcinku drogi przewidzianym do przebudowy przewiduje wykonanie jezdni o szerokości 3,0 m oraz wykonanie poboczy o szerokości 0.5 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - dotyczy odcinka 50 m od miejsca włączenia do zakresu wg odrębnego opracowania. Na pozostałym odcinku do końca zakresu opracowania nawierzchnia będzie wykonana z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Po obu stronach jezdnie zostaną ograniczone krawężnikami najazdowymi 15x22x100 cm. Lokalizacje występowania krawężników wtopionych i wystających pokazano na Projektowanym Zagospodarowaniu Terenu (rys. nr 3). Nawierzchnię jezdni stanowić będzie kostka brukowa betonowa systemu Holland w kolorze szarym ze skrajnymi opaskami szerokości 20 cm w kolorze grafitowym (każda opaska to 2 rzędy kostki). Przebudowa zjazdu do ul. Wiosennej polegać będzie na ułożeniu kostki brukowej betonowej wraz z wykonaniem podbudowy na szerokości 3 m i długości 5 m z wyokrągleniem łukami R3 w miejscu połączenia z ul. Krywałdzką, natomiast w pozostałych przypadkach wykonaniu zjazdu z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie do istniejących ogrodzeń. Przebudowa drogi nie spowoduje istotnych zmian w istniejącym stanie zagospodarowania i wykorzystania terenu. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych: dwie odnogi ul. Krywałdzkiej w Nieborowicach: a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby udostępnić mieszkańcom dojazdy do posesji zlokalizowanych w obrębie przebudowywanych dróg gminnych: dwie odnogi ul. Krywałdzkiej w Nieborowicach. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. e) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. f) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. g) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych dla zadania wraz z zaopiniowaniem i zatwierdzeniem czasowej organizacji ruchu przez: - Starostę Powiatu Gliwickiego; - Komendanta Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach; - Wójta Gminy Pilchowice; - Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach. h) Co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu Wykonawca w imieniu Zamawiającego ma obowiązek zawiadomić Starostwo Powiatowe w Gliwicach, Komendę Policji w Gliwicach, Starostę Powiatu Gliwickiego, Wójta Gminy Pilchowice oraz Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach o terminie wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy wraz z pozytywnym odbiorem oznakowania przez w/w służby. i) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej opracowanej przez: 1. Mateusz Kałuża prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą CERTIGOS, ul. Brzezińska 8a; 44-203 Rybnik, www.certigos.pl, biuro@certigos.pl, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz STWiORB stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Usługi Inżynieryjne i Doradztwo "OLBARK" mgr inż. Arkadiusz Olborski, 44-238 Czerwionka-Leszczyny, ul. Księdza Pojdy 81, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz STWiORB stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Zadanie nr 3 "Budowa parkingu przy cmentarzu w Wilczy" Ogólny zakres opracowania obejmuje m.in.: o Wykonanie przebudowy pełnej konstrukcji utwardzenia z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR1, o Wykonanie elementów wykończenia ulic w postaci krawężnika betonowego najazdowego 15x22 cm oraz krawężnika betonowego zwykłego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, o Wykonanie utwardzenia z kostki betonowej oraz płyt ażurowych w zakresie jak wskazano to na Projektowanym Zagospodarowaniu Terenu, o Wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 0-31.5 mm. Projektowane zagospodarowanie terenu istniejącego przedstawiono na kopii mapy zasadniczej do celów projektowych w skali 1: 500, przetworzonej cyfrowo (rys. nr 3). Działki objęte inwestycją posiadają komunikację z drogą publiczną nr 629405S ul. Stawową w Wilczy. Dojazd do działek zapewniony jest przez działkę na której znajduje się istniejący zjazd, który docelowo zostanie utwardzony. Teren przewidziany do utwardzenia zlokalizowany jest na działkach o numerach ewidencyjnych 1219/113, 1218/113, 1220/116, 1428/116. Projektuje się utwardzenie terenu na powyżej wskazanych działkach w postaci drogi wewnętrznej o szerokości 5 m oraz miejsc przeznaczonych na postój pojazdów w liczbie 30 miejsc usytuowanych w układzie prostopadłym. Pochylenie niwelety w osi drogi wewnętrznej o wartości 4% w miejscu zjazdu oraz od 1,30% do 2,00%, przekroje poprzeczne 0,5%. Po obu stronach jezdnia drogi wewnętrznej i miejsca postojowe zostaną ograniczone krawężnikami najazdowymi 15x22x100 cm oraz krawężnikami zwykłymi 15x30x100 cm od strony ogrodzenia. Lokalizacje występowania krawężników wtopionych i wystających pokazano na Projektowanym Zagospodarowaniu Terenu (rys. nr 3). Utwardzenie jezdni drogi wewnętrznej stanowić będzie kostka brukowa betonowa systemu Holland o wymiarach 20x10x8 cm w kolorze szarym natomiast utwardzenie jezdni miejsc postojowych stanowić będą płyty ażurowe typu Meba 60x40x8 cm w kolorze grafit z wypełnieniem materiałem przesiąkliwym np. żwir. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z budową parkingu przy cmentarzu w Wilczy: a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby udostępnić mieszkańcom dojazdy do posesji zlokalizowanych w obrębie parkingu. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. e) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. f) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. g) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, mieszkańców przyległych posesji do przebudowywanej drogi w granicach pasa drogowego lub inwestora, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektu zagospodarowania terenu opracowanym przez: mgr inż. Arch. Ewę Jaremków, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz STWiORB stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45233140-2, 45233200-1, 45233222-1, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont ciągu pieszo-jezdnego przy ul. Barbórki w Pilchowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68496.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAR-KOP Mariusz Pawliczek
Email wykonawcy: pawllik@op.pl
Adres pocztowy: ul. Szkolna 10 Smolnica
Kod pocztowy: 44-153
Miejscowość: Sośnicowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 76875.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76875.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 117990.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przebudowa dróg gminnych: dwie odnogi ul. Krywałdzkiej w Nieborowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 243384.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAR-KOP Mariusz Pawliczek
Email wykonawcy: pawllik@op.pl
Adres pocztowy: ul. Szkolna 10 Smolnica
Kod pocztowy: 44-153
Miejscowość: Sośnicowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 297695.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 297695.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 448656.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Budowa parkingu przy cmentarzu w Wilczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 143933.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAR-KOP Mariusz Pawliczek
Email wykonawcy: pawllik@op.pl
Adres pocztowy: ul. Szkolna 10 Smolnica
Kod pocztowy: 44-153
Miejscowość: Sośnicowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 156988.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 156988.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 212216.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.