To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-07
Ogłoszenie nr 500098028-N-2018 z dnia 07-05-2018 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie: Wykonanie robót budowlanych pn. ,,Przebudowa, rozbudowa i wyposażenie budynku byłego internatu i części dydaktycznej przy ul. Żwirki i Wigury na pomieszczenia laboratoryjno - dydaktyczne i Dom Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. "Rozbudowa i wyposażenie infrastruktury laboratoryjnej PWSZ w Krośnie", który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr VI Spójność Przestrzenna i Społeczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531012-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500060129-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie, Krajowy numer identyfikacyjny 37046837000000,
ul. Rynek
1,
38400
Krosno, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
134 375 530, e-mail
mackru@pwsz.krosno.pl, faks
134 375 511.
Adres strony internetowej (url): www.pwsz.krosno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych pn. ,,Przebudowa, rozbudowa i wyposażenie budynku byłego internatu i części dydaktycznej przy ul. Żwirki i Wigury na pomieszczenia laboratoryjno - dydaktyczne i Dom Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DTG/37/ZP-1/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy: Etap I: Budowa budynku ,,B" wraz z częścią pomieszczeń budynku A tj. pomieszczeniami nr. 0.1, 0.24, 0.25, 0.26, 0.27 (na parterze), oraz nr. 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7 (na piętrze) UWAGA: Budynek ,,B" (bez parkingu), wraz z częścią pomieszczeń budynku A tj. pomieszczeniami nr. 0.1, 0.24, 0.25, 0.26, 0.27 (na parterze), oraz nr. 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7 (na piętrze), Wykonawca zobowiązany jest wykonać w I etapie (w pierwszej kolejności), przed przystąpieniem do robót budowlanych na pozostałej części budynku ,,A". Etap II: Realizacja pozostałego zakresu przedmiotu zamówienia (w tym pozostała część budynku ,,A"). I. BUDYNEK "A" : ZAKRES PRZEBUDOWY I ROZBUDOWY. Przebudowa całości parteru z pracowniami dydaktycznymi i laboratoriami, oraz przebudowa części zachodniej w poziomie I pietra na sale dydaktyczne. I.I. Lewe skrzydło Parter: a) demontaż istniejących warstw posadzkowych i podposadzkowych , wykonanie nowych posadzek i warstw podposadzkowych, b) wymiana tynków, przebudowa części ścianek działowych dla montażu poszerzonych drzwi, c) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej d) utworzenie węzła sanitarnego (wyburzenie istniejących ścian działowych i wybudowanie nowych); ścianki działowe wydzielające poszczególne kabiny wykonane w systemie płyt HPL, w łazience dla niepełnosprawnych montaż uchwytów dla niepełnosprawnych ; e) wydzielenie i wyposażenie pokoi dla nauczycieli, wykładzina dywanowa na podłogi , f) w korytarzu wykonanie sufitu podwieszonego kasetonowego 60x180 na ruszcie stalowym, w salach dydaktycznych wykonanie sufitu z płyt g-k między podciągami stropu g) wykonanie kompletu instalacji wg pt instalacji h) zainstalowania systemu sygnalizacji alarmu pożaru SSP I.II. Prawe skrzydło Parter: a) przebudowa schodów wejściowych i budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych; b) hall główny - częściowa rozbiórka stropu i montaż podnośnika dla niepełnosprawnych, przebudowa części stropu nad parterem w strefie podnośnika na strop, c) hall główny -przebudowa części ściany zewnętrznej południowej w celu wykonania wyjścia na zewnątrz i powiększenia okien, na piętrze powiększenie okien do poziomu stropu d) rozbiórka posadzek i warstw podposadzkowych w korytarzu i w części hallu głównego, e) wykonanie poziomu kanalizacji sanitarnej w korytarzu w celu podłączenia umywalek z sal dydaktycznych i socjalnego pokoju studenckiego, w pozostałej części sal wylewki samopoziomującej, wykonanie nowych posadzek z PCV w pomieszczeniach dydaktycznych, ceramicznych w sanitariatach i hallu głównym wg rys. projektu, f) wykucie nowych otworów drzwiowych i okiennych w strefie wejścia wg rys. projektu, przesunięcie witryny między wiatrołapem 01a i klatką schodową 02 o 10cm w kierunku drzwi wyjściowych g) wyburzenie ścian działowych i nośnych w strefie wejścia wg rys. projektu, podparcie stropu w miejscu wyburzenia ściany nośnej belkami stalowymi, wstawienie nowego nadproża stalowego przy wejściu na klatkę schodową, h) wydzielenie p.poż. klatki schodowej witryną aluminiową, przeszkloną i) Wyburzenie istniejącej bariery murowanej, montaż bariery szklanej, j) osadzenie klapy dymowej na klatce schodowej głównej , poprzez wykonanie otworu pomiędzy żebrami istniejącego stropu skrzynkowego k) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wg zestawienia l) budowa wyciszenia akustycznego ścian między salami lekcyjnymi wg rys. projektu, m)w salach, holu i korytarzu budowa stropu podwieszonego kasetonowego 60x60/60x180 na ruszcie stalowym n) w korytarzu i holu: malowanie ścian farbą poliuretanowa o wysokiej odporności na obciążenia mechaniczne o Klasie 1 odporności na szorowanie na mokro o) wykonanie kompletu instalacji wg pt instalacji, w tym wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pracowniach komputerowych p) zainstalowania systemu sygnalizacji pożaru SSP q) wyposażenie sal dydaktycznych Piętro: a) hall główny -przebudowa części ściany zewnętrznej południowej w celu wykonania wyjścia na zewnątrz