To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-20
Ogłoszenie nr 500086970-N-2018 z dnia 20-04-2018 r.
Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Niedźwiady w Przechlewie : Dostawa i montaż mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz do pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Niedźwiady
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520338-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500045333-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Niedźwiady w Przechlewie , Krajowy numer identyfikacyjny 770528302,
ul. Dworcowa
50,
77-320
Przechlewo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598334371, e-mail
k.gierszewska@szczecinek.lasy.gov.pl, faks
598334472.
Adres strony internetowej (url): http://www.niedzwiady.szczecinek.lasy.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz do pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Niedźwiady
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.5.2018.KG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz do pomieszczeń budynku biurowego, stanowiącego nową siedzibę Nadleśnictwa Niedźwiady w Przechlewie, ul. Człuchowska 71, 77-320 Przechlewo wraz z ich wniesieniem, montażem w odpowiednich pomieszczeniach zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania, funkcjonalność oraz parametry jakie spełniać musi przedmiot zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowy Opis Mebli i Elementów Wyposażenia, wykaz elementów wyposażenia objętych przedmiotem zamówienia oraz rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach budynku biurowego stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia został określony w stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ wzorze umowy wraz z kartą gwarancyjną, oraz formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w SIWZ. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu. 5. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac umożliwiających wykorzystanie zamontowanego wyposażenia zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją, i będzie obejmował m.in.: - wniesienie elementów wyposażenia do odpowiednich pomieszczeń, - ustawienie we właściwych pomieszczeniach, - wypoziomowanie/wyregulowanie poszczególnych elementów wyposażenia, - zawieszenie poszczególnych elementów wyposażenia, - zamontowanie produktów i urządzeń, i ich podłączenie, w tym do sieci, - podłączenie mediów i próbne uruchomienia urządzeń, - uprzątniecie miejsca prac/dostawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac zgodnie z zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca powinien wskazać w ofercie zakres robót, które będą wykonywać podwykonawcy, a także firmy podwykonawców. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych elementów zamówienia. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: - w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym i podpisać przez obie Strony protokół uzgodnień kolorystycznych mebli i wyposażenia, - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i adresów e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, - Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres wskazany w ofercie, licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń, - okresy gwarancji udzielane przez podwykonawców muszą odpowiadać okresowi gwarancji udzielanemu przez Wykonawcę. 10. Jeżeli dokumentacja składająca się na opis przedmiotu zamówienia wskazywałaby w odniesieniu do niektórych produktów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP, dopuszcza oferowanie produktów lub urządzeń równoważnych. Zamawiający, wskazując konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o tych samych lub lepszych parametrach. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji. 11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (poprzez złożenie wraz z ofertą stosownych dokumentów), że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. Dokładany termin i godziny montażu wyposażenia muszą być wcześniej uzgodnione z Zamawiającym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 39150000-8, 39112000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
477389.20
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUCJAN Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
462641.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni kosmetycznej w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa i montaż wyposażenia.
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- Utworzenie dodatkowych miejsc w Żłobku Gminnym w Dydni, 36-204 Dydnia 212
- Zakup i montaż pierwszego wyposażenia do Klubu Malucha w Radogoszczy w ramach realizacji zadania pn. "Utworzenie Klubu Malucha na 20 miejsc opieki w Radogoszczy, Radogoszcz 61b"
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.