To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-26
Ogłoszenie nr 500092898-N-2018 z dnia 26-04-2018 r.
Nadleśnictwo Łochów: Termomodernizacja budynku mieszkalnego łącznie z zastosowaniem OZE - kolektory słoneczne w m. Miednik 13, gm. Stoczek, celem zwiększenia efektywności energetycznej obiektu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534589-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Łochów, Krajowy numer identyfikacyjny 1256717000000,
ul. Wyszkowska
28,
07-130
Łochów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
025 6751124, 6752078, e-mail
lochow@warszawa.lasy.gov.pl, faks
256 752 124.
Adres strony internetowej (url): http://www.lochow.warszawa.lasy.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - PGL Lasy Państwowe
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku mieszkalnego łącznie z zastosowaniem OZE - kolektory słoneczne w m. Miednik 13, gm. Stoczek, celem zwiększenia efektywności energetycznej obiektu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):S.270.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja budynku mieszkalnego łącznie z zastosowaniem OZE - kolektory słoneczne w m. Miednik 13, gm. Stoczek, celem zwiększenia efektywności energetycznej obiektu". Celem inwestycji w zakresie termomodernizacji jest głęboka kompleksowa termomodernizacja budynku mieszkalnego, zmniejszająca zapotrzebowanie na energie końcowa w budynku, poprawa efektywności energetycznej, w wyniku której będzie on spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst. jedn.: Dz. U. 2015 poz. 1422 z pózn. zm.) - normy obowiązujące do 1 stycznia 2021r., a także podniesienie standardu budynku. Opis obiektu poddawanego termomodernizacji: Budynek mieszkalny zlokalizowany w m. Miednik 13 gm. Stoczek z 2 kancelariami , podpiwniczony, parterowy z poddaszem mieszkalnym, kubatura budynku około 1272 m3, składający się z części administracyjnej - 2 kancelarie, sanitariatów, 2 kotłowni opalanej drewnem. Rok budowy 1989. Budynek murowany z pustaka, strop płytowy żelbetowy, dach 2 spadowy, konstrukcja dachowa drewniana pokryta blacha. Instalacje wewnątrz budynkowe: elektryczna, centralnego ogrzewania zasilana z kotłowni znajdującej się w części piwnicznej budynku, sieci komputerowej, wodno-kanalizacyjnej. Adres administracyjny inwestycji (lokalizacja obiektu): Województwo mazowieckie, Powiat węgrowski, Gmina Stoczek, obręb ewidencyjny nr 0016 Miednik, dz. ewidencyjna nr 197/1. 2. Wykonanie robót budowlanych obejmuje następujące czynności: 1) Prace przygotowawcze, 2) Organizacje placu budowy, placów składowych, zaplecza budowy i czynności dozoru, 3) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ S.270.1.2018. oraz dokumentacja projektowa i techniczna, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ: - termomodernizacja obejmująca: m.in.: docieplenie ścian, docieplenie stropu piwnic, docieplenie poddasza mieszkalnego, roboty rozbiórkowe/demontażowe, uzupełnienie pokrycia dachowego po przedłużeniu okapów wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem, naprawa kominów, remont tarasu, wykonanie okładziny tarasu wraz z wymiana balustrad, przebudowa schodów zewnętrznych, wykonanie zadaszenia nad tarasem, wykonanie chodników z kostki brukowej, utwardzenie terenu płytami Jomb, - modernizacja instalacji C.O obejmująca: m in.:, wymiana kotłów c. o., częściowa wymianę grzejników, montaż automatyki pogodowej oraz montaż kolektorów słonecznych, inne wyżej nie wymienione a wynikające z dokumentacji projektowej i technicznej, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa, normami, z należyta starannością, 4) Roboty wykończeniowe i porządkowe, 5) Dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz urządzeń koniecznych do wbudowania, 6) Organizacje i koordynacje robót we wszystkich branżach, 7) Wykonanie wszystkich pomiarów, prób, badan, 8) Usuwanie wad i usterek, w trakcie realizacji robót oraz w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady, 9) Uzyskiwanie uzgodnień, opinii, atestów i zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów, 10) Weryfikacja dokumentacji budowy, 11) Ochrona i utrzymanie terenu budowy, 12) Zabezpieczenie i uporządkowanie zajętego terenu działek sąsiadującego z placem budowy (możliwość użytkowania pod warunkiem uzyskania zgody właścicieli tych działek), 13) Utrzymanie czystości i ewentualna naprawa dróg stanowiących drogi dojazdowe do placu budowy, 14) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego, tj. kompletu dokumentacji powykonawczej, zgodnie z warunkami Umowy, 15) Inne wyżej nie wymienione, a wynikające z SIWZ i jej załączników. 3. Szczegółowy opis zamówienia określony został w dokumentacji projektowej i technicznej (dalej zwanej "dokumentacja projektowa i techniczna"), wg załącznika nr 1 do SIWZ, w skład której wchodzą: 1) Projekt wykonawczy - branża architektoniczno-budowlana (załącznik nr 1a), 2) Projekt wykonawczy - branża sanitarna (załącznik nr 1b), 3) Przedmiary Robót (załączniki nr 1c), 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) (załącznik nr 1d), 5) Zaświadczenie o braku zastrzeżeń do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (załącznik nr 1e).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45320000-6, 45321000-3, 45330000-9, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
521778.48
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Produkcyjny GIMEX Jacenty Jaczewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
359972.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 82670.05 IV.8) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów PZP, przysługuje odwołanie wyłącznie od niezgodnej z przepisami PZP czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechaniu czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie PZP. 2. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zd. drugie PZP, albo w terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 4. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 2 i 3 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.