To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-04
Ogłoszenie nr 500097455-N-2018 z dnia 04-05-2018 r.
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 01: Usługi mające na celu zapewnienie bezawaryjnego funkcjonowania biurowców należących do KOWR OT we Wrocławiu, znajdujących się we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60, ul. Kunickiego 2 oraz ul. Kunickiego 4
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532707-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 01, Krajowy numer identyfikacyjny 367849538-00177,
ul. Karolkowa
30,
01-207
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 6617272, e-mail
ar.andrzejewski@arr.gov.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.kowr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Osoba Prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi mające na celu zapewnienie bezawaryjnego funkcjonowania biurowców należących do KOWR OT we Wrocławiu, znajdujących się we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60, ul. Kunickiego 2 oraz ul. Kunickiego 4
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WRO.WOP.260.16.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu bieżących prac naprawczo-konserwatorskich, transportowych, utrzymania czystości i zieleni wokół budynków biurowych i innych zleconych przez Zamawiającego mających na celu zapewnienie bezawaryjnego funkcjonowania biurowców należących do KOWR OT we Wrocławiu, znajdujących się we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60, ul. Kunickiego 2 oraz ul. Kunickiego 4, a w szczególności: 1) w zakresie prac naprawczo-konserwatorskich (w budynkach biurowych przy ul. Mińskiej 60, ul. Kunickiego 2 oraz ul. Kunickiego 4): a) naprawa mebli znajdujących się na wyposażeniu budynków biurowych - biurek, krzeseł szaf, kontenerów podbiurkowych itp., w tym wymiana/naprawa zamków, zawiasów, nóżek, kółek, montaż blatów na klawiaturę, regulacja wysokości biurek, b) wymiana baterii zasilających urządzenia biurowe m.in. zegary, kalkulatory, klimatyzatory, wentylatory, odświeżacze powietrza, c) wieszanie tablic korkowych, kalendarzy, map i innych elementów wyposażenia na ścianach, d) wymiana lub naprawa elementów oświetlenia w budynkach tj. żarówek, świetlówek, opraw, wyłączników, przycisków oświetleniowych, e) sprawdzanie stanu technicznego okien i zamontowanych rolet przeciwsłonecznych, f) naprawa lub wymiana zamków, zawiasów i zasuw w drzwiach i oknach, ościeżnic, g) regulacja, naprawa drzwi wejściowych, h) odpowietrzanie grzejników, i) konserwacja gablot informacyjnych najdujących się w budynkach biurowych, j) uzupełnianie drobnych elementów osprzętu w budynkach biurowych i na elewacji, k) doczyszczanie i uzupełnianie powłok malarskich, l) udrażnianie kanalizacji w budynkach biurowych, m) naprawa, wymiana armatury oraz wyposażenia toalet nie objętego gwarancją producenta np. desek sedesowych, spłuczek w toaletach, uszczelek w bateriach, n) naprawa oraz uzupełnienie ubytków w powierzchniach z kostki brukowej, kafli, płytek, pane-li podłogowych oraz elewacjach budynków biurowych, o) naprawa drobnych usterek w sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej i ciepłowniczej w ob-rębie budynków biurowych, p) utrzymanie porządku w pomieszczeniu gospodarczym w budynku biurowych przy ul.Miń-skiej 60, q) usługi tzw. "złotej rączki", 2) w zakresie transportu: a) organizowanie całości procesu przeprowadzek i przemeblowań na terenie i pomiędzy bu-dynkami biurowymi, w tym przestawianie i regulacja mebli biurowych, b) transport dokumentów pomiędzy budynkami biurowymi Oddziału oraz do instytucji ze-wnętrznych np. do notariuszy, urzędów, prokuratury, 3) w zakresie prac związanych z utrzymaniem czystości i zieleni wokół budynków biurowych znaj-dujących się we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60: a) koszenie trawników wokół budynków biurowych o powierzchni ok. 600 m2., przez okres 6 miesięcy (od maja do października) w częstotliwości zapewniającej utrzymanie niskiej okrywy zielonej, b) pielęgnacja zieleni wokół budynków biurowych, w tym: pielenie, odchwaszczanie, zwalcza-nie chorób i szkodników, nawożenie, utrzymywanie krawędzi trawników orazuzupełnianie ubytków w trawnikach, strzyżenie krzewów (min. 3 razy w od maja do października), c) utrzymanie czystości wokół budynków biurowych,w tym: zamiatanie liści, zbieranie od-padków biologicznych z terenu, utrzymanie porządku w wiacie na śmieci, uprzątnięcie i wywóz odpadów zebranych i wytworzonych podczas wykonywania prac objętych w/w za-kresem prac, d) w okresie zimowym usuwanie śniegu w ciągach komunikacyjnych wokół budynków biuro-wych oraz