eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonak › Dostawa peryferyjnego sprzętu komputerowego i oprogramowania według trzech części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-27

Ogłoszenie nr 500094870-N-2018 z dnia 27-04-2018 r.

Gmina Czerwonak: Dostawa peryferyjnego sprzętu komputerowego i oprogramowania według trzech części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"e-Czerwonak elektroniczne usługi publiczne Gminy Czerwonak", Projekt realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO) na lata 2014-2020: Osi Priorytetowej 2: "Społeczeństwo informacyjne" Działania 2.1 "Rozwój elektronicznych usług publicznych" Poddziałania 2.1.1 "Rozwój elektronicznych usług publicznych"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529374-N-2018529374-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Czerwonak, Krajowy numer identyfikacyjny 63125874400000, ul. ul. Źródlana 39, 62004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 616 544 204, e-mail bz@czerwonak.pl, faks 618 120 270.
Adres strony internetowej (url): www.czerwonak.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa peryferyjnego sprzętu komputerowego i oprogramowania według trzech części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WO.271.2.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I: dostawa oprogramowania wspierającego proces inwestycyjny w zakresie edycji, publikacji projektów technicznych - dwie (2) licencje, włącznie ze szkoleniem 3 pracowników Zamawiającego, Część II: dostawa oprogramowania do kosztorysowania - jedna (1) licencja, Część III: dostawa sprzętu komputerowego: drukarek kodów kreskowych - dwie (2) sztuki oraz czytników kodów kreskowych - cztery (4) sztuki. Zamówienie jest częścią realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. "e-Czerwonak elektroniczne usługi publiczne Gminy Czerwonak", zwanego dalej Projektem (lub Projektem UE), realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO) na lata 2014-2020: Osi Priorytetowej 2: "Społeczeństwo informacyjne" Działania 2.1 "Rozwój elektronicznych usług publicznych" Poddziałania 2.1.1 "Rozwój elektronicznych usług publicznych". Zakres zamówienia odpowiada w ramach Projektu Zadaniu pn. "Rozbudowa Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą (ZSZG) oraz uruchomienie nowych e-usług, w tym dostawa i wdrożenie nowego Systemu EZD oraz integracja z ePUAP".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8


Dodatkowe kody CPV: 80500000-9, 30232100-5, 30216130-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa oprogramowania wspierającego proces inwestycyjny w zakresie edycji, publikacji projektów technicznych - dwie (2) licencje, włącznie ze szkoleniem 3 pracowników Zamawiającego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W części I postępowania nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa oprogramowania do kosztorysowania - jedna (1) licencja

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W części II postępowania nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego: drukarek kodów kreskowych - dwie (2) sztuki oraz czytników kodów kreskowych - cztery (4) sztuki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5345.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KNS Przemysław Wielgo
Email wykonawcy: przetargi@knskielce.pl
Adres pocztowy: ul. Młoda 53, 25-619 Kielce
Kod pocztowy: 25-619
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6942.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6942.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6942.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.