To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-27
Ogłoszenie nr 500093777-N-2018 z dnia 27-04-2018 r.
Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach: Przebudowa instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem instalacji systemu alarmowania pożaru i remontem instalacji teletechnicznych w ramach projektu "Wymiana instalacji elektrycznych w budynku internatu - etap V"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526795-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500069157-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 00012771700000,
ul. Chorzowska
5,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 230-68-31 do 35, e-mail
sekretariat@zsti.gliwice.eu, faks
32 230-68-31.
Adres strony internetowej (url): www.zsti.gliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka oświatowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem instalacji systemu alarmowania pożaru i remontem instalacji teletechnicznych w ramach projektu "Wymiana instalacji elektrycznych w budynku internatu - etap V"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSTI.26.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: wykonanie remontu instalacji elektrycznych,wykonanie instalacji słaboprądowych, wykonanie prac towarzyszących - w budynku internatu przy ulicy Krakusa 16 w Gliwicach - piaty etap obejmujący zakres projektu. Zakres piątego etapu obejmuje następujące prace remontowe: Branża elektryczna: o I piętro - instalacja alarmu, winda towarowa- instalacje elektryczne, prace towarzyszące o I piętro - zmiana oświetlenia na nocne (całodobowe), prace towarzyszące o parter: dokończenie: instalacje elektryczne, instalacje słaboprądowe. Uwaga: w 2014 roku wykonano remont instalacji elektrycznych następujących pomieszczeń na parterze: świetlica, jadalnia, wszystkie pomieszczenia kuchenne a w 2016 roku remontu wejścia głównego do budynku internatu, wiatrołapu oraz holu przy windach. o parter: dwa mieszkania służbowe (trzypokojowe z kuchnią, łazienką oraz pomieszczeniem WC) wraz z korytarzem - instalacja oświetleniowa i gniazd, instalacja sygnalizacji pożaru, tablica mieszkaniowa, instalacje elektryczne, instalacje słaboprądowe o piwnica: instalacje elektryczne, instalacje słaboprądoweo pomieszczenia garażowe: instalacje elektryczne Branża budowlana: o parter: roboty budowlane towarzyszące według oddzielnego załącznika. o parter: korytarz: lamperia (tynk mozaikowy na wysokość 1,50m), pozostałe ściany i sufit malowanie farbą emulsyjną, cokoły- malowanie farbą olejną - zakres według oddzielnego załącznika o parter: dwa mieszkania służbowe (trzypokojowe z kuchnią, łazienką oraz pomieszczeniem WC) wraz z korytarzem - roboty budowlane towarzyszące według oddzielnego załącznika o parter-lokale (pokoje) w mieszkaniach służbowych, korytarz przy mieszkaniach - zakres według oddzielnego załącznika o piwnica: roboty budowlane towarzyszące według oddzielnego załącznika o pomieszczenia garażowe: roboty budowlane towarzyszące według oddzielnego załącznika o 5 piętro: korytarz: lamperia (tynk mozaikowy na wysokość 1,50m),pozostałe ściany i sufit malowanie farba emulsyjna/akrylowa, cokoły-malowanie farbą olejną - zakres według oddzielnego załącznika o 6 piętro: korytarz: malowanie cokołów i pasów przy cokolikach - zakres według oddzielnego załącznika o klatka schodowa główna - zakres według oddzielnego załącznika o klatka schodowa ewakuacyjna - zakres według oddzielnego załącznika. W wyniku realizacji zamówienia Zamawiający ma uzyskać przedmiot umowy w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania. Wykonawca dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 4000 złotych brutto, - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady w tym źródła światła. - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu (- z pokoi, pomieszczeń na parterze do świetlicy na parterze i ponowne wniesienie do pokoi, pomieszczeń na parterze, - z mieszkań służbowych do budynku wolnostojącego użytkowego i ponowne wniesienie, za protokołem zdawczo-odbiorczym z udziałem użytkowników mieszkań, Wykonawca: - przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac w pokojach mieszkalnych i pomieszczeniach biurowych oraz w pomieszczeniu kasy na parterze, wykona zabezpieczenie pozostawionego sprzętu (oklejenie folią itp.) - wykona profesjonalne prace porządkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie - pomieszczenie gotowe do użytkowania i zamieszkania). - przekaże użytkownikowi oprawy po demontażu - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go Zamawiającemu do uzgodnienia jeśli jest wymagany. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i koordynacji prac z Wykonawca modernizacji windy osobowej, wybranego w oddzielnym postępowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - ZAŁĄCZNIK NR 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - ZAŁĄCZNIK NR 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - dokumentacja projektowa - ZAŁĄCZNIK NR 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - pozwolenie na budowę - ZAŁĄCZNIK NR 12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - dokumentacja projektowa uzupełniająca dla V etapu - ZAŁĄCZNIK NR 13. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat,specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych , norm aprobat,specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od 6.00 do 22.00- praca w nocy wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Praca w soboty i dni wolnych wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy obiektu, e) realizacja robót będzie się odbywać na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym. Uwaga: Budynek internatu zakwalifikowany jest do rodzaju obiektu według PKOB: - nr 11 - nazwa: budynek zbiorowego zamieszkania. Powyższą informację podajemy jako pomocniczą dla ustalenia stawki podatku VAT. Do robót budowlanych wykonywanych w budynku internatu szkolnego Wykonawca ma prawo zastosować 8% stawkę podatku VAT. Wymagany termin gwarancji: 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wymagany termin rękojmi; 36 miesięcy , max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45311000-0, 45312100-0, 45310000-3, 45311200-2, 45314000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
501247.35
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Elektryczny ELKO, Jacek Bzdok
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
503936.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Roboty budowlane w podziale na 2 cz: część 1: Naprawa dachu budynku nr 31 w Opolu część 2: Konserwacja elementów wideostrzelnicy w Lublińcu
- Przedłużenie licencji posiadanego przez Zamawiającego systemu Firewall dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Modernizacja placu zabaw i siłowni na wolnym powietrzu oraz modernizacja muru oporowego z ogrodzeniem i budowa chodnika przy Szkole Podstawowej nr 9(2).
- Dostawy odzieży żaroodpornej
- Wymiana bramy wjazdowej wraz z furtką na terenie OW Czechowice oraz dostosowanie dojścia do biura dla osób z niepełnosprawnościami.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.