To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-09
Ogłoszenie nr 500100584-N-2018 z dnia 09-05-2018 r.
Gmina Dziemiany: Pełnienie funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad inwestycją pn. "Kompleksowe uregulowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Dziemiany poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kalisz i Raduń wraz z modernizacją gminnej oczyszczalni ścieków w Parowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Na realizację części zamówienia została podpisana Umowa nr RPPM.11.03.00-22-0018/16-00 o dofinansowanie Projektu: "Kompleksowe uregulowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Dziemiany poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kalisz i Raduń wraz z modernizacją gminnej oczyszczalni ścieków w Parowej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.3 Gospodarka wodno-ściekowa, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506498-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dziemiany, Krajowy numer identyfikacyjny 19167513200000,
ul. ul. 8 Marca
3,
83425
Dziemiany, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 880 022, e-mail
msynak@dziemiany.pl, faks
586 880 128.
Adres strony internetowej (url): bip.dziemiany.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad inwestycją pn. "Kompleksowe uregulowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Dziemiany poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kalisz i Raduń wraz z modernizacją gminnej oczyszczalni ścieków w Parowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP1/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad inwestycją pn. "Kompleksowe uregulowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Dziemiany poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kalisz i Raduń wraz z modernizacją gminnej oczyszczalni ścieków w Parowej" zgodnie z projektem dofinansowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.3 Gospodarka wodno-ściekowa, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Zakres robót dla potrzeb wykonywania usługi nadzoru inwestorskiego obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Kalisz i Raduń wraz z modernizacją gminnej oczyszczalni ścieków w Parowej w systemie "zaprojektuj i wybuduj", która na potrzeby przeprowadzenia robót budowlanych została podzielona na 3 części: CZĘŚĆ 1 obejmuje - zaprojektowanie, uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień i budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Kalisz. Zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym zakłada się wykonanie kanalizacji sanitarnej o długości 7,15 km oraz sieci wodociągowej o długości 1,8 km. CZĘŚĆ 2 obejmuje - zaprojektowanie, uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień i budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Raduń. Zgodnie z Programem funkcjonalnoużytkowym zakłada się wykonanie kanalizacji sanitarnej o długości 1,65 km oraz sieci wodociągowej o długości 1,3 km. CZĘŚĆ 3 obejmuje - zaprojektowanie, uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień i wykonanie kompleksowej przebudowy i rozbudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w Parowej o docelowej przepustowości średniej 690 m3/d. Zakres robót, zakupów i dostaw na potrzeby realizacji części 3 obejmować będzie m in. następujące działania: 1.Zabudowa podziemnego zbiornika retencyjnego ścieków dopływających oraz dowożonych wraz z przebudową istniejącego punktu zlewnego ścieków dowożonych. 2.Modernizacja - przebudowa części mechanicznej oczyszczalni, połączona z całkowitą wymianą urządzeń o przepustowości węzła do istniejącego obciążenia 3.Rozbudowa układu napowietrzania ścieków. 4.Modernizacja stopnia biologicznego, połączona z wymianą mieszadeł (2 szt.) w komorze predenitryfikacji i beztlenowej wielofunkcyjnego reaktora biologicznego oraz wymianą pomp recyrkulacji osadu w osadnikach wtórnych (2 szt.). 5.Budowa linii higienizacji osadu odwodnionego obejmującej magazyn wapna (silos zewnętrzny), transport i komorę higienizacji-wapnowania osadu odwodnionego. 6.Dostosowanie systemu elektroenergetycznego oczyszczalni oraz zabudowa nowego awaryjnego agregatu prądotwórczego w obudowie zewnętrznej. 7.Zabudowa układu biofiltracji powietrza odlotowego z węzła mechanicznego oczyszczania ścieków i obróbki skratek oraz zbiornika retencyjnego ścieków dowożonych. 8.Modernizację układu komunikacyjnego oczyszczalni poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową na istniejącej drodze dojazdowej do oczyszczalni. 9.Przeprowadzenie kompleksowego remontu budynku technicznego 10.Demontaż istniejącej bramy rozwieranej i dostawę i montaż przesuwnej bramy wjazdowej sterowanej zdalnie radiowo. 11.Zakup i dostawę przenośnego miernikawieloparametrowego do pomiaru pH, mV (konduktywność), redox, tlenu rozpuszczonego. 12.Zakup i dostawę zestawu minilaboratyjnego do oznaczania parametrów zanieczyszczeń w ściekach w zakresie: BZT5, ChZT, zawiesina ogólna, azot ogólny i fosfor. Zamawiający nie określa, zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp, wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia z uwagi, iż charakter czynności, realizowanych w ramach niniejszego zamówienia nie uzasadnia wykonywania pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2015r. poz. 1066 z późn. zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71310000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "DECADA" Pracownia Projektowa Jędrzej Myszka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44280.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJĄ BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu sportowego w ramach programu 'ORLIK' Edycja 2024 w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w cz. dotyczącej: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w sięgaczu ul. Łąkowej w miejscowości Panoszów
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.