i powiększenia okien, na piętrze powiększenie okien do poziomu stropu b) zerwanie istniejących posadzek, wykonanie napraw, zszycie spękań, wykonanie wylewki samopoziomującej w korytarzu i holu parteru, wykonanie nowych posadzek z PCV w pomieszczeniach dydaktycznych c) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wg zestawienia d) demontaż istniejącej stolarki okiennej , powiększenie otworów okiennych , montaż nowej stolarki, w związku z wymogami doświetlenia pomieszczeń dydaktycznych e) wyburzenie ścian działowych i nośnych w strefie wejścia wg rys. projektu, podparcie stropu w miejscu wyburzenia ściany nośnej belkami stalowymi, f) wydzielenie klatki schodowej witryną aluminiową, przeszkloną g) wykonanie kompletu instalacji wg pt instalacji, w tym wentylacji mechanicznej h) zainstalowania systemu sygnalizacji pożaru SSP i) wyposażenie sal dydaktycznych II. BUDYNEK "B" - ZAKRES PRZEBUDOWY I ROZBUDOWY. Po rozbiórce kotłowni i warsztatów - budowa budynku laboratoriów, częściowa przebudowa zaprojektowanego wcześniej parkingu. a) rozburzenie istniejącego budynku kotłowni wraz z warsztatami, oraz demontaż starej instalacji c.o. i kotłów c.o. wybudowanie nowego budynku o wymiarach 19,77 x 29,34 m, przylegającego do skrzydła prawego głównego budynku szkolnego z wjazdem od strony zachodniej, połączonego przejściem do skrzydła dydaktycznego, b) Wykonanie nowych instalacji elektrycznych, teleinformatyczne, c.o. i wod. - kan., dodatkowych wyciągów spalin w laboratorium diagnostyki napędu, silnika, oraz laboratorium CNC. c) w pomieszczeniach laboratoryjnych, korytarzu -projektuje się posadzkę przemysłową gr.20cm, zbrojona stalowym włóknem rozproszonym, wykończoną powłokami żywicznymi, w pozostałej części wylewki betonowe; w szatniach powłoki żywiczne na posadzkach, a w sanitariatach, części socjalnej, prysznicach okładziny ceramiczne. d) Na ścianach w pomieszczeniach sanitarnych, socjalnych, płytki ceramiczne do wys. 2,10-2,20m, powyżej farba lateksowa e) w laboratorium diagnostyki napędu, w głównym korytarzu, pom. CNC na ścianach murowanych do wysokości 1,6m powłoka żywiczna, powyżej farby lateksowe f) w pomieszczeniu laboratorium diagnostyki silników - ściany z bloczków gazobetonowych, płyta stropowa żelbetowa z tynkiem cem.-wapiennym. Pod płytą montaż podnośnika do transportu silników g) montaż sufitu rastrowego w laboratorium CNC , diagnostyki napędu, korytarzu, w sprężarkowni sufit akustyczny/izolacje akustyczne na ścianach, oraz sufitach, sprężarka na wibroizolatorach,w rozdzielni elektrycznej sufit z płyt GK h) montaż sufitu systemowego podwieszonego kasetonowego w pozostałych pomieszczeniach. III. PARKING Zakres robót: Całkowita powierzchnia placu wynosi 1278,1 m2 a) Roboty rozbiórkowe - brak b) Roboty ziemne - Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, -Wykonanie wykopów pod kolektor deszczowy c) Roboty budowlano- montażowe - Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - Wykonanie stabilizacji gruntu - Wykonanie kolektora deszczowego (wg opracowania branży instalacyjnej) - Wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni. IV. BUDYNEK GOSPODARCZY Budynek gospodarczy o wymiarach zewnętrznych 13,98 x 6,48 m, jednokondygnacyjny , bez podpiwniczenia , wolnostojący. V. ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI Zagospodarowanie działki obejmuje, oprócz obiektów: a) budowę chodników b) budowę zjazdu publicznego c) nowe obiekty: - turbinę wiatrową wysokości 16 m wraz z policznikowym przyłączem elektroenergetycznym (wew. instalacja ) i kablem sterowniczym, - rozbudowę wew. kanalizacji deszczowej wraz z przewodami, - budowę policznikowego przyłącza elektroenergetycznego do budynku gospodarczego (wew. instalacja), - budowa policznikowego przyłącza wodociągowego do budynku gospodarczego (wew. instalacja), - budowę zewnętrznej instalacji oświetleniowej, - kanalizację sanitarną wraz z separatorem i łapaczem piasku
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111100-9, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 45214610-9, 45262500-6, 45310000-3, 45312000-7, 45320000-6, 45330000-9, 45410000-4, 45421000-4, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6822727.59
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe ,,KROSPOL" sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8391954.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom: a)firmie Europel Sp. z o.o. ul. Spółdzielcza 4, 38-420 Korczyna - roboty w zakresie instalacji elektrycznych. Wartość będzie znana po podpisaniu umowy podwykonawczej. b)Firmie Termoklima Bartłomiej Socha, ul. Piekarska 28, 38-480 Rymanów - roboty w zakresie instalacji sanitarnych. Wartość będzie znana po podpisaniu umowy podwykonawczej. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Wyposażenie szkoły w sprzęt niezbędny do kształcenia w ramach realizowanego projektu p.n. ,,Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej w Jedliczu"
- Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego do samochodów służbowych i sprzętu drogowego w 2025 r.
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
- Dostawa dwóch motorowych łodzi ratowniczych wraz z wyposażeniem oraz przyczepami podłodziowymi na potrzeby Bieszczadzkiego Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
- Zakup kontenerów szatniowo-socjalnych
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.