To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-20
Ogłoszenie nr 500087290-N-2018 z dnia 20-04-2018 r.
Powiat Legionowski: Wykonanie usług drukowania i dostawy na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527512-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Legionowski, Krajowy numer identyfikacyjny 1326985800000,
ul. ul. gen. Władysława Sikorskiego
11,
05119
Legionowo, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 840 872, e-mail
przetargi@powiat-legionowski.pl, faks
227 742 551.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług drukowania i dostawy na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPU.272.14.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług drukowania i dostawy na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części (cztery oferty częściowe): Część nr 1 - druk i wykonanie: kart okolicznościowych, plakatów, ulotek, papieru firmowego, formularzy, wizytówek, instrukcji, informatorów, naklejek oraz kalendarzy trójdzielnych. Część nr 2 - druk i wykonanie kalendarzy ściennych, wieloplanszowych z kopertą oraz teczek kartonowych z herbem. Część nr 3 - wykonanie toreb papierowych oraz foliowych z logo. Część nr 4 - druk publikacji w oprawie zeszytowej, szytej. 3.Poszczególne części zamówienia realizowane będą w oddzielnych zamówieniach. 4.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga zarówno dla oferty częściowej nr 1, 2, 3 i 4, aby osoba, sprawująca nadzór nad czynnościami wskazanymi przez Zamawiającego służącymi realizacji niniejszej umowy, zwana dalej Koordynatorem Zamówienia, była przez Wykonawcę zatrudniona w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 5.Czynności, o których mowa w ust. 4, obejmują planowanie, kontrolę procesu produkcji, organizację działań, nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji druku i wykonania oraz dostawy gotowych materiałów do siedziby Zamawiającego. 6.Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. 7.Wykonawca oświadcza, że pracownik wykonujący czynności określone w ust. 4 będzie w okresie realizacji umowy zatrudniony na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks Pracy oraz otrzymywać będzie wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r., poz. 847).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Druk i wykonanie: kart okolicznościowych, plakatów, ulotek, papieru firmowego, formularzy, wizytówek, instrukcji, informatorów, naklejek oraz kalendarzy trójdzielnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23029.89
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU RAJGRAF Barbara Rajgraf
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12563.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Druk i wykonanie kalendarzy ściennych, wieloplanszowych z kopertą oraz teczek kartonowych z herbem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26571.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Anton New Technology Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15486.93
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wykonanie toreb papierowych oraz foliowych z logo |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7665.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Anton New Technology Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10713.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Druk publikacji w oprawie zeszytowej, szytej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35160.00
Liczba otrzymanych ofert:
13
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ESTAMPAR Sp. z.o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21204.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Remont instalacji centralnego ogrzewania i wymiana węzłów cieplnych w wybranych obiektach Centrum Szkolenia Policji w Legionowie oraz Zakładu Kynologii Policyjnej w Sułkowicach
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Projekt i budowa systemu odwodnienia przy wejściu głównym do budynku szkoły PZSiPS w Legionowie"
- Przebudowa ulicy Bukowej w Legionowie
- Wymiana folii pokrywającej dno i ściany niecki basenowej oraz naprawa przecieków dna basenu znajdującego się w budynku nr 42 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydanie publikacji pn. "Przyroda województwa kujawsko-pomorskiego".
- Kompleksowe przygotowanie 3 (trzech) publikacji z badań naukowych wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego
- Usługi poligraficzne wraz z dostawą na potrzeby Muzeum - Zamek w Łańcucie Zamówienie z podziałem na 3 (trzy) części
- Dostawa materiałów konferencyjnych promocyjnych z logotypami dla 180 osób
- Usługa wydrukowania książki Venclova "Litwa, ojczyzno maja"
- "Usługa wykonania, druku i dostarczenia edukacyjnej gry planszowej do NASK-PIB"
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.