eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa mebli w ramach projektu Zawodowcy na rynku pracy - program wsparcia Szkoły oraz uczniów i uczennic ZSP nr 19 w Łodzi" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-11

Ogłoszenie nr 500104453-N-2018 z dnia 11-05-2018 r.

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi: Dostawa mebli w ramach projektu Zawodowcy na rynku pracy - program wsparcia Szkoły oraz uczniów i uczennic ZSP nr 19 w Łodzi" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Zawodowcy na rynku pracy - program wsparcia Szkoły oraz uczniów i uczennic ZSP nr 19 w Łodzi współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526894-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500051851-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 365274690, ul. Stefana Żeromskiego 115, 90-542 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426377278, e-mail beata.sepska@cez.lodz.pl, faks 426377278.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.cezlodz.wikom.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa mebli w ramach projektu Zawodowcy na rynku pracy - program wsparcia Szkoły oraz uczniów i uczennic ZSP nr 19 w Łodzi" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZRP/3/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli w ramach projektu "Zawodowcy na rynku pracy - program wsparcia Szkoły oraz uczniów i uczennic ZSP nr 19 w Łodzi" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Część 1 (obejmuje dostawę artykułów 1 - 6 szczegółowo opisanych w OPZ) Artykuł 1 Ławka szkolna regulowana - 20 sztuk Artykuł 2 Krzesło szkolne regulowane - 20 sztuk Artykuł 3 Biurko dla nauczyciela - 3 sztuki Artykuł 4 Krzesło do stolika komputerowego - 2 sztuki Artykuł 5 Stoliki komputerowe uczniowskie - 20 sztuk Artykuł 6 Krzesła do stolika komputerowego - 20 sztuk Część 2 (obejmuje dostawę artykułu 7 szczegółowo opisanego w OPZ) Artykuł 7 Stół weterynaryjny zabiegowy z ręczną regulacją wysokości i blatem profilowanym - 1 szt Część 3 (obejmuje dostawę artykułu 8 szczegółowo opisanego w OPZ) Artykuł 8 Stół do przygotowywania prac graficznych do ekspozycji - 1 szt CPV: Główny kod CPV 39100000-3 Meble Pozostałe kody CPV: 39160000-1 Meble szkolne 39112000-0 Krzesła 33192200-4 Stoły medyczne 39151200-7 Stoły robocze Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (wraz z załącznikiem), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39160000-1, 39112000-0, 33192200-4, 39151200-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 (obejmuje dostawę artykułów 1 - 6 szczegółowo opisanych w OPZ)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10650.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STALDREW Marek Czwarnok ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ostrów - Kania, 05-311 Dębe Wielkie
Kod pocztowy: 05-311
Miejscowość: Dębe Wielkie
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14932.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14932.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33219.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 (obejmuje dostawę artykułu 7 szczegółowo opisanego w OPZ)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi, n w części 2 1. w części 2 - odrzucił ofertę: Mestrukton sp. z o.o. sp. k na podstawie art. 89 ust 1 pkt 1 pzp jako niezgodną z ustawą Prawo zamówień publicznych; 2. w części 2 - odrzucił ofertę: FHU CEDO Barbara Hotloś art. 89 ust 1 pkt 1 pzp jako niezgodną z ustawą Prawo zamówień publicznych; 2. unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 pzp w części 2. Do dnia 19.03.2018 r. do zamawiającego w części 2 wpłynęły trzy oferty. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w części 2 przeznaczył: 3.820,00 zł. Pierwsza oferta została złożona przez wykonawcę: Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, za cenę: 8.487,00 zł ( wykonawca zadeklarował przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesiące). Druga oferta wpłynęła w formie elektronicznej (skan oferty wysłany e mailem) i została złożona przez: Mestrukton sp. z o.o. sp. k, 41- 400 Mysłowice, ul. Mikołowska 31 za cenę: 4083,60 zł (wykonawca zadeklarował przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesiące) Trzecia oferta wpłynęła w formie elektronicznej ( skan oferty wysłany e mailem) i została złożona przez FHU CEDO Barbara Hotloś, ul. Wyczułkowskiego 10, 33-300 Nowy Sącz za cenę: 3442,77 zł (wykonawca zadeklarował przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesiące). Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez : Mestrukton sp. z o.o. sp. k i przez FHU CEDO Barbara Hotloś, a cena jedynej oferty nieodrzuconej (oferty najkorzystniejszej) przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części i nie może on zwiększyć tej kwoty do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej. Zgodnie z art. 18 pkt 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016 r. poz. 1020) - dalej jako "nowelizacja", w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczętych i niezakończonych przed dniem 18 października 2018 r., a w przypadku postępowań prowadzonych przez centralnego zamawiającego, przed dniem 18 kwietnia 2017 r. oferty i wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej albo - za zgodą zamawiającego - w postaci elektronicznej, podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dla zachowania formy pisemnej oświadczenia woli niezbędne jest złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść złożonego oświadczenia woli. Zastrzeżenie przez art. 18 pkt 4 nowelizacji formy pisemnej powoduje, że czynność dokonana bez zachowania zastrzeżonej formy jest nieważna (art. 73 § 1 k.c.; bezwzględna nieważność czynności prawnej, jaką jest złożenie oferty), nie wywołuje skutków prawnych i podlega odrzuceniu jako niezgodna z ustawą (art. 89 ust. 1 pkt 1 Pzp). Z uwagi na fakt, iż Pzp nie zawiera przepisów dotyczących formy pisemnej, na podstawie art. 14 Pzp w zakresie tym stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 78 § 1 k.c., do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli. Wysłanie skanu nie spełnia wymogu formy pisemnej. Jednoznacznie wypowiedział się w tym zakresie Sąd Najwyższy w wyroku z 8 maja 1997 r. (II CKN 153/97) Zamawiający przewidział jedynie pisemną formę składania ofert (pkt 13.3 SIWZ). Przesłanie oferty (skan oferty) drogą elektroniczną powoduje, że oferta nie jest sporządzona w formie pisemnej. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3 (obejmuje dostawę artykułu 8 szczegółowo opisanego w OPZ)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do dnia 19.03.2018 r. do zamawiającego w części 3 wpłynęły 4 oferty. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w części 3 przeznaczył: 3.820,00 zł. Pierwsza oferta została złożona przez wykonawcę: Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, za cenę: 7.565,73 zł ( wykonawca zadeklarował przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesiące). Druga oferta została złożona przez wykonawcę: KAROŃ Zakład Produkcyjny Wojciech Karoń Łaziska 116, 97-200 Tomaszów Maz, za cenę: 7.060,20 zł ( wykonawca zadeklarował przedłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy). Cena oferty najkorzystniejszej w części 3 złożona przez Tronus Polska sp. z o.o. ( 37,32 pkt za kryterium cena, 40 pkt za drugie kryterium pozacenowe, łącznie 77,32 pkt) przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części i nie może on zwiększyć tej kwoty do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.