eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwicePrzebudowa instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem instalacji systemu alarmowania pożaru i remontem instalacji teletechnicznych w ramach projektu "Wymiana instalacji elektrycznych w budynku internatu - etap V"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-27

Ogłoszenie nr 500093777-N-2018 z dnia 27-04-2018 r.

Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach: Przebudowa instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem instalacji systemu alarmowania pożaru i remontem instalacji teletechnicznych w ramach projektu "Wymiana instalacji elektrycznych w budynku internatu - etap V"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526795-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500069157-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 00012771700000, ul. Chorzowska 5, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 230-68-31 do 35, e-mail sekretariat@zsti.gliwice.eu, faks 32 230-68-31.
Adres strony internetowej (url): www.zsti.gliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa jednostka oświatowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem instalacji systemu alarmowania pożaru i remontem instalacji teletechnicznych w ramach projektu "Wymiana instalacji elektrycznych w budynku internatu - etap V"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSTI.26.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: wykonanie remontu instalacji elektrycznych,wykonanie instalacji słaboprądowych, wykonanie prac towarzyszących - w budynku internatu przy ulicy Krakusa 16 w Gliwicach - piaty etap obejmujący zakres projektu. Zakres piątego etapu obejmuje następujące prace remontowe: Branża elektryczna: o I piętro - instalacja alarmu, winda towarowa- instalacje elektryczne, prace towarzyszące o I piętro - zmiana oświetlenia na nocne (całodobowe), prace towarzyszące o parter: dokończenie: instalacje elektryczne, instalacje słaboprądowe. Uwaga: w 2014 roku wykonano remont instalacji elektrycznych następujących pomieszczeń na parterze: świetlica, jadalnia, wszystkie pomieszczenia kuchenne a w 2016 roku remontu wejścia głównego do budynku internatu, wiatrołapu oraz holu przy windach. o parter: dwa mieszkania służbowe (trzypokojowe z kuchnią, łazienką oraz pomieszczeniem WC) wraz z korytarzem - instalacja oświetleniowa i gniazd, instalacja sygnalizacji pożaru, tablica mieszkaniowa, instalacje elektryczne, instalacje słaboprądowe o piwnica: instalacje elektryczne, instalacje słaboprądoweo pomieszczenia garażowe: instalacje elektryczne Branża budowlana: o parter: roboty budowlane towarzyszące według oddzielnego załącznika. o parter: korytarz: lamperia (tynk mozaikowy na wysokość 1,50m), pozostałe ściany i sufit malowanie farbą emulsyjną, cokoły- malowanie farbą olejną - zakres według oddzielnego załącznika o parter: dwa mieszkania służbowe (trzypokojowe z kuchnią, łazienką oraz pomieszczeniem WC) wraz z korytarzem - roboty budowlane towarzyszące według oddzielnego załącznika o parter-lokale (pokoje) w mieszkaniach służbowych, korytarz przy mieszkaniach - zakres według oddzielnego załącznika o piwnica: roboty budowlane towarzyszące według oddzielnego załącznika o pomieszczenia garażowe: roboty budowlane towarzyszące według oddzielnego załącznika o 5 piętro: korytarz: lamperia (tynk mozaikowy na wysokość 1,50m),pozostałe ściany i sufit malowanie farba emulsyjna/akrylowa, cokoły-malowanie farbą olejną - zakres według oddzielnego załącznika o 6 piętro: korytarz: malowanie cokołów i pasów przy cokolikach - zakres według oddzielnego załącznika o klatka schodowa główna - zakres według oddzielnego załącznika o klatka schodowa ewakuacyjna - zakres według oddzielnego załącznika. W wyniku realizacji zamówienia Zamawiający ma uzyskać przedmiot umowy w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania. Wykonawca dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 4000 złotych brutto, - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady w tym źródła światła. - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu (- z pokoi, pomieszczeń na parterze do świetlicy na parterze i ponowne wniesienie do pokoi, pomieszczeń na parterze, - z mieszkań służbowych do budynku wolnostojącego użytkowego i ponowne wniesienie, za protokołem zdawczo-odbiorczym z udziałem użytkowników mieszkań, Wykonawca: - przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac w pokojach mieszkalnych i pomieszczeniach biurowych oraz w pomieszczeniu kasy na parterze, wykona zabezpieczenie pozostawionego sprzętu (oklejenie folią itp.) - wykona profesjonalne prace porządkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie - pomieszczenie gotowe do użytkowania i zamieszkania). - przekaże użytkownikowi oprawy po demontażu - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go Zamawiającemu do uzgodnienia jeśli jest wymagany. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i koordynacji prac z Wykonawca modernizacji windy osobowej, wybranego w oddzielnym postępowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - ZAŁĄCZNIK NR 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - ZAŁĄCZNIK NR 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - dokumentacja projektowa - ZAŁĄCZNIK NR 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - pozwolenie na budowę - ZAŁĄCZNIK NR 12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - dokumentacja projektowa uzupełniająca dla V etapu - ZAŁĄCZNIK NR 13. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat,specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych , norm aprobat,specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od 6.00 do 22.00- praca w nocy wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Praca w soboty i dni wolnych wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy obiektu, e) realizacja robót będzie się odbywać na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym. Uwaga: Budynek internatu zakwalifikowany jest do rodzaju obiektu według PKOB: - nr 11 - nazwa: budynek zbiorowego zamieszkania. Powyższą informację podajemy jako pomocniczą dla ustalenia stawki podatku VAT. Do robót budowlanych wykonywanych w budynku internatu szkolnego Wykonawca ma prawo zastosować 8% stawkę podatku VAT. Wymagany termin gwarancji: 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wymagany termin rękojmi; 36 miesięcy , max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45311000-0, 45312100-0, 45310000-3, 45311200-2, 45314000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 501247.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Elektryczny ELKO, Jacek Bzdok
Email wykonawcy: biuro@elko-gliwice.pl
Adres pocztowy: ul. Tarnogórska 10
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 503936.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 503936.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 724556.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.