To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-20
Ogłoszenie nr 500088248-N-2018 z dnia 20-04-2018 r.
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie: Remont pomieszczeń laboratoryjnych i modernizacja pomieszczenia z przeznaczeniem na toaletę w budynku głównym Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526512-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 000297394,
ul. Prądnicka
76,
31-202
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
122549410, e-mail
a.bojdo@wsse.krakow.pl, p.sukiennik@wsse.krakow.pl, faks
122549430.
Adres strony internetowej (url): www.wsse.krakow.pl
Adres profilu nabywcy: www.wsse.krakow.pl (zakładka: O Stacji, zamówienia publiczne)
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa, podmiot leczniczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń laboratoryjnych i modernizacja pomieszczenia z przeznaczeniem na toaletę w budynku głównym Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AGZ.272.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń laboratoryjnych oraz modernizacji pomieszczenia z przeznaczeniem na toaletę w budynku głównym Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Prądnickiej 76. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany: a) w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiORB) stanowiących załącznik A do siwz; b) w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik B do siwz; c) we wzorze umowy stanowiącym załącznik 2 do siwz. Zamawiający zamieszcza przedmiary robót jako materiał pomocniczy. Wykonawca nie może powoływać się na błędy i pominięcia w przedmiarach. Wykonawca winien sporządzić ofertę w oparciu o dokumentację projektową, STWiORB oraz opis przedmiotu zamówienia i postanowienia wzoru umowy, a także po zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia w trakcie wizji lokalnej. 3. Wszystkie urządzenia, materiały i rozwiązania, wymienione w dokumentacji projektowej, STWiORB oraz przedmiarach, mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów. Zamawiający dopuszcza urządzenia, materiały i rozwiązania innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. W przypadku zaoferowania urządzeń, materiałów i rozwiązań innych niż zostały wskazane, Zamawiający wymaga złożenia na etapie postępowania dokumentów uwiarygodniających te urządzenia, materiały i rozwiązania. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego lub autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub ich odrzuceniu z powodu nierównoważności. 4. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia musi przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania próbki/wzory płytek ceramicznych. 5. Zamawiający wymaga min. 24 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone i zastosowane materiały oraz min. 24 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane dotyczące przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia liczone będą od daty podpisania przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed zawarciem umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu kosztorysu szczegółowego. 7. Zamawiający działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę (zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby przewidziane do realizacji zamówienia w zakresie czynności: a) robót rozbiórkowych w zakresie usunięcia starych fliz i wykładzin/płytek; b) demontażu i usunięciu istniejącego wyposażenia w tym: dygestoriów, stołów, umywalek, zlewozmywaków i półek; c) robót budowlanych, obejmujących uzupełnienie tynków, malowaniu powierzchni ścian i sufitów, układaniu fliz, jak również robót związanych z instalacjami; d) robót towarzyszących. 8. Zatrudnienie ww. osób na podstawie umowy o pracę obejmować ma cały okres wykonywania ww. czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia prac przez dane osoby przedstawi Zamawiającemu listę pracowników. Tryb postępowania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań - określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik 2 do siwz. 9. Zamawiający zachęca wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsc objętych zakresem zamówienia i wykonanie obmiaru. Wizja lokalna i jednocześnie zebranie wszystkich zainteresowanych Wykonawców będą miały miejsce w dniu 14.03.2018 o godzinie 10:00 w pokoju nr 20 na parterze budynku głównego WSSE w Krakowie. 10. Wykonawca w terminie 3 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wstępny harmonogram realizacji prac w celu akceptacji. Harmonogram realizacji poszczególnych prac będzie ustalany z Wykonawcą etapami z wyprzedzeniem 5-dniowym, tak aby nie zakłócić ciągłości pracy WSSE. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzone roboty i jakość zastosowanych materiałów jak również zabezpieczenie terenu robót zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów. 12. Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za materiały składowane i pozostawione na jego terenie przez Wykonawcę lub osoby działające w jego imieniu. Zapewnienie bezpiecznego składowania oraz zabezpieczenia materiałów znajduje się po stronie Wykonawcy i nie może powodować utrudnień i zagrożeń dla prawidłowego funkcjonowania WSSE. 13. Utylizacja odpadu powstałego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie otrzymanie dokumentów potwierdzających utylizację odpadu w podmiotach posiadających stosowne zezwolenia w tym zakresie. 14. Zamawiający zastrzega sobie obowiązek zabezpieczenia przez Wykonawcę miejsca robót przed działaniem niekorzystnych czynników środowiska. 15. Zamawiający zastrzega sobie obowiązek zawarcia porozumienia z Wykonawcą dotyczącego koordynacji w zakresie BHP. Koordynatorem w zakresie BHP będzie specjalista ds. BHP WSSE w Krakowie. 16. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu planu BIOZ dotyczącego przedmiotu zamówienia. 17. Realizacja prac będzie się odbywać w ciągu godzin pracy Stacji, tj. 7.30 - 17.00 (od poniedziałku do piątku). 18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 20. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 21. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 22. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach ww. danych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. 23. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 24. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt umowy o roboty budowlane z podwykonawcą lub jeżeli zajdzie taka potrzeba także z dalszym podwykonawcą, dotyczącej powierzonej mu części lub całości zamówienia. Tryb postępowania w tym zakresie określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik 2 do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45262500-6, 45400000-1, 45442190-5, 45442100-8, 45310000-3, 45330000-9, 45331210-1, 45421000-4, 45421100-5, 45421152-4, 45431000-7, 45432100-5, 90500000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41463.41
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KAM BUD Kamila Guzik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
63960.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Przebudowa chodników i budowa wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem - ul. Łyszkiewicza. Program budowy chodników.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
- Zap. m. nocl., m. parking., s. konf.oraz realiz.usł. gastron. na potrzeby przepr.semin.dla wizytat. podst.opieki zdrow. w dn. 13-14.06.2025 r. w Warszawie (seminarium dwudniowe)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.