Ogłoszenie z dnia 2018-04-20
Ogłoszenie nr 500087039-N-2018 z dnia 20-04-2018 r.
Sieraków: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu w związku z realizacją projektu "Akademia Kompetencji w Gminie Sieraków"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: projekt "Akademia Kompetencji w Gminie Sieraków" jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020, Oś Priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównywaniu dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne - projekty konkursowe.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sieraków, Krajowy numer identyfikacyjny 63125892200000,
ul. ul. 8 Stycznia
38,
64410
Sieraków, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
612 953 011, e-mail
inwestycje@sierakow.pl, faks
612 955 898.
Adres strony internetowej (url): http://www.sierakow.pl; http://bip.wokiss.pl/sierakow/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.sierakow.pl; http://bip.wokiss.pl/sierakow/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu w związku z realizacją projektu "Akademia Kompetencji w Gminie Sieraków"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ROO.272.80.2017.DG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu w związku z realizacją projektu "Akademia Kompetencji w Gminie Sieraków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020, Oś Priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównywaniu dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne - projekty konkursowe. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu do pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej w Sierakowie oraz Szkole Podstawowej w Lutomiu. Zamówienie obejmuje: a) zakup i dostawę pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu do pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej w Sierakowie oraz Szkole Podstawowej w Lutomiu wraz z transportem i wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia do pracowni przedmiotowych obu szkół podstawowych znajdujących się pod adresami: Szkoła Podstawowa w Sierakowie ul. Poznańska 25; 64-410 Sieraków; Szkoła Podstawowa w Lutomiu, Lutom 38, 64-410 Sieraków; b) zamówieniowe musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole - szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy; c) koszt dostarczenia produktów należy uwzględnić w cenach jednostkowych i nie powinien on stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu został zawarty w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności 2) Elastyczność w użytkowaniu 3) Proste i intuicyjne korzystanie 4) Czytelna informacja 5) Tolerancja na błędy 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku fizycznego 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania 8) Percepcja równości.
II.4) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
39162110-9,
39162000-5,
39160000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
23.10.2017 - 24.11.2017 r. z wyłączeniem pozycji nr 224 z załącznika 1a do SIWZ i nr 143 z załącznika 1c do SIWZ, których dostawa realizowana jest w terminie 23.10.2017 - 31.12.2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/11/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Ustalono nowy termin dostawy dla 97 pozycji z załącznika 1a; 1b; 1c i 1d do 20 grudnia 2017 r. Wartość wszystkich dostaw objętych zmianą wynosi 26% całości zamówienia.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ze względu na kumulację wielu projektów edukacyjnych współfinansowanych przez UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego producenci wyposażenia i sprzętu edukacyjnego nie są w stanie terminowo realizować dostaw tego specjalistycznego wyposażenia. Podkreślić należy, że zamówienie dotyczyło dostaw 402 różnych produktów edukacyjnych i wyposażenia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI SIERAKÓW
więcej: przetargi SIERAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa stanowisk dydaktycznych, modelu silnika oraz stanowisk demonstracyjnych - doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp"
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęty w ramach projektu "Rozwijanie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli ZSP w Sycowie"
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- Dostawa wyposażenia dydaktycznego na potrzeby pracowni pedicure i podologii oraz pracowni kosmetycznej Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Zakup i dostawa wyposażenia dla pracowni i dla części noclegowej internatu w ramach projektu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.