eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › "Wsparcie mobilności miejskiej Gminy Knurów poprzez budowę centrów przesiadkowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą - Etap I - Budowa lokalnego centrum przesiadkowego w Knurowie - Szczygłowicach".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-27

Ogłoszenie nr 500094308-N-2018 z dnia 27-04-2018 r.

Gmina Knurów: "Wsparcie mobilności miejskiej Gminy Knurów poprzez budowę centrów przesiadkowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą - Etap I - Budowa lokalnego centrum przesiadkowego w Knurowie - Szczygłowicach".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Wsparcie mobilności miejskiej Gminy Knurów poprzez budowę centrów przesiadkowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą dofinansowany w ramach Osi Priorytetowej IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Poddziałanie 4.5.1 Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie - ZIT Subregionu Centralnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525442-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500056603-N-2018, 500059434-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000, ul. ul. dr. Floriana Ogana 5, 44190 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 392 308, e-mail zp@knurow.pl, faks 32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wsparcie mobilności miejskiej Gminy Knurów poprzez budowę centrów przesiadkowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą - Etap I - Budowa lokalnego centrum przesiadkowego w Knurowie - Szczygłowicach".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) budowę lokalnego centrum przesiadkowego w Knurowie - Szczygłowicach, w tym: a) budowę budynku poczekalni dla pasażerów o konstrukcji murowanej o wymiarach 9,10x9,10 m i wysokości 4,40 m wraz z instalacjami wewn. i wyposażeniem, w tym: a.1) instalacje sanitarne: - instalacja wodociągowa wewnętrzna wraz z białym montażem; - instalacja CWU (ciepłej wody użytkowej); - instalacja kanalizacji sanitarnej; - instalacja centralnego ogrzewania z montażem grzejników; - instalacja wentylacji; a.2) instalacje elektryczne i teletechniczne: - zasilanie energetyczne obiektu ze złącza kablowego; - instalacja wewnętrzna oświetlenia budynku; - instalacja zewnętrzna budynku (obejścia budynku); - instalacja oświetlenia wiaty przystankowej; - wewnętrzna instalacja gniazd zasilających; - instalacja ochrony przeciwporażeniowej; - instalacja ochrony przepięciowej; - instalacja sieci okablowania strukturalnego; - instalacja uziemiająca obiektu; - instalacja monitoringu CCTV; - instalacja fotowoltaiczna; - instalacja zasilania energetycznego biletomatu; a.3) dostawa i montaż toalety półautomatycznej w budynku poczekalni dla pasażerów wraz z instalacjami i całym wyposażeniem, b) budowa wiaty rowerowej o wym. 2,5x7,74 m h=2,55m wraz z 10 stojakami na rowery - 1 szt., c) budowa wiaty przystankowej o wym. 1,8x11m h=2,55 m - 3 szt., d) budowa wiaty przystankowej ( zadaszenie biletomatu ) o wym. 1,8x2,86 h=2,55m - 1 szt., e) elementy małej architektury, w tym: e.1) dostawa i montaż ławek (11 szt.), koszy na śmieci (12 szt.) oraz koszy na psie odchody (2 szt.), e.2) dostawa i montaż pojemników do gromadzenia odpadów segregowanych i mieszanych - 4 szt., e.3) dostawa i montaż stojaków na rowery - 14 szt., e.4) dostawa i montaż barierki oddzielającej chodnik od placu manewrowego dla autobusów - ok. 53,60 mb, e.5) dostawa i montaż skrzynki serwisowej - 2 szt., e.6) dostawa i montaż pylonu informacyjnego o przystanku - 2 szt., f) uzbrojenie terenu: f.1) budowa sieci wodociągowej, w tym: - wodociąg W1 (od węzła W1 do węzła W13) z rur PE100 SDR11 O160mm; - przyłącze wodociągowe do budynku poczekalni (od węzła W4 do węzła W4.2 z rur PE100 SDR11 O32mm; - zabudowa hydrantu przeciwpożarowego DN80; f.2) budowa kanalizacji sanitarnej, w tym: - kanał sanitarny KS1 (od projektowanej studzienki S1 do istniejącej studzienki k190) z rur PVC O200mm, - przyłącze kanalizacji sanitarnej do budynku poczekalni z rur PVC O160mm, - studzienki kanalizacyjne z tworzywa sztucznego O425 mm - 7 szt.; f.3) budowa sieci kanalizacji deszczowej, w tym: - kanał deszczowy KD1 (od zrealizowanej studzienki D2 do studzienki D9) z rur PVC O315mm; - przykanaliki z rur PVC O200; - przyłącze kanalizacji deszczowej do budynku poczekalni z rur PVC O160mm; - studzienki kanalizacyjne betonowe O1000 - 6 szt.; - studzienka kanalizacyjna z tworzywa sztucznego O315 mm - 1 szt.; - wpusty deszczowe betonowe DN500 z osadnikami wyposażone w ruszty żeliwne - 11 szt.; - separator substancji ropopochodnych koalescencyjny - 1 szt.; f.4) budowa oświetlenia zewnętrznego, w tym: - zasilanie energetyczne obiektu ze złącza kablowego; - ułożenie kabla oświetleniowego - YAKXS 4x35 mm2; - ułożenie kabla oświetleniowego - YAKXS 4x120 mm2; - ułożenie kabla oświetleniowego YKY 3x6 mm2; - ułożenie kabla oświetleniowego YKY 3x4 mm2; - montaż słupów oświetleniowych L1÷L8 okrągłych aluminiowych parkowych o wysokości 5 m - 8 szt.; - montaż słupów oświetleniowych aluminiowych o wysokości 8,5 m wraz z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi - 23 szt.; - montaż słupa oświetleniowego stalowego o wysokości 8,0 m wraz z wysięgnikiem