To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-07
Ogłoszenie nr 500098769-N-2018 z dnia 07-05-2018 r.
Miasto Inowrocław: Termomodernizacja kompleksu sportowo-noclegowego przy ul. Daniela Rakowicza 93 w Inowrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Inowrocławiu, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508575-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500023535-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Inowrocław, Krajowy numer identyfikacyjny 59636900000,
ul. ul. F. D. Roosevelta
36,
88100
Inowrocław, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 555 250, e-mail
zamowienia@inowroclaw.pl, faks
523 555 233.
Adres strony internetowej (url): www.bip.inowroclaw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja kompleksu sportowo-noclegowego przy ul. Daniela Rakowicza 93 w Inowrocławiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZP.271.1.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji kompleksu sportowo-noclegowego przy ul. Daniela Rakowicza 93 w Inowrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Rok budowy obiektu 1950-1960, przebudowany w latach 70-tych XX w.; wykonany w technologii tradycyjnej i żelbetowej konstrukcji szkieletowej sali sportowej, II kondygnacyjny; dach mieszany, wielospadowy o pokryciu z papy bitumicznej. Powierzchnia zabudowy 1520 m2, powierzchnia całkowita 2526 m2, powierzchnia użytkowa 2073,06 m2, kubatura 9800 m3. 2. W zakres robót wchodzi wykonanie: 1) izolacji termicznej ścian zewnętrznych częściowo styropianem i częściowo wełną mineralną; 2) izolacji przeciwwilgociowej oraz termicznej ścian fundamentowych styropianem ekstradowanym; 3) izolacji termicznej posadzek na gruncie oraz wykonanie nowych warstw posadzkowych po wcześniejszej rozbiórce istniejących posadzek; 4) izolacji ze styropianu posadzek na stropach i wykonanie nowych warstw posadzkowych, po wcześniejszej rozbiórce istniejących warstw posadzkowych i po ułożeniu instalacji; 5) dodatkowej izolacji termicznej na dachu sali sportowej wraz z wykonaniem nowego pokrycia dachu z papy; 6) izolacji termicznej dachu nad częścią hotelową wraz z wykonaniem nowego pokrycia dachu z papy, po uprzedniej rozbiórce więźby dachowej wraz z pokryciem dachu i opierzeniami; 7) izolacji termicznej dachu stromego o konstrukcji drewnianej z wełny mineralnej oraz nowego pokrycia dachowego z blachy na rąbek stojący; przed wykonaniem izolacji termicznej i nowego pokrycia dachowego należy wykonać rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego, więźby dachowej w zakresie od przełamania połaci dachowej do okapu, przebudować istniejącą więźbę dachową w zakresie likwidacji przełamania, dostosowania otworów na dachu do kanałów wentylacji mechanicznej - czerpnia, wyrzutnia, podparcia krokwi krawężnicowych słupami na podwalinie; po rozbiórce pokrycia dachowego, deskowania i obudowanych elementów dachu, należy ocenić stan techniczny elementów więźby dachowej celem sprawdzenia przydatności elementów konstrukcyjnych do dalszej eksploatacji - należy uwzględnić możliwość dokonania wymiany niektórych zniszczonych lub uszkodzonych elementów więźby dachowej; 8) izolacji termicznej stropu wewnętrznego w obrębie poddasza nieużytkowego i pomieszczeń wentylatorowi; 9) izolacji termicznej ścian wewnętrznych sali sportowej i części hotelowej od strony nieogrzewanego poddasza i wentylatorowi; 10) wymiany stolarki okiennej ( z nawiewnikami higrosterowanymi) i drzwiowej zewnętrznej; 11) rozbiórki ścian działowych na parterze i ich odbudowy; 12) nowych tynków na ścianach działowych po odbudowie, wraz z malowaniem i ułożeniem płytek, na sufitach wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie lub zastosowanie sufitów podwieszanych; 13) rozbiórkę sufitu podwieszanego nad pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi przy sali sportowej i wykonanie w to miejsce stropu na belkach stalowych z wypełnieniem z płyt WPS; 14) przebudowy tarasu na słupach ceglanych - rozbiórkę istniejącego stropu "Akermana" i wykonanie nowego stropu na belkach stalowych; 15) powiększeń otworów drzwiowych w istniejących ścianach i przejść wraz z nowymi nadprożami; 16) otworów stropowych pod wentylację i kominów wentylacyjnych na dachu; 17) attyk zewnętrznych na dachu; 18) rozbiórki i odbudowy chodników przylegających do ścian zewnętrznych budynku; 19) podjazdów