To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-10
Ogłoszenie nr 500102908-N-2018 z dnia 10-05-2018 r.
Gmina Żagań o Statusie Miejskim: Remonty bieżące dróg gruntowych na terenie miasta Żagań w roku 2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548208-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Żagań o Statusie Miejskim, Krajowy numer identyfikacyjny 52679400000,
ul. Plac Słowiański
17,
68100
Żagań, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
684 771 040, e-mail
jchlostowska@um.zagan.pl, faks
684 771 017.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zagan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty bieżące dróg gruntowych na terenie miasta Żagań w roku 2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP.271.22.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta Żagań w roku 2018. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmować będzie szczególnie: 1)Remonty bieżące dróg gruntowych, 2)Roboty naprawczo - konserwacyjne, 3)Wykonanie innych niezbędnych robót towarzyszących wynikających z zakresu robót, 4)Niezwłoczne (w trybie natychmiastowym) usuwanie uszkodzeń na drogach powodujących zagrożenie dla ludzi, ruchu drogowego i mienia. Wykonanie zadania obejmować będzie ponadto: 1)Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, 2)Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, 3)Organizację ruchu i oznakowanie miejsca wykonywania robót, 4)Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika, 5)Wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na Składowisko Odpadów lub za zgodą Zamawiającego na inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, 6)Składowanie przez Wykonawcę zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku (ponownego wbudowania) lub sprzedaży po uprzedniej akceptacji inwestora, 7)Przerzut sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac, 8)Przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, 9)Zajęcie pasa drogowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
248059.96
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
305113.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Markowa na dz. o nr ewid. 29
- Remonty bieżące dróg, chodników, parkingów w Gminie Miejskiej Żory w 2024 r.
- Usługi związane z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa do naprawy dróg gminnych
- Naprawy i konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Połczyn w IV kwartale w 2024 r.
- Poprawa warunków odwodnienia w ciągu dróg powiatowych
- Mechaniczne ścinanie poboczy w ciągach dróg woj. admin. przez ZDW w Zielonej Górze - RDW w Kłodawie: Zad. 1 - OD Kłodawa Zad. 2 - OD Drezdenko Zad. 3 - OD Sulęcin Zad. 4 - OD Ośno Lubuskie
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.