Ogłoszenie z dnia 2018-05-08
Ogłoszenie nr 500099495-N-2018 z dnia 08-05-2018 r.
Siedlce: "Poprawa jakości świadczeń opieki zdrowotnej w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego w Siedlcach Sp.z o.o."
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: "Poprawa jakości świadczeń opieki zdrowotnej w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego w Siedlcach Sp.z o.o."
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546158-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500004594-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500017127-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14194475000000,
ul. ul. Poniatowskiego
26,
08110
Siedlce, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 64 03 299, e-mail
ozp@szpital.siedlce.pl, faks
25 64 03 263.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Poprawa jakości świadczeń opieki zdrowotnej w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego w Siedlcach Sp.z o.o."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):FZP/23-EE-EAM/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wykonanie robót budowlanych w SOR zgodnie z ogólnymi wytycznymi opracowanymi przez Zamawiającego, ze sporządzonymi przez Wykonawcę projektami i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; w tym przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania pomieszczeń, wykonania odbioru robót i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz sporządzenie projektów powykonawczych. 2) Dostawa i montaż wyposażenia medycznego. Wymagania dla sprzętu i wyposażenia opisano w: - Ofercie Technicznej, - Wymogach Techniczno-eksploatacyjnych dla wyposażenia, - Koncepcji rozmieszczenia wyposażenia, opracowanej na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu udostępnionego w SIWZ. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zamówienia w zakresie wyposażenia, przygotuje i przedłoży Zamawiającemu do akceptacji projekt wystroju wnętrz. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w istniejących budynkach A, C i E, w pomieszczeniach zlokalizowanych na wysokim parterze Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego w Siedlcach Spółka z o.o. przy ul. Poniatowskiego 26, do których posiada prawo dysponowania na cele budowlane. Przed przystąpieniem do realizacji "projektu", Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) wykonania projektów zamiennych wraz ze wszystkimi branżami oraz STWiOR, zgodnie z wytycznymi zawartymi w: - PFU ; - koncepcji Zamawiającego; - posiadanym projekcie architektoniczno-budowlanym i posiadanym pozwoleniu na budowę. 2) przedłożenia uzgodnionego projektu zamiennego zgodnie z wymaganiami przepisów Prawa Budowlanego, 3) przystosowanie wyznaczonych obszarów Szpitala na okres przejściowy pod potrzeby SOR, zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ. Przystosowanie wskazanych obszarów musi zapewnić Zamawiającemu sprawne i nieprzerwane wykonywanie świadczeń medycznych w SOR.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
71000000-8,
45215140-0,
45300000-0,
45400000-1,
33100000-1,
33192000-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od daty zawarcia umowy tj. 22.08.2017 r. do 30.04.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: FZP/23-EE-EAM/17 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
22/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
ANCHOR pbw Sp. z o.o.,
,
ul. Zastawie III,
16-070,
Choroszcz, kraj/woj.
Polska
White Moose Sp. z o.o.,
,
ul. Samosiejki 3,
03-071,
Warszawa, kraj/woj.
Polska
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/03/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wydłużenie końcowego terminu wykonania obiektu do dnia 31 sierpnia 2018 r. bez zmiany wynagrodzenia.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wydłużenie końcowego terminu wykonania obiektu do dnia 31 sierpnia 2018 r. Pierwotnie przewidziany termin zakończenia prac nie jest możliwy do dotrzymania z uwagi na zastany stan techniczny budynku, m.in. konieczność wykonania wzmocnienia stropu pod i nad urządzeniem rentgena, wzmocnienie stropów do zawieszenia lamp i kolumn operacyjnych. Jednocześnie po wykonaniu odkrywek konstrukcji stwierdzono odstępstwa gabarytów i układu konstrukcji od wcześniej przesłanej inwentaryzacji oraz projektu budowlanego z lipca 2015 r. oraz odstępstwa od informacji zawartych w archiwalnym pierwotnym opisie technicznym, w którym podano, iż na całej długości ciągów komunikacyjnych są tzw. instalacyjne rozsunięcia płyt stropowych. Efektem tej sytuacji jest konieczność wykonania większej ilości otworów w stropie Akermana i przecięcie żeber stropowych, co wymaga wykonania dodatkowej konstrukcji wzmacniajacej dla przejść instalacyjnych. W związku z powyższym Wykonawca w celu wywiązania się z umowy musi wykonać prace budowlane obejmujące wzmocnienie stropów, wzmocnienie ściany wiatrowej, naprawę konstrukcji podjazdu dla karetek oraz wykonanie belek wzmacniajacych podcięcie nadproża w miejscu przejścia wentylacji między starym i nowym budynkiem. Wykonana przez biuro projektowe ekspertyza i projekt wzmocnień konstrukcji stropu jednoznacznie potwierdzają te argumenty oraz fakt, że niemozliwe było przewidzenie tej sytuacji na etapie ofertowania tego zadania. Wynika to z braku możliwości przeprowadzenia tak dużych odkrywek, a właściwie rozbiórek w czasie funkcjonowania SOR. Wyżej opisane wady równoznaczne są z koniecznością przeprowadzeniarobót budowlanych zmierzających do ich usunięcia. Bez wykonania przedmiotowych prac niemożliwa jest prawidłowa realizacja zamówienia podstawowego. Wydłużenie terminu realizacji umowy z Wykonawcą dotyczy wyłącznie wydłużenia końcowego terminu wykonania obiektu, bez zmiany wynagrodzenia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w działce 350/2 przy ul. Dolina Liwca w miejscowości Pruszyn, gm. Siedlce
- Dostawa urządzeń i materiałów medycznych dla 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na 3 części (zadania)
- Dostawa szaf metalowych do Instytutu Nauk o Zdrowiu.
- Opróżnianie koszy ulicznych, stacji psi pakiet i pojemników na odpady segregowane oraz ustawianie i wywóz nieczystości z pojemników na odpady zmieszane i segregowane na terenie Miasta Siedlce
- Wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych/promocyjnych dla Wydawnictwa Naukowego UwS.
- Dostawa materiałów odniesienia dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Remont łazienek w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.