To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-07
Ogłoszenie nr 500098494-N-2018 z dnia 07-05-2018 r.
Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego: "Kursy Prawa Jazdy Kat. B oraz Prawa Jazdy Kat. A1 w ramach projektu pn. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E .Kwiatkowskiego w Myszkowie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im.E.Kwiatkowskiego w Myszkowie" Projekt w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet XI.Wzmocnienie potencjału edukacyjnego; Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe ucjzniów; Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - RIT realizowany w Zespole Szkół Nr 1 im.E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, 42-300 Myszków, ul. Kwiatkowskiego 18.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530662-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 19917700000,
ul. ul. E. Kwiatkowskiego
18,
42300
Myszków, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
034 313 28 40, e-mail
kwiatkowski@myszkow.pl, faks
034 313 28 40.
Adres strony internetowej (url): http://www.zs1kwiatkowski.com
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zespół Szkół Nr 1 im.E.Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. E.Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Kursy Prawa Jazdy Kat. B oraz Prawa Jazdy Kat. A1 w ramach projektu pn. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E .Kwiatkowskiego w Myszkowie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZS1.WP.ZAM 1/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Kursu Prawa Jazdy Kat. B dla 22 uczestników/uczestniczek oraz Kursu Prawa Jazdy Kat. A1 dla 6 uczestników w ramach projektu pn. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, w podziale na następujące części: Części 1 - KURS PRAWA JAZDY KAT. B Części 2 - KURS PRAWA JAZDY KAT. A1 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 2 Części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub dwie części, przy czym na daną część zamówienia można złożyć tylko jedną ofertę. 1.1 Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 1 - KURS PRAWA JAZDY KAT. B 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursu prawa jazdy kategorii B dla 22 uczniów Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 2. Obowiązkowa liczba godzin przypadająca na każdego uczestnika to 60h przy czym: o Liczba godzin zajęć teoretycznych to minimum 30h/lekcyjnych (godzina lekcyjna = 45 minut) o Liczba godzin zajęć praktycznych to minimum 30h/zegarowych (godzina zegarowa = 60 minut) 3. Kurs powinien się zakończyć do dnia 10 grudnia 2018r. 4. Kurs powinien być organizowany etapowo w zależności od daty ukończenia 18 roku życia przez uczestników. Zamawiający wymaga, aby uczestnicy, którzy ukończyli, lub ukończą 18 lat w pierwszym półroczu roku 2018 rozpoczęli kurs niezwłocznie po podpisaniu umowy. 4. Kurs Prawa jazdy kat. B, ma być zrealizowany zgodnie z Ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami, Dz.U. 2011 Nr 30 poz. 151 z późn.zm.. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia uprawniające do zapisania się na egzamin końcowy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego 2) uiszczenia opłaty za jeden egzamin (teoretyczny+praktyczny) końcowy odbywający się w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego 3) uiszczenia opłaty za obowiązkowe badania lekarskie dla przyszłych kierowców, 4) wyposażenia uczestników kursu w pakiet materiałów dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych, 5) zapewnienia sprzętu, samochodu nauki jazdy, urządzeń niezbędnych do realizacji warunków zamówienia (rzutnik, ekran) oraz dostępu do placu manewrowego, 6) zapewnienia wykładowców posiadających zasoby wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne gwarantujące właściwą realizację programu szkolenia. 6. W celu przeprowadzenia zajęć teoretycznych, Zamawiający udostępni nieodpłatnie zaplecze lokalowe w siedzibie szkoły tj. Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 8. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z Dyrektorem szkoły oraz z Inspektorem Projektu. Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do soboty. Zajęcia nie powinny odbywać się w niedzielę. Wykonawca jest zobowiązany przygotować harmonogram dla kursu z rozpisaniem na daty i godziny prowadzenia zajęć, oraz dostarczenia go Zamawiającemu do akceptacji 3 dni po podpisaniu umowy z Zamawiającym i nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. W przypadku zajęć praktycznych harmonogram musi zawierać informację dotyczące dat i godzin prowadzenia zajęć praktycznych oraz dostarczony Zamawiającemu do akceptacji na co najmniej 5 dni przed realizacją zajęć. Harmonogram w trakcie trwania kursu nie powinien ulegać znaczącym zmianom. Wszystkie ewentualne zmiany w harmonogramie muszą zostać zgłoszone i zaakceptowane przez Dyrektora Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie z trzydniowym wyprzedzeniem i mogą zostać wprowadzone dopiero po pisemnej (np. mailowej) akceptacji przez Dyrektora w/w szkoły. 9. Po zakończeniu kursu wykonawca przekaże zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu, dziennik zajęć oraz kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu i kopie zaświadczeń badań lekarskich. Wzór listy obecności, dziennika, protokołu odbioru usługi zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. 10.Zamawiający określił maksymalną liczbę uczestników kursu. Liczba ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. 11. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć będzie zobowiązany prowadzić i przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz Szkoły itp. w uzgodnieniu z Zespołem Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i zgodnie z wytycznymi ściśle określonymi przez Inspektora Projektu. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 1.2. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 2 - KURS PRAWA JAZDY KAT. A1 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursu prawa jazdy kategorii A1 dla 6 uczniów Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 2. Obowiązkowa liczba godzin przypadająca na każdego uczestnika to 50h przy czym: o Liczba godzin zajęć teoretycznych to minimum 30h/lekcyjnych (godzina lekcyjna = 45 minut) o Liczba godzin zajęć praktycznych to minimum 20h/zegarowych (godzina zegarowa = 60 minut) 3. Kurs powinien się zakończyć do dnia 30 czerwca 2018r. 4. Kurs Prawa jazdy kat. A1, ma być zrealizowany zgodnie z Ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami, Dz.U. 2011 Nr 30 poz. 151 z późn.zm.. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia uprawniające do zapisania się na egzamin końcowy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego 2) uiszczenia opłaty za jeden egzamin (teoretyczny+praktyczny) końcowy odbywający się w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego 3) uiszczenia opłaty za obowiązkowe badania lekarskie dla przyszłych kierowców, 4) wyposażenia uczestników kursu w pakiet materiałów dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych, 5) zapewnienia sprzętu, samochodu nauki jazdy, urządzeń niezbędnych do realizacji warunków zamówienia (rzutnik, ekran) oraz dostępu do placu manewrowego, 6) zapewnienia wykładowców posiadających zasoby wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne gwarantujące właściwą realizację programu szkolenia. 6. W celu przeprowadzenia zajęć teoretycznych, Zamawiający udostępni nieodpłatnie zaplecze lokalowe w siedzibie szkoły tj. Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 8. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z Dyrektorem szkoły oraz z Inspektorem Projektu. Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do soboty. Zajęcia nie powinny odbywać się w niedzielę. Wykonawca jest zobowiązany przygotować harmonogram dla kursu z rozpisaniem na daty i godziny prowadzenia zajęć, oraz dostarczenia go Zamawiającemu do akceptacji 3 dni po podpisaniu umowy z Zamawiającym i nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. W przypadku zajęć praktycznych harmonogram musi zawierać informację dotyczące dat i godzin prowadzenia zajęć praktycznych oraz dostarczony Zamawiającemu do akceptacji na co najmniej 5 dni przed realizacją zajęć. Harmonogram w trakcie trwania kursu nie powinien ulegać znaczącym zmianom. Wszystkie ewentualne zmiany w harmonogramie muszą zostać zgłoszone i zaakceptowane przez Dyrektora Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie z trzydniowym wyprzedzeniem i mogą zostać wprowadzone dopiero po pisemnej (np. mailowej) akceptacji przez Dyrektora w/w szkoły. 9. Po zakończeniu kursu wykonawca przekaże zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu, dziennik zajęć oraz kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu i kopie zaświadczeń badań lekarskich. Wzór listy obecności, dziennika, protokołu odbioru usługi zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. 10. Zamawiający określił maksymalną liczbę uczestników kursu. Liczba ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. 11. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć będzie zobowiązany prowadzić i przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz Szkoły itp. w uzgodnieniu z Zespołem Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i zgodnie z wytycznymi ściśle określonymi przez Inspektora Projektu. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 2. Obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (dot. Części 1, Części 2): 2.1 Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający określa, iż trenerzy wykonujący czynności związane z przeprowadzeniem kursów i szkoleń zawodowych -mają być zatrudnieni przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten nie dotyczy osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 2.2 Dla udokumentowania tego faktu w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, o których mowa w ppkt. 2.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę (lub kopie druku ZUS RCA) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów (lub kopie druku ZUS RCA) powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 2.3 W przypadku konieczności zmiany - w okresie trwania umowy osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zaktualizowanego oświadczenia o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, o których mowa w ppkt. 2.1. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę (lub kopie druku ZUS RCA) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów (lub kopie druku ZUS RCA) powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 2.4 Zamawiający może w każdym czasie realizacji umowy zwrócić się ponownie do Wykonawcy/Podwykonawcy o przedłożenie aktualnego oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.2 oraz o okazanie dowodów potwierdzających zatrudnienie osób, natomiast Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić je niezwłocznie zamawiającemu, ale w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od momentu wezwania. 2.5 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 2.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Pracownicy skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia, w stosunku do których Wykonawca nie oświadczył, że są zatrudnieni na podstawie stosunku pracy nie będą mogli wykonywać pracy z winy Wykonawcy. 2.6 W przypadku, gdy Wykonawca lub Podwykonawca nie dochowa, któregokolwiek z terminu wskazanego w ppkt. 2.2, ppkt. 2.3 oraz w ppkt. 2.4 Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki, w wysokości 0,1% całkowitego wynagrodzenia brutto Wykonawcy w odniesieniu do poszczególnej Części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV: 80530000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Części 1 - KURS PRAWA JAZDY KAT. B |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36696.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.U.H. "MOTYL" Robert Motyl
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36696.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Części 2 - KURS PRAWA JAZDY KAT. A1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9048.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.U.H. "MOTYL" Robert Motyl
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9048.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ I STWIORB ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO W RAMACH ZAD. INWEST. PN.: "BUDOWA DROGI GMINNEJ W UL. MAŁEJ SZPITALNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ"
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i jednostek podległych SPZOZ w Myszkowie
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa przeprowadzenia zajęć/warsztatów dodatkowych dla dzieci oraz zajęć TUS dla rodzin w ramach projektu pn. Wsparcie działalności Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Gnojno"
- Cyberbezpieczny samorząd
- 82/ZP/2024 Przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajęć edukacji medialnej oraz zajęć jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora UŁ.
- 449.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Ekotoksykologia i ocena skutków zanieczyszczenia środowiska"
- 448.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Endokrynologia porównawcza rozrodu kręgowców"
- 447.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Biologiczne metody oczyszczania ścieków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.