dla osób niepełnosprawnych; 20) demontażu istniejącej instalacji wodociągowej i centralnego ogrzewania; 21) nowych instalacji wraz z armaturą i urządzeniami: wodociągowej, centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego i wentylacji mechanicznej; 22) instalacji p. pożarowej do 1 hydrantu; z możliwością rozszerzeniem zakresu o zestaw hydroforowy (jeżeli wystąpi zbyt słabe ciśnienie w instalacji); 23) trzech central wentylacyjnych; 24) węzła cieplnego; 25) instalacji solarnej dla celów przygotowania ciepłej wody użytkowej, część zewnętrzna i instalacja wewnętrzna; 26) izolacji termicznych na rurociągach wodociągowym, centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego i na kanałach wentylacyjnych; 27) białego montażu sanitarnego wraz z armaturą; 28) pozostałych prac wynikających z dokumentacji projektowej i wszystkich prac pomocniczych niezbędnych do prawidłowego wykonania poszczególnych instalacji; 29) montażu na rurociągach zabezpieczeń p. pożarowych w miejscach przejść rur przez przegrody budowlane dzielące różne strefy p. pożarowe; 30) dezynfekcji całej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz zasobnikiem i wymiennikiem w węźle cieplnym, oraz badania bakteriologicznego tych instalacji, zakończonego protokołem z laboratorium; 31) nowego przyłącza cieplnego z rur preizolowanych wewnątrz budynku (na przyszłość); 32) instalacji elektrycznej, w tym: rozdzielnicy głównej, tablic bezpiecznikowych, oświetlenia podstawowego i awaryjnego, oświetlenia elewacji budynku, gniazd wtyczkowych, ochrony przeciwporażeniowej, ochrony przepięciowej, systemu oddymiania, odgromowej, wyłączenia p. pożarowe, zasilania central wentylacyjnych i kolektorów słonecznych; 3. Do wykonawcy należy również: 1) dostarczenie i zamontowanie trybuny 2 rzędowej o konstrukcji stalowej malowanej proszkowo, wymiary trybuny 15,08 m x 0.90 m, z siedziskami wandaloodpornymi, liczba siedzisk 56; 2) dostarczenie i zamontowanie wyposażenia sali sportowej: do gry w siatkówkę, koszykówkę, piłkę nożną młodzieżową, piłkę ręczną oraz siatek ochronnych na okna z polipropylenu (o wymiarach na 1 okno 4,0 x 7,0 m, oczko siatki 4,5 x 4,5cm/3mm), zgodnie z projektem wykonawczym pkt. 7.2; 3) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej protokoły z pomiarów, między innymi protokoły skuteczności ochrony przeciwpożarowej, pomiary stanu izolacji, a także okazanie Zamawiającemu atestów, aprobat, certyfikatów itp. na wbudowywane materiały i urządzenia. 4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca: 4) przedstawił harmonogram realizacji prac oraz tabelę elementów rozliczeniowych w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy; harmonogram będzie przez wykonawcę na bieżąco aktualizowany i uzgadniany z Zamawiającym i użytkownikiem obiektu; 5) usunął wszelkie odpady na własny koszt; 6) zapewnił wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia; 7) zapewnił ochronę remontowanego obiektu podczas wykonywania robót; 8) zapewnił rusztowania do wykonania demontażu sufitu i montażu nowej konstrukcji. Uwaga! Obiekt jest czynny jest w godzinach 7.00-15.00 - w tym czasie możliwe jest przeprowadzenie wizji przez wykonawców. Przed planowaną wizją należy skontaktować się z przedstawicielem OSiR pod numerem 604 421 677. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-7, 45443000-4, 45320000-6, 45321000-3, 44220000-8, 45410000-4, 44112310-4, 45430000-0, 45421100-5, 45261200-6, 45330000-9, 45331100-7, 45310000-3, 45262500-6, 45262300-4, 45262100-2, 45442000-7, 45233250-6, 09331100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3637633.27
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MEGA sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5330000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Wykonanie usług sprzątania, utrzymania terenów zielonych, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia
- ABC przedsiębiorczości z elementami Kodeksu Pracy i przepisami BHP
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105541 L w m. Mełgiew ul. Ogrodowa - etap 1
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- "Budowa placu zabaw przy żłobku w Działoszynie"
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grabowie
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa 2-ch sięgaczy ulicy Granicznej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.