To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-10
Ogłoszenie nr 500101918-N-2018 z dnia 10-05-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach: Świadczenie usług pralniczych wraz z czyszczeniem chemicznym i transportem dla SP ZOZ w Głubczycach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530178-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach, Krajowy numer identyfikacyjny 31157900000,
ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie
26,
48100
Głubczyce, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 801 170, e-mail
spzoz.gl.st@op.pl, faks
774 801 171.
Adres strony internetowej (url): www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pralniczych wraz z czyszczeniem chemicznym i transportem dla SP ZOZ w Głubczycach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN / 3 / III / 18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W zakres świadczonych usług pralniczych wchodzi: pranie wodne bielizny szpitalnej, operacyjnej, noworodkowej, materacy, pokrowców na materace, koców, poduszek, oraz odzieży ochronnej, operacyjnej i innych (firany, zasłony, obrusy); dezynfekcja chemiczno-termiczna; dezynfekcja komorowa; prasowanie; maglowanie i naprawy krawieckie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem; 2. Odbieranie bielizny brudnej i dostarczanie bielizny czystej odbywać się będzie pięć razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1200. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia ww. usługi w soboty i inne dni wolne od pracy szczegółowy jej zakres będzie uzgadniany z 7 dniowym wyprzedzeniem; 3. Usługi mają być świadczone do 24 godzin od chwili przekazania asortymentu pralniczego, za wyjątkiem odzieży fasonowej, która musi wracać do Zamawiającego do 48 godzin od chwili przekazania oraz materacy, kocy i poduszek, które mają wracać do Zamawiającego do 72 godzin od chwili przekazania; 4. Bielizna czysta będzie dostarczana pięć razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1200 środkiem transportu Wykonawcy. Magazyn bielizny znajduje się w szpitalu przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 26 w Głubczycach. Bielizna brudna będzie odbierana środkiem transportu Wykonawcy; 5. Środki transportu brudnej i czystej bielizny winny być oddzielne lub posiadać szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną oraz posiadać pozytywną opinię sanitarną; 6. Osoba dostarczająca bieliznę obowiązana jest posiadać prawidłowy ubiór - fartuch ochronny i rękawice ochronne; 7. Bielizna czysta przywożona z pralni musi być poskładana i zapakowana asortymentowo w folie jednorazowego użytku, a odzież ochronna na wieszakach także w workach foliowych; 8. Transport bielizny czystej do Zamawiającego i brudnej do pralni ma się odbywać na wózkach jezdnych, dostarczonych na czas trwania umowy przez Wykonawcę w ilości wynikającej z wielkości dostaw; 9. Bielizna nie nadająca się do dalszego użytkowania bądź do naprawy winna być zapakowana w oddzielnym worku z opisem "kasacja" lub "naprawa"; 10. Wykonawca odpowiada za bieliznę Zamawiającego od momentu odebrania jej z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu Zamawiającego; 11. Wykonawca usługi zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru na kwicie zbiorczym wykazującym asortymentowe ilości oddanej bielizny oraz określające jej wagę ogólną, ww. kwit potwierdza własnoręcznym podpisem pracownik szpitala oraz odbiorca; 12. Zamawiający potwierdza odbiór czystego prania na kwicie wykazującym ilości według asortymentu oraz wagę ogólną ww. kwit potwierdza własnoręcznym podpisem pracownik szpitala oraz pracownik Wykonawcy; 13. Wykonawca poza kompleksową usługą prania, zobowiązany jest do wykonania drobnych napraw bielizny takich jak: przyszywanie guzików, naprawa zamków, napów, troczków, zszywanie rozdarć; 14. Bielizna oddana do prania będzie oznakowana przez Zamawiającego trwale poprzez jego logo; 15. Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania usługi; 16. Środki piorąco-dezynfekcyjne do prania wodnego jakich Wykonawca zamierza użyć do realizacji zamówienia powinny posiadać wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu tego środka na terenie RP lub UE, deklaracje CE, pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub innej równoważnej instytucji dla środków piorąco-dezynfekcyjnych używanych do prania bielizny dziecięcej. Środki piorąco-dezynfekcyjne nie mogą zawierać w swoim składzie chloru. Środki dezynfekcyjne muszą działać w zakresie B, V, F, Tbc, spory (w tym clostridium difficile); 17. Przed zawarciem umowy Zamawiający ma prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez wizytę w pralni Wykonawcy; 18. Pranie bielizny noworodkowej i zabiegowej - oddzielnie w odpowiednich środkach piorących; 19. Ubrania podopiecznych z ZOL-u (spodni i swetrów) prane w odpowiednio niższych temperaturach wody lub czyszczone chemicznie, tak aby nie powodować szybkiego zniszczenia ubrań; 20. Wykonawca zapewni na czas trwania umowy wózek do transportu czystej pościeli.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV: 98311000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
158360.40
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Praxima Krakpol Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
199260.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- Remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Głubczyce.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY GŁUBCZYCE WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
- Usługi rolnicze
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych"
- Odbudowa-remont budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Socjalizacyjnej Dom Dziecka w Krasnym Polu po powodzi
- Zakup paliwa do pojazdów służbowych SP ZOZ w Głubczycach na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA USŁUGĘ PRANIA ORAZ DZIERŻAWĘ SYSTEMU RFID UHF
- Usługa prania, dezynfekcji i transportu bielizny szpitalnej Szpitala w Pajęcznie
- Wykonywanie usług pralniczych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
- Usługi pralnicze
- Świadczenie usług pralniczych - 2025
- Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPZOZ w Krasnymstawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.