eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OdolanówPrzebudowa kościoła poewangelickiego w Odolanowie na salę widowiskową wraz z zagospodarowaniem terenu oraz remontem dachu w ramach realizacji projektu nr RPWP.04.04.04-30-0005/16 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach WRPO na lata 2014-2020 - 2 postępowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-27

Ogłoszenie nr 500095205-N-2018 z dnia 27-04-2018 r.

Gmina i Miasto Odolanów: Przebudowa kościoła poewangelickiego w Odolanowie na salę widowiskową wraz z zagospodarowaniem terenu oraz remontem dachu w ramach realizacji projektu nr RPWP.04.04.04-30-0005/16 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach WRPO na lata 2014-2020 - 2 postępowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest realizowane w ramach projektu nr RPWP.04.04.04-30-0005/16 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Program Operacyjny na lata 2014-2020 Działanie 4.4. Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego, Poddziałanie 4.4.4 Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego w ramach ZIT dla rozwoju AKO

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525690-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina i Miasto Odolanów, Krajowy numer identyfikacyjny 25085512700000, ul. Rynek 11, 63430 Odolanów, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 733 15 81, e-mail zp@odolanow.pl, faks 62 733 38 92.
Adres strony internetowej (url): www.odolanow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.odolanow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa kościoła poewangelickiego w Odolanowie na salę widowiskową wraz z zagospodarowaniem terenu oraz remontem dachu w ramach realizacji projektu nr RPWP.04.04.04-30-0005/16 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach WRPO na lata 2014-2020 - 2 postępowanie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa kościoła poewangelickiego w Odolanowie na salę wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu oraz remontem dachu w ramach realizacji projektu nr RPWP.04.04.04-30-0005/16 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Program Operacyjny na lata 2014-2020 Działanie 4.4. Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego, Poddziałanie 4.4.4 Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego w ramach ZIT dla rozwoju AKO. Budynek kościoła wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem 519/A decyzją z 1990 r. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie nw. robót budowlanych: 1) Wykonanie remontu dachu budynku poprzez: wykonanie robót przygotowawczych, wykonanie robót rozbiórkowych, demontaż z dachu blachy cynkowej, wykonanie pełnego deskowania dachu, osadzenie okien w połaci dachowej, montaż membrany dachowej, montaż łat i kontrłat, wykonanie pokrycia dachu poprzez krycie wież lub kopuł taflami łupkowymi - krycie w łuskę oraz krycie dachu taflami łupkowymi - krycie prostokątne, wykonanie obróbek z blachy tytanowo - cynkowej, montaż rynien i rur spustowych, wykonanie instalacji uziemiającej i odgromowej wraz z pomiarami, 2) Wykonanie instalacji wodociągowej z przyłączem PE fi 50 x 4,6 SDR wraz z wykonaniem 2 hydrantów wnękowych z wyposażeniem (na parterze i na emporze), 3) Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej z rur kanalizacyjnych PVC fi 50 - fi 160 ułożonych w posadzce z podejściami podposadzkowymi w bruzdach ściennych, 4) Wykonanie instalacji gazowej z rur miedzianych twardych łączonych lutem twardym ułożonym na wierzchu ścian umożliwiającej zasilanie gazem ziemnym g2-50 dwufunkcyjnego kotła ogrzewczego o mocy nominalnej : 28,0 kW w/g warunków przyłączeniowych, Uwaga! Przyłącze gazowe, wodne i kanalizacyjne należy wykonać wraz z przeprowadzeniem archeologicznych prac dokumentacyjno - zabezpieczających zgodnie z pozwoleniem konserwatora zabytków nr 57/2016/A z dn. 8.02.2016 r. oraz pozwoleniem nr 96/2016/A z dnia 24.02.2016 r., 5) Udrożnienie i remont przyłącza kanalizacji deszczowej poprzez montaż żeliwnych rur deszczowych długości 1,5 m wraz z osadnikiem deszczowym z rusztem żeliwnym fi 150 mm, z podejściami z kształtek i rur kanalizacyjnych PVC fi 160 mm. Podłączenie projektowanych rurociągów deszczowych z istniejącym na posesji przyłączem wykonane będzie z pomocą nowej studni PVC fi 315 z kinetą zbiorczą 3x fi 200 mm usytuowaną w odległości 2,0 m od granicy posesji. 