To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-11
Ogłoszenie nr 500104453-N-2018 z dnia 11-05-2018 r.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi: Dostawa mebli w ramach projektu Zawodowcy na rynku pracy - program wsparcia Szkoły oraz uczniów i uczennic ZSP nr 19 w Łodzi" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Zawodowcy na rynku pracy - program wsparcia Szkoły oraz uczniów i uczennic ZSP nr 19 w Łodzi współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526894-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500051851-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 365274690,
ul. Stefana Żeromskiego
115,
90-542
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
426377278, e-mail
beata.sepska@cez.lodz.pl, faks
426377278.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.cezlodz.wikom.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli w ramach projektu Zawodowcy na rynku pracy - program wsparcia Szkoły oraz uczniów i uczennic ZSP nr 19 w Łodzi" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZRP/3/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli w ramach projektu "Zawodowcy na rynku pracy - program wsparcia Szkoły oraz uczniów i uczennic ZSP nr 19 w Łodzi" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Część 1 (obejmuje dostawę artykułów 1 - 6 szczegółowo opisanych w OPZ) Artykuł 1 Ławka szkolna regulowana - 20 sztuk Artykuł 2 Krzesło szkolne regulowane - 20 sztuk Artykuł 3 Biurko dla nauczyciela - 3 sztuki Artykuł 4 Krzesło do stolika komputerowego - 2 sztuki Artykuł 5 Stoliki komputerowe uczniowskie - 20 sztuk Artykuł 6 Krzesła do stolika komputerowego - 20 sztuk Część 2 (obejmuje dostawę artykułu 7 szczegółowo opisanego w OPZ) Artykuł 7 Stół weterynaryjny zabiegowy z ręczną regulacją wysokości i blatem profilowanym - 1 szt Część 3 (obejmuje dostawę artykułu 8 szczegółowo opisanego w OPZ) Artykuł 8 Stół do przygotowywania prac graficznych do ekspozycji - 1 szt CPV: Główny kod CPV 39100000-3 Meble Pozostałe kody CPV: 39160000-1 Meble szkolne 39112000-0 Krzesła 33192200-4 Stoły medyczne 39151200-7 Stoły robocze Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (wraz z załącznikiem), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39160000-1, 39112000-0, 33192200-4, 39151200-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 (obejmuje dostawę artykułów 1 - 6 szczegółowo opisanych w OPZ) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10650.24
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: STALDREW Marek Czwarnok ,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14932.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 (obejmuje dostawę artykułu 7 szczegółowo opisanego w OPZ) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi, n w części 2 1. w części 2 - odrzucił ofertę: Mestrukton sp. z o.o. sp. k na podstawie art. 89 ust 1 pkt 1 pzp jako niezgodną z ustawą Prawo zamówień publicznych; 2. w części 2 - odrzucił ofertę: FHU CEDO Barbara Hotloś art. 89 ust 1 pkt 1 pzp jako niezgodną z ustawą Prawo zamówień publicznych; 2. unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 pzp w części 2. Do dnia 19.03.2018 r. do zamawiającego w części 2 wpłynęły trzy oferty. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w części 2 przeznaczył: 3.820,00 zł. Pierwsza oferta została złożona przez wykonawcę: Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, za cenę: 8.487,00 zł ( wykonawca zadeklarował przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesiące). Druga oferta wpłynęła w formie elektronicznej (skan oferty wysłany e mailem) i została złożona przez: Mestrukton sp. z o.o. sp. k, 41- 400 Mysłowice, ul. Mikołowska 31 za cenę: 4083,60 zł (wykonawca zadeklarował przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesiące) Trzecia oferta wpłynęła w formie elektronicznej ( skan oferty wysłany e mailem) i została złożona przez FHU CEDO Barbara Hotloś, ul. Wyczułkowskiego 10, 33-300 Nowy Sącz za cenę: 3442,77 zł (wykonawca zadeklarował przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesiące). Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez : Mestrukton sp. z o.o. sp. k i przez FHU CEDO Barbara Hotloś, a cena jedynej oferty nieodrzuconej (oferty najkorzystniejszej) przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części i nie może on zwiększyć tej kwoty do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej. Zgodnie z art. 18 pkt 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016 r. poz. 1020) - dalej jako "nowelizacja", w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczętych i niezakończonych przed dniem 18 października 2018 r., a w przypadku postępowań prowadzonych przez centralnego zamawiającego, przed dniem 18 kwietnia 2017 r. oferty i wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej albo - za zgodą zamawiającego - w postaci elektronicznej, podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dla zachowania formy pisemnej oświadczenia woli niezbędne jest złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść złożonego oświadczenia woli. Zastrzeżenie przez art. 18 pkt 4 nowelizacji formy pisemnej powoduje, że czynność dokonana bez zachowania zastrzeżonej formy jest nieważna (art. 73 § 1 k.c.; bezwzględna nieważność czynności prawnej, jaką jest złożenie oferty), nie wywołuje skutków prawnych i podlega odrzuceniu jako niezgodna z ustawą (art. 89 ust. 1 pkt 1 Pzp). Z uwagi na fakt, iż Pzp nie zawiera przepisów dotyczących formy pisemnej, na podstawie art. 14 Pzp w zakresie tym stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 78 § 1 k.c., do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli. Wysłanie skanu nie spełnia wymogu formy pisemnej. Jednoznacznie wypowiedział się w tym zakresie Sąd Najwyższy w wyroku z 8 maja 1997 r. (II CKN 153/97) Zamawiający przewidział jedynie pisemną formę składania ofert (pkt 13.3 SIWZ). Przesłanie oferty (skan oferty) drogą elektroniczną powoduje, że oferta nie jest sporządzona w formie pisemnej. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 (obejmuje dostawę artykułu 8 szczegółowo opisanego w OPZ) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do dnia 19.03.2018 r. do zamawiającego w części 3 wpłynęły 4 oferty. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w części 3 przeznaczył: 3.820,00 zł. Pierwsza oferta została złożona przez wykonawcę: Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, za cenę: 7.565,73 zł ( wykonawca zadeklarował przedłużenie okresu gwarancji o 24 miesiące). Druga oferta została złożona przez wykonawcę: KAROŃ Zakład Produkcyjny Wojciech Karoń Łaziska 116, 97-200 Tomaszów Maz, za cenę: 7.060,20 zł ( wykonawca zadeklarował przedłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy). Cena oferty najkorzystniejszej w części 3 złożona przez Tronus Polska sp. z o.o. ( 37,32 pkt za kryterium cena, 40 pkt za drugie kryterium pozacenowe, łącznie 77,32 pkt) przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części i nie może on zwiększyć tej kwoty do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne świadczenie usługi druku wraz z dostawą dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Remont dachu na łączniku oraz wyższym dachu budynku C1 - Międzyresortowy Instytut Techniki Radiacyjnej Politechniki Łódzkiej w systemie "zaprojektuj i wybuduj"".
- Przygotowanie i dostarczenie dwóch szkoleń e-learningowych z zakresu cyberbezpieczeństwa.
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 2 w Koluszkach
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia będących własnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny zlokalizowanych w Krakowie (...)
- Obsługa transportowa na terenie miasta Łodzi podczas przygotowania i przeprowadzenia na terenie miasta Łodzi wyborów Prezydenta RP
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem mebli na wymiar na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w ramach zadania pn. "Doposażenie modernizacja SOR ...
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji" - z podziałem na V części
- Modernizacja Szkoły Podstawowej (z montażem fotowoltaiki) i pomieszczeń użyteczności publicznej w budynku wielolokalowym w m. Witów, Gmina Kościelisko.
- Zakup pomocy i wyposażenia do pracowni edukacji ekologicznej dla szkół podstawowych w Śremie - V części
- Dostawa pracowni językowych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce
więcej: Stoły medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.