Ogłoszenie z dnia 2018-05-07
Ogłoszenie nr 500098435-N-2018 z dnia 07-05-2018 r.
Rudy: Budowa budynku kancelarii leśnictw Solarnia i Lubieszów
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558719-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500036683-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
PGL LP Nadleśnictwo Rudy Raciborskie, Krajowy numer identyfikacyjny 272536296,
ul. Rogera
1,
47-430
Rudy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48(32)4103029, e-mail
karolina.witek@katowice.lasy.gov.pl, faks
32 410 32 81.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_rudy/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jenostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku kancelarii leśnictw Solarnia i Lubieszów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZG.270.9.2017.ZG4
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku kancelarii leśnictw Solarnia i Lubieszów Szczegółowy opis robót budowlanych zawarty został w: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SIWZ) przedmiarach robót (załącznik nr 11 do SIWZ) projekcie budowlanym(załącznik nr 10 do SIWZ) Wszystkie użyte do wyceny materiały powinny posiadać certyfikaty oraz spełniać wymogi normowe nie gorsze niż określone dla średnich cen zawartych w Sekocenbudzie za II kwartał 2017 r.
II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45111100-8,
45233140-2,
45112710-5,
45232440-8,
45231300-8,
45310000-3,
45315700-5,
45314320-0,
45311100-1,
45312000-7,
45317000-2,
45330000-9,
45331100-7,
45331200-8,
45320000-6,
45453000-7,
45260000-7,
45262350-9,
45262300-4,
45262310-7,
45262520-2,
45262000-1,
45261000-4,
45421100-5,
45262650-2,
45400000-1,
45410000-4,
45430000-0,
45442000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta 27.09.2017 roku
Termin realizacji 180 dni od podpisania umowy (26.03.2018 roku).
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 0 | NAZWA: Budowa budynku kancelarii leśnictw Solarnia i Lubieszów |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
27/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy EKO-INSTAL Krzysztof Szymecki,
,
ul.Rybnicka 10,
44-295,
Lyski, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/03/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Przesunięcie terminu realizacji robót wynika z występowania ujemnych temperatur w trakcie realizacji Zamówienia, a także związane jest ze zleceniem robót dodatkowych.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W trakcie realizacji zamówienia wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych polegających na wykonaniu obróbki blacharskiej cokołu, wykonaniu dodatkowej izolacji z folii paroprzepuszczalnej pomiędzy ociepleniem z wełny mineralnej a deską elewacyjną, dostarczeniu wyposażenia łazienki zgodnie z projektem, wykonaniu cokołu betonowego w ogrodzeniu posesji. W z wiązku z wykonaniem robót dodatkowych termin rezlizcji umowy uległ wydłużeniu do 11.05.2018 roku.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Rozszerzenie zakresu robót o elementy opisane powyżej skutkuje zwiększeniem wynagrodzenia o 7 235,82 zł co stanowi mniej niż 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji zamówienia wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych polegających na wykonaniu obróbki blacharskiej cokołu, wykonaniu dodatkowej izolacji z folii paroprzepuszczalnej pomiędzy ociepleniem z wełny mineralnej a deską elewacyjną, dostarczeniu wyposażenia łazienki zgodnie z projektem, wykonaniu cokołu betonowego w ogrodzeniu posesji. W z wiązku z wykonaniem robót dodatkowych termin realizacji umowy uległ wydłużeniu do 11.05.2018 roku.Rozszerzenie zakresu robót o elementy opisane powyżej skutkuje zwiększeniem wynagrodzenia o 7 235,82 zł netto, co stanowi mniej niż 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.Zmiana Wykonawcy nie mogła zostać dokonana z przyczyn ekonomicznych, spowodowałaby nieuzasadnione zwiększenie kosztów Zamawiającego, a wartość zmian nie przekracza 50% wartości określonej pierwotnie w umowie. Przesunięcie terminu realizacji robót wynika z występowania ujemnych temperatur w trakcie realizacji Zamówienia, a także związane jest ze zleceniem robót dodatkowych. Zamawiający przewidział w pkt 21.2 SIWZ możliwość przesunięcia terminu robót ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne panujące w trakcie budowy kancelarii.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI RUDY
więcej: przetargi RUDY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja węzłów sanitarnych - parter niski w budynku sal sportowych IV-X zlokalizowanych w kompleksie budynków AWFiS w Gdańsku przy ul. Kazimierza Górskiego 1 wraz z robotami towarzyszącymi
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zuśnianka w ciągu drogi gminnej nr 101853B w miejscowości Zusno, gmina Filipów.
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Modernizacja oświetlenia awaryjnego dla budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz - 3 etap.
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.