Ogłoszenie z dnia 2018-04-20
Ogłoszenie nr 500087127-N-2018 z dnia 20-04-2018 r.
Niemodlin: Usługa sprzątania pomieszczeń w Samorządowym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508058-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 5000-46627-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 53220380800000,
ul. ul. Zamkowa
4,
49100
Niemodlin, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 403 34 15, e-mail
info@zol.niemodlin.pl, faks
77 403 34 15.
Adres strony internetowej (url): htp://zol.niemodlin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania pomieszczeń w Samorządowym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SZOZ/ZP-2/81/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Nazwa zamówienia: "Usługa sprzątania pomieszczeń w Samorządowym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie". 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ pn. Plan higieny, Zakres rzeczowy i Wzór umowy
II.4) Główny kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
2018-03-01 - 2019-02-28
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/04/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmniejszenie powierzchni sprzatania - zmiana przewidziana w umowie w §8 ust. 2 lit.a) umowy nr 22/2018 z dnia 01.03.2018r. Zmiana obejmuje zmniejszony zakres w okresie od dnia 16.04.2018r. do dnia 15.06.2018r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W przypadku zmian organizacyjnych u Zamawiającego, Wykonawca dostosuje rodzaj i ilość wykonywanych usług stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo w zależności od jego potrzeb do zwiększania lub zmniejszania powierzchni sprzątania. Strony dopuszczają w takich sytuacjach możliwość zmiany umowy, pod rygorem nieważności tylko w formie pisemnej.
1. §1 ust. 1. otrzymuje brzmienie:
"1. Przedmiotem zamówienia jest codzienne sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń SZOZ w Niemodlinie o łącznej powierzchni podłóg 1406 m2, w tym doczyszczenie i zabezpieczenie tarketu o pow. ok. 992 m2 powłoką polimerową (raz w roku), z wykorzystaniem własnego sprzętu, środków czystości dezynfekcyjnych, stałe zabezpieczenie w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, zapachowe kostki WC, worki na śmieci w ilościach zabezpieczających potrzeby, zgodnie z planem higieny obowiązującym w SZOZ w Niemodlinie oraz szczegółowym zakresem rzeczowym, które stanowią załączniki do SIWZ oraz niniejszej umowy".
2. §3 ust. 2. i 3 otrzymują brzmienie:
"2. Wynagrodzenie za pełny miesiąc (liczony jako 30 dni kalendarzowe) świadczenia usługi wynosi 14 228,72 zł.
3. W przypadku zawarcia umowy w innym niż 1 dzień miesiąca kalendarzowego usługa w pierwszym jak i w ostatnim miesiącu świadczenia usługi będzie rozliczana na podstawie średniej stawki dziennej wynoszącej 474,29 zł brutto wynikającej z kalkulacji ceny z ust. 2 podzielonej przez 30 dni kalendarzowych pomnożonej przez faktyczną ilość dni świadczenia usług w tych miesiącach".
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.