parkingów, pryzmowanie śniegu, odkuwanie lodu, posypywanie piaskiem cią-gów pieszych i jezdnych tak, aby cały czas były wolne od śniegu i lodu, e) obsługa koparko - ładowarki w ramach prac porządkowych, 4) w zakresie obsługi stoisk wystawienniczych oraz zabezpieczania i konserwacji elementów wy-stawienniczych i reklamowych: a) załadunek, przewóz oraz przygotowanie stoisk wystawienniczych w wyznaczonych przez Zamawiającego lokalizacjach na terenie Dolnego Śląska, w tym: ustawianie mebli wysta-wowych i wyposażenia stoiska (tablice, ścianki, namioty o wymiarach 3x6, 3x3, 4x4 i 5x5, balony, banery, leżaki, krzesła, sztuczna trawa), podłączanie infokiosku oraz stoiska do mediów, podłączanie agregatu prądotwórczego, uruchomienie urządzeń multimedialnych, obsługa kompresora, b) obsługa stoisk na imprezach plenerowych w okresie od wiosny do jesieni (ok. 30 imprez promujących nieruchomości będące we władaniu KOWR OT we Wrocławiu takich jak: do-żynki, eventy, targi), w tym: rozdawanie ulotek, rozdawanie gadżetów reklamowych, c) składanie stoisk wystawienniczych, w tym: zabezpieczanie i konserwacja elementów wy-stawienniczych, d) zabezpieczenie neonów i tablic reklamowych KOWR OT Wrocław na terenie Dolnego Śląska w celu ochrony przed negatywnymi skutkami zjawisk atmosferycznych, w tym regulacja obciążenia, kontrola przeciwwiatrowa (20 tablic reklamowych w terenie i 1 neon w głównej siedzibie), e) wywieszanie, zabezpieczanie i konserwacja flag narodowych i firmowych (z logiem KOWR), f) przestawianie w obrębie nieruchomości tablic reklamowych (20 tablic reklamowych na te-renie Dolnego Śląska), g) bieżące monitorowanie stanu tablic reklamowych w terenie oraz zgłaszanie Zamawiające-mu stwierdzonych uszkodzeń, 5) inne czynności wykonywane na zlecenie Zamawiającego: a) sprawdzanie stanu technicznego i gotowości do jazdy samochodów służbowych KOWR OT we Wrocławiu garażowanych w budynku biurowym przy ul. Mińskiej 60, w tym: uzupełnia-nie poziomu płynów technicznych, sprawdzanie ogumienia, doczyszczanie samochodów. b) dostarczanie w/w samochodów służbowych do serwisów i stacji kontroli pojazdów w celu wymiany opon, materiałów eksploatacyjnych i przeglądów technicznych stanu pojazdów, c) dokonywanie drobnych zakupów na rzecz Zmawiającego wraz z ich obiorem i dostawą do siedziby zamawiającego np. znaczki skarbowe, pocztowe 3.3 Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji Umowy według bieżących potrzeb Zamawiającego przez 150 godzin miesięcznie. 3.4 Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu materiałów i wyrobów niezbędnych do prawidłowego wykonania Umowy. Zamawiający może podjąć decyzję o wykonywaniu przedmiotu umowy lub poszczególnych prac przy użyciu materiałów przekazanych przez Zamawiającego. 3.5 Zamawiający zamierza przeznaczyć w całym okresie obowiązywania umowy kwotę 20 400,00 zł brutto na wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu zużytych materiałów i wyrobów niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3.6 Rozliczenie materiałów i wyrobów niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia nastąpi według cen ich zakupu, jednak nie wyższych niż średnie ceny rynkowe z doliczeniem wskaźnika kosztów zakupu, zgodnie z ofertą Wykonawcy. Zaproponowany przez Wykonawcę wskaźnik zakupu materiałów i wyrobów nie może być większy niż 5%. 3.7 Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczeniowej na żądanie Zamawiającego. 3.8 Zamówienie nie zostało podzielone na odrębne przedmioty zamówienia. 3.9 Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.10 Pozostałe warunki realizacji zamówienia oraz pozostałe informacje na temat zamówienia zawarte są w SIWZ i projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
68829.27
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Waldemar Michalak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
87000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EP/220/30/2025 Konserwacja i serwis systemu cieplnego w SPWSZ w Szczecinie dla lokalizacji przy ul. Arkońskiej 4
- Świadczenie usługi konserwacji i usuwania awarii w obiektach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
- Bieżące utrzymanie, naprawy i konserwacje urządzeń melioracji wodnych funkcjonujących na terenie miasta Mielca
- Pogotowie awaryjne w budynkach i lokalach komunalnych, obiektach użyteczności publicznej administrowanych przez GTBS Sp. z o.o. oraz zasobach własnych
- USUWANIE AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH (3 ZADANIA)
- "Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej na terenie jednostki w Zakładzie Karnym w Raciborzu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.