6) Ustawienie agregatu pompy ciepła wraz z wykonaniem podstawy, 7) Wykonanie instalacji ogrzewania budynku z rur miedzianych twardych na ścianie budynku oraz rur miedzianych miękkich ułożonych w podłodze budynku wraz z montażem kanałowych oraz płytowych grzejników, 8) Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych wysokości 45 cm, z płyt granitowych, groszkowanych ułożonych na gruncie. Obrzeże z płyt granitowych piaskowanych, 9) Rozebranie murowanego ogrodzenia, 10) Montaż iluminacji budynku na zewnątrz (5 projektorów 150W symetrycznych instalowanych na słupach oświetleniowych pięciometrowych, 11) Wykonanie nowych nawierzchni ścieżek, 12) Wykonanie nowych nasadzeń krzewów i bylin oraz pielęgnacji istniejących drzewów, 13) Montaż małej architektury w postaci ławek, słupków i tablic informacyjnych, koszy na śmieci oraz pojemnika na odpadki -120 l, 14) Remont i przebudowa obiektu poprzez: naprawę słupów drewnianych wewnątrz kościoła, wzmocnienie stropu w poziomie galerii, wzmocnienie stropu poddasza, adaptacja krucht na zaplecze sanitarno - higieniczne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, renowacja stolarki drzwiowej, montaż nowej stolarki okiennej (okna nowe aluminiowe, termoizolowane, trzyszybowe, wewnętrzna szyba w formie szklenia witrażowego, okno rozwierno -uchylne, rama w kolorze ral 7040), wykonanie nowych posadzek w nawie głównej oraz dawnej zakrystii, odtworzenie w pomieszczeniu nad zakrystią po wykonaniu podłogi na wymiar schodów drabiniastych z drewna, remont wież kościoła (poprzez wykonanie nowych tynków, renowację okien, drzwi), remont nawy głównej (poprzez wykonanie nowych tynków, wykonanie sufitu nad emporą, remont schodów na emporę, remont balustrady empory), remont krucht, remont elewacji (osuszenie i zabezpieczenie ścian fundamentowych, remont ścian balustrad, remont tynku cokołu i elewacji, malowanie, montaż rynien i rur spustowych), 15) Konserwacja i restauracja zabytkowych elementów dekoracyjnych zabytkowego wystroju wnętrza (dekoracje malarskie, stolarka okienna i drzwiowa, balustrada empory), 16) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej, wentylacyjnej oraz klimatyzacyjnej zgodnie z projektem budowlanym i stosownym pozwoleniem na budowę, 17) Wykonanie instalacji niskoprądowej (Instalacja audiowizualna, okablowania strukturalnego (LAN, sygnalizacji pożaru), 18) Remont istniejącej instalacji elektrycznej oświetlenia, gniazd wtykowych i instalacji odgromowej, 19) Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru, 20) Wykonanie instalacji audiowizualnej, 21) Zakup wyposażenia zgodnie z dokumentacją projektową (ST5 Wystrój wnętrza specyfikacja): a) Krzesło konferencyjne bez podłokietników - 71 szt., b) Krzesło konferencyjne z podłokietnikami - 23 szt., c) Stół 60x120 - 1 szt., d) Stół 80x180 - 7 szt., e) Stół 80x80 - 6szt., f) Wieszak na odzież stojący - 4 szt., g) Ścianki ekspozycyjne wystawowe 4 modułowe - 9 szt., h) Ścianki ekspozycyjne wystawowe 5 modułowe - 5 szt., i) Tło sceniczne - tkanina - 1 szt., j) Szyna galeryjna - 23 szt., k) Ekran - 1 szt., l) Zmywarka do zabudowy - 1 szt., m) Lodówka - 1 szt., n) Zlewozmywak - 1 szt., o) Szafki kuchenne dolne - 3 szt., p) Szafki kuchenne górne - 2 szt., q) Ławka - 1 szt., r) Wieszak ścienny - 1 szt., s) Szafka - 1 szt. Prace budowlane będą realizowane na obszarze działek nr 1290 i nr 1975 oraz w budynku kościoła: o powierzchnia działki nr 1290 -287 m2 o powierzchnia działki nr dz. nr 1975 - 706 m2 o powierzchnia zabudowy dawnego kościoła -287 m2 o kubatura dawnego kościoła - 2 700 m3 o powierzchnia chodników- 91 m2 o Powierzchnia podjazdu dla niepełnosprawnych - 8 m2 o powierzchnia zieleni -528 m2 Szczegółowy zakres robót stanowi projekt budowlany opracowany przez P&P ART NOVA Sp. z o.o., z wyjątkiem dachu który został opracowany przez Monikę Zadka - Chałabała Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.). Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45113000-2, 45223500-1, 45320000-6, 45410000-4, 45421000-4, 45421146-9, 45430000-0, 45442100-8, 45443000-4, 45450000-6, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa kościoła poewangelickiego w Odolanowie na salę widowiskową wraz z zagospodarowaniem terenu oraz remontem dachu w ramach realizacji projektu nr RPWP.04.04.04-30-0005/16 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach WRPO na lata 2014-2020 - 2 postępowanie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2075441.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU Elżbieta Perz
Email wykonawcy: perzdariusz@gmail.com
Adres pocztowy: Odolanowska 105
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3171467.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3171467.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3171467.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.