i oprawą oświetleniową - 1 szt. (słup pod montaż kamery); g) wykonanie nawierzchni zjazdu, placu manewrowego oraz jezdni dróg - KR3 wraz z podbudową, w tym: g.1) warstwa ścieralna z mieszanki mastyksowo-grysowej (SMA) 11 PMB45/80-65 o grubości 4 cm, g.2) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W PMB25/55-60 o grubości 7 cm, g.3) podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P 35/50 o grubości 7 cm, g.4) podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 mm o grubości 20 cm, g.5) warstwa wzmacniająca podłoże z gruntu przepuszczalnego, niewysadzinowego o grubości 75 cm i E2>=120 MPa, h) wykonanie poszerzenia nawierzchni na zjazdach, w tym: h.1) kostka granitowa 15/17 cm, h.2) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o grubości 4 cm, h.3) podbudowa z betonu cementowego C16/20 o grubości 20 cm, h.4) warstwa wzmacniająca podłoże z gruntu przepuszczalnego, niewysadzinowego o grubości 75 cm i E2>=120 MPa, i) wykonanie nawierzchni miejsc postojowych dla pojazdów osobowych, w tym: i.1) kostka betonowa koloru szarego o wysokości 8 cm, i.2) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o grubości 4 cm, i.3) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości 20 cm, i.4) warstwa wzmacniająca podłoże z gruntu przepuszczalnego, niewysadzinowego o grubości 75 cm i E2>=120 MPa, j) wykonanie nawierzchni peronów/ wyspy, w tym: j.1) kostka betonowa koloru szarego/ czerwonego (w obrębie przejścia dla pieszych) o wysokości 8 cm, j.2) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o grubości 4 cm, j.3) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 15 cm, j.4) warstwa mrozoochronna z pospółki o grubości 20 cm, k) wykonanie nawierzchni drogi rowerowej - Konstrukcja 1, w tym: k.1) beton asfaltowy koloru czarnego z dodatkiem włókien aramidowych (kevlarowych) - 5 cm, k.2) warstwa podbudowy - grunt rodzimy stabilizowany cementem z dodatkiem preparatu jonowymiennego - 25 cm, l) wykonanie nawierzchni chodnika - Konstrukcja 2, w tym: l.1) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej - 8 cm, l.2) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 4 cm, l.3) podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 - 15 cm, l.4) warstwa mrozoochronna z pospółki - 20 cm, m) wykonanie nawierzchni drogi rowerowej w ciągu istniejącego chodnika - Konstrukcja 3, w tym: m.1) beton asfaltowy koloru czarnego z dodatkiem włókien aramidowych (kevlarowych) - 5 cm, m.2) podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej stabilizowana mechanicznie 0/31,5 (jako warstwa wyrównująca) - min. 10 cm, m.3) podbudowa istniejąca z mieszanki niezwiązanej pozostała po rozbiórce istniejącego chodnika - min. 10 cm, n) uzupełnienie nawierzchni wzdłuż projektowanego krawężnika - Konstrukcja 5, w tym: n.1) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - 8 cm, n.2) podsypka cementowo-piaskowa 1:2, n.3) podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C/90/3 o uziarnieniu 0/31,5, 2) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem opracowanym przez Wykonawcę (o którym mowa w pkt 2)) oraz usunięcie ww. oznakowania po odbiorze docelowej organizacji ruchu, 4) opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu w oparciu o projekt docelowej organizacji ruchu przekazany przez Zamawiającego, 5) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektem opracowanym przez Wykonawcę, 6) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, regulacja studzienek, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, wycinka zieleni itp.), 7) opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku poczekalni zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2017r., poz. 1498), 8) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu stanowiącego przedmiot umowy, zgodnie z wymaganiami pozwolenia na budowę i przepisami prawa budowlanego, zwanej dalej "pozwoleniem na użytkowanie", 9) zapewnienie nadzoru ornitologicznego nad wykonaniem prac związanych z wycinką drzew, zgodnie z wymaganiami, o których mowa w § 3 pkt. 1.44 wzoru umowy. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 pkt 3 wzoru umowy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 3 do wzoru umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45442000-5, 45233320-8, 45233141-9, 45233220-7, 45233200-1, 45233224-5, 45233150-5, 45233000-9, 45112600-1, 45223810-7, 45111000-8, 45310000-3, 45223200-8, 45400000-1, 45223210-1, 45421000-4, 45450000-6, 45231300-8, 45232150-8, 45232130-2, 45332200-5, 45332300-6, 45331210-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3009709.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Remontów Ulic i Mostów S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nad Bytomką 1
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3650463.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3650463.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4253729.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zakres, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom: budynek poczekalni, instalacje elektryczne wewnętrzne, instalacje wod-kan, sieci sanitarne zewnętrzne, sieci elektryczne zewnętrzne, wentylacja, instalacja fotowoltaiczna.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.