eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Roboty konserwacyjne i remontowe w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego GdyniaCzęść IRoboty konserwacyjno - naprawcze w pomieszczeniach budynku nr 1 MiejsceGdańsk Wrzeszcz ul. Do Studzienki 43 Część IIRoboty konserwacyjne w budynku nr 1 w pomieszczeniach nr 2 - 14 MiejsceGdańsk ul. Słowackiego 15 Część IIIWymiana orynnowania budynku i naprawa izolacji pionowej ścian piwnic w budynku nr 13/4057 RWKML MiejsceGdańsk Oliwa ul. Polanki 117

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-10

Ogłoszenie nr 500102205-N-2018 z dnia 10-05-2018 r.

Komenda Portu Wojennego Gdynia: Roboty konserwacyjne i remontowe w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: Część I: Roboty konserwacyjno - naprawcze w pomieszczeniach budynku nr 1 Miejsce: Gdańsk Wrzeszcz ul. Do Studzienki 43 Część II: Roboty konserwacyjne w budynku nr 1 w pomieszczeniach nr 2 - 14 Miejsce: Gdańsk ul. Słowackiego 15 Część III: Wymiana orynnowania budynku i naprawa izolacji pionowej ścian piwnic w budynku nr 13/4057 RWKML Miejsce: Gdańsk Oliwa ul. Polanki 117

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538301-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Portu Wojennego Gdynia, Krajowy numer identyfikacyjny 19023285200000, ul. ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 26 1262198, e-mail kpw.przetargi@ron.mil.pl, faks 26 1262314.
Adres strony internetowej (url): www.kpwgdynia.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty konserwacyjne i remontowe w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: Część I: Roboty konserwacyjno - naprawcze w pomieszczeniach budynku nr 1 Miejsce: Gdańsk Wrzeszcz ul. Do Studzienki 43 Część II: Roboty konserwacyjne w budynku nr 1 w pomieszczeniach nr 2 - 14 Miejsce: Gdańsk ul. Słowackiego 15 Część III: Wymiana orynnowania budynku i naprawa izolacji pionowej ścian piwnic w budynku nr 13/4057 RWKML Miejsce: Gdańsk Oliwa ul. Polanki 117

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

31/KPW/INFR/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Roboty konserwacyjne i remontowe w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia: Część I: Roboty konserwacyjno - naprawcze w pomieszczeniach budynku nr 1 Miejsce: Gdańsk Wrzeszcz ul. Do Studzienki 43 Część II: Roboty konserwacyjne w budynku nr 1 w pomieszczeniach nr 2 - 14 Miejsce: Gdańsk ul. Słowackiego 15 Część III: Wymiana orynnowania budynku i naprawa izolacji pionowej ścian piwnic w budynku nr 13/4057 RWKML Miejsce: Gdańsk Oliwa ul. Polanki 117 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3a-c do SIWZ odpowiednio dla danej części w skład, którego wchodzi Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar i Zestawienie materiałów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I: Roboty konserwacyjno - naprawcze w pomieszczeniach budynku nr 1 Miejsce: Gdańsk Wrzeszcz ul. Do Studzienki 43

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważniono na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp gdyż cena oferty Wykonawcy Przedsiębiorstwo Budowlane KANBUD mgr inż. Jarosław Kaniszewski Ul. Marynarki Polskiej 71 80-557 Gdańsk (632 674,12 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (366 929,11 zł)

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II: Roboty konserwacyjne w budynku nr 1 w pomieszczeniach nr 2 - 14 Miejsce: Gdańsk ul. Słowackiego 15

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 108859.71
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Józef Cempa ul. Szmaragdowa 9, 83-330 Lniska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 108859.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 108859.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 127000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość wskazana w pkt. IV.2. jest wartością brutto zawierającą podatek VAT


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część III: Wymiana orynnowania budynku i naprawa izolacji pionowej ścian piwnic w budynku nr 13/4057 RWKML Miejsce: Gdańsk Oliwa ul. Polanki 117

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121687.71
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Józef Cempa ul. Szmaragdowa 9, 83-330 Lniska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 121687.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 121687.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 151400.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość wskazana w pkt. IV.2. jest wartością brutto zawierającą podatek VAT


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.