To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-20
Ogłoszenie nr 500087211-N-2018 z dnia 20-04-2018 r.
Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce: Budowa drogi leśnej nr 14 w DS na terenie leśnictwa Radomice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518333-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500041817-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce, Krajowy numer identyfikacyjny 26012400200000,
ul. Zakościele
7A,
26-021
Daleszyce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 3171968, e-mail
daleszyce@radom.lasy.gov.pl, magdalena.kania@radom.lasy.gov.pl, faks
41 317 12 71.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: PGL Lasy Państwowe
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi leśnej nr 14 w DS na terenie leśnictwa Radomice
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Sa.270.1.2.2018.SAZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego i kompleksowego zakresu robót budowlanych polegających na wykonaniu zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi leśnej nr 14 w DSD na terenie leśnictwa Radomice" 3.2 Planowana do budowy droga leśna znajduje się na terenach Nadleśnictwa Daleszyce, leśnictwo Radomice, na działkach nr ewidencyjny: 494, 498, 499, 500, 97 obręb Dębska Wola, gm. Morawica oraz działce o nr 363 obręb Zbrza, gm. Morawica. Całkowita długość inwestycji wynosi 2178,37m (droga główna 1941,33m oraz droga boczna 237,04m). 3.3 W ramach budowy drogi leśnej planuje się wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze głównej od km 0+000 do km 0+583,38 oraz na całej długości drogi bocznej (tj. 237,04m). Na odcinku od km 0+583,38 do końca projektowanego odcinka tj. do km 1+941,33 nawierzchnia wykonana będzie z kruszywa wraz z odwodnieniem za pomocą rowów przydrożnych oraz przepustów. W ramach budowy przewidziano również zjazdy na drogi leśne, mijanki oraz składnice przyzrębowe. 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo kosztorysowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ w skład której wchodzą następujące dokumenty: a) Projekt Budowlany "Budowa drogi leśnej nr 14 w DSD na terenie leśnictwa Radomice" b) Projekt Wykonawczy "Budowa drogi leśnej nr 14 w DSD na terenie leśnictwa Radomice" c) Projekt stałej organizacji ruchu drogowego dla zadania: "Budowa drogi leśnej nr 14 w DSD na terenie leśnictwa Radomice" d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót "Budowa drogi leśnej nr 14 w DSD na terenie leśnictwa Radomice" e) Przedmiary robót, f) Operat wodnoprawny, g) Dokumentacja wykonania badań geotechnicznych (w projekcie budowlanym) 3.5 Zamawiający informuje iż zgodnie z pismem znak WOO-II.4240.1.17.2016.KKJ z dnia 10.10.2016r. wydane przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Kielcach zadanie nie kwalifikuje się do przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko. 3.6 Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi min. 60 miesięcy od daty podpisania przez strony protokołu końcowego odbioru robót. Regulacje udzielenia gwarancji i rękojmi oraz zobowiązania wynikające z udzielonej gwarancji oraz rękojmi zostały szczegółowo przedstawione we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 8 do SIWZ. 3.7 Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonywanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i Nadzorze inwestorskim Strony ustalą zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 3.8 Wykonawca ma obowiązek przedstawić i przekazać Inspektorowi Nadzoru świadectwa i inne dokumenty wymagane przepisami prawa, stwierdzające jakość planowanych do użycia materiałów i wyrobów, przed ich składowaniem lub wbudowaniem - jeżeli Wykonawca nie będzie ich składował. 3.9 Umowy o pracę 3.9.1 Wykonawca obowiązany jest zapewnić w wykonywaniu prac udział osób o odpowiednich kwalifikacjach i w odpowiedniej liczbie 3.9.2 Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie operatorów sprzętu i maszyn, kierowców samochodów ciężarowych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) ( zw. dalej obowiązkiem realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę) 3.9.3 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w pkt. 3.9.2 na inne posiadające co najmniej takie same kwalifikacje oraz wymagane uprawnienia. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których wykonawca wykonuje przedmiot umowy, wykonawca zobowiązany jest powiadomić zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. Każda zmiana osób uwarunkowana jest nawiązaniem stosunku pracy z osobą zastępującą osobę wskazaną w ofercie wykonawcy - pod rygorem odstąpienia zamawiającego od umowy, z przyczyn zawinionych przez wykonawcę. 3.9.4 Zamawiający dopuszcza możliwość zgłoszenia w trakcie trwania umowy nowych osób, o których mowa w pkt 3.9.2. O zgłoszeniu nowych osób, przy pomocy których wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia, wykonawca zobowiązany jest powiadomić zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. Każde zgłoszenie nowych osób uwarunkowane jest nawiązaniem stosunku pracy z tą osobą - pod rygorem odstąpienia zamawiającego od umowy, z przyczyn zawinionych przez wykonawcę. 3.9.5 Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców. 3.9.6 Podczas realizacji przedmiotu zamówienia, na każde żądanie zamawiającego, w terminie 2 (dwóch) dni roboczych od daty doręczenia wezwania, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu do wglądu umowy o pracę dla osób wchodzących w skład personelu wykonawcy, w stosunku do którego istnieje obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 3.9.7 Nieprzedłożenie umów, o których mowa wyżej stanowić będzie przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i będzie podstawą do zastosowania przez zamawiającego w stosunku do wykonawcy sankcji w postaci kar umownych wyspecyfikowanych w § 13 umowy, której projekt stanowi załącznik nr 8 do SIWZ 3.9.8 Przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest do sprawdzania tożsamości Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji prac, a Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania Personelu Wykonawcy o tym zapisie Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233126-6, 45233220-7, 45233290-8, 45111200-0, 45232452-5, 45111213-4, 45112000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2224908.09
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inzynieryjno Budowlane "LWK" Wojciech Stawecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1655769.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W sekcji IV.2 podano szacunkowa wartość zamówienia wraz z przewidywanymi zamówieniami z art. 67 ust.1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.