Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-19
Ogłoszenie nr 500086922-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.
Godziesze Małe:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 545188-N-2018
Data: 15/04/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Wojewódzki Specjalistyczny Zespół ZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/Kalisza, Krajowy numer identyfikacyjny 000314750,
ul. Wolica
113,
62-872
Godziesze Małe, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627612553, e-mail
zp@szpital.wolica.pl, faks
627612507.
Adres strony internetowej (url): www.wolica.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
5
W ogłoszeniu jest:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności,
których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy m.in. w przypadku: a. działania siły
wyższej mającej bezpośredni wpływ na termin realizacji umowy ( np. klęski żywiołowe, strajki,embargo), b. zmniejszenie ceny, c. zwiększenie zakresu obowiązków Wykonawcy przy pozostawieniu
obowiązującej ceny, d. zamiany analizatora na analizator nowej generacji o lepszych parametrach, e.
wymiany analizatora w przypadku powtarzających się napraw (co najmniej 5 ) na analizator wolny od
wad lub o lepszych parametrach, f. ustawowej zmiany stawki podatku od towaru i usług (VAT). Zmiana
ceny nastąpi za pisemnym powiadomieniem Zamawiającego począwszy od dnia wejścia w życie zmiany
stawki VAT, Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku, jeżeli obydwie
strony umowy zgodnie uznają, ze zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne
dla prawidłowej realizacji zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Szpital przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji konieczności wprowadzenia takich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. przewiduje się możliwość:
a) zmiany danych stron umowy (np. siedziby, adresu) - sporządzony zostanie aneks do umowy,
b) dokonania zmiany w umowie w zakresie:
o numeru katalogowego produktu,
o nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
o sposobu konfekcjonowania,
o liczby opakowań,
w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodujący wycofanie dotychczasowego. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianami wartości umowy i być niekorzystne dla Szpitala. Po przekazaniu przez Wykonawcę informacji o powyższej sytuacji Szpital sporządzi aneks do umowy.
c) zmiany w dostarczonych materiałach dotyczące producenta, kraju pochodzenia itp. przy czym Strony ustalają, że zmiana wymaga przetestowania i zgody wyrażonej na piśmie przez Szpital,
d) ustawowej zmiany stawki podatku od towaru i usług (VAT). Zmiana ceny nastąpi za pisemnym powiadomieniem strony począwszy od dnia wejścia w życie zmiany stawki VAT,
e) zmiany wysokości cen jednostkowych netto zawartych w ofercie Wykonawcy - maksymalnie o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za poprzedni rok kalendarzowy, przy czym mogą one ulec zmianie na wniosek Wykonawcy wyłącznie jeden raz w roku, ale nie wcześniej niż po upływie roku od dnia zawarcia umowy i nie częściej niż raz na 12 miesięcy. Strony umowy, w terminie do 7 dni od daty otrzymania wniosku, przystąpią do negocjacji na temat zmiany postanowień umowy w przedmiotowym zakresie.
2. Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku, jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, ze zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-23, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-26, godzina: 10:00,
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.