To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-24
Ogłoszenie nr 500090746-N-2018 z dnia 24-04-2018 r.
Pomorska Izba Rzemieślnicza Małych i Średnich Przedsiębiorstw: Dostawę sprzętu do nauki nowoczesnych technologii druku cyfrowego z podziałem na części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Dostawę sprzętu do nauki nowoczesnych technologii druku cyfrowego z podziałem na części
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 498878-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Pomorska Izba Rzemieślnicza Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Krajowy numer identyfikacyjny 000446724,
ul. Piwna
1/2,
80-831
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583018441, e-mail
biuro@pomorskaizba.com.pl, faks
583017931.
Adres strony internetowej (url): www.pomorskaizba.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Związek Pracodawców
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę sprzętu do nauki nowoczesnych technologii druku cyfrowego z podziałem na części
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do nauki nowoczesnych technologii druku cyfrowego z podziałem na części. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część I - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, fotograficznego Część II - Zakup i dostawa sprzetu biurowego Część III - Zakup i dostawa prasy termotransferowej i plotera laserowego Część IV - Zakup oprogramowania w zakresie systemu operacyjnego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 38652100-1, 48310000-4, 30234000-8, 38651000-3, 30216110-0, 30237450-8, 32340000-8, 30100000-0, 30121000-3, 30232130-4, 42990000-2, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, fotograficznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
182000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 13 p Grzegorz Kociumbas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
190594.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa sprzetu biurowego,Zakup i dostawa prasy termotransferowej i plotera laserowego,Zakup oprogramowania w zakresie systemu operacyjnego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cześć 2 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup i dostawa prasy termotransferowej i plotera laserowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zadanie 3-Nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakup oprogramowania w zakresie systemu operacyjnego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zadanie 4-nie wpłynęła żądna oferta |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki jeżeli, w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zostały spełnione przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, tj.: - Zamówienie pierwotne zostało uprzednio przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego (Numer ogłoszenia: 543335-N-2017; data zamieszczenia: 5.07.2017, zmienione ogłoszeniem 500003893-N-2017 z dnia 17.07.2017r.). Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ nie złozono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Uczniowskiej w Gdańsku
- Zakup zestawów, roztworów, igieł do pobierania osocza metodą plazmaferezy do posiadanych separatorów według trzech zadań
- 18/TP/2025 dostawa elektrycznego wózka widłowego wykonanego w wersji przeciwwybuchowej EX2.
- DOSTAWA SŁUPKÓW WYGRODZENIOWYCH I STOJAKÓW ROWEROWYCH
- Sukcesywna dostawa faz ruchomych i rozpuszczalników do chromatografii cieczowej dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego
- Przebudowa parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.