eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁysomiceMontaż instalacji OZE na terenie Gminy Łysomice

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-14

Ogłoszenie nr 500105717-N-2018 z dnia 14-05-2018 r.

Urząd Gminy Łysomice: Montaż instalacji OZE na terenie Gminy Łysomice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Montaż instalacji OZE na terenie Gminy Łysomice

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524830-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500054223-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Łysomice, Krajowy numer identyfikacyjny 54250500000, ul. ul. Warszawska 8, 87148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. (056) 678 32 22, e-mail sekretariat@lysomice.pl, faks (056) 678 32 22 w.23.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Montaż instalacji OZE na terenie Gminy Łysomice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest instalacja kolektorów słonecznych i układów fotowoltaicznych, na które składają się: ? projekt i instalacja systemów odnawialnych źródeł energii (OZE), ? zakup kolektorów słonecznych, układów fotowoltaicznych oraz koniecznego wyposażenia dodatkowego wg PFU; ? wpięcie kolektorów słonecznych w istniejące instalacje c.o., z.w., c.w.u., elektryczne wraz z uruchomieniem technicznym, ? odłączenie istniejących kotłów i zasobników podgrzewaczy wody, kolidujących z założeniami OZE, ? wpięcie układów fotowoltaicznych w istniejące instalacje elektryczne i uruchomienie techniczne, ? wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej oraz przygotowanie niezbędnych zgłoszeń. W ramach prac projektowych do obowiązków Wykonawcy należy: * Opracowanie projektów, uzyskanie prawomocnych pozwoleń na budowę lub zgłoszenia do właściwych urzędów o ile wymagają tego odrębne przepisy; * Nadzór projektowy na etapie instalacji. W ramach prac budowlanych, wykonawczych do obowiązków Wykonawcy należy: ? Dostawa elementów składowych i materiałów potrzebnych na realizację zadania (kompletna instalacja solarna, kompletna instalacja fotowoltaiczna wraz z przyłączem do sieci energetycznej); ? Montaż kolektorów słonecznych i układów fotowoltaicznych; ? Wykonanie rurarzu i połączeń hydraulicznych; ? Wykonanie okablowania i połączeń elektrycznych; ? Montaż armatury towarzyszącej; ? Wykonanie izolacji termicznych oraz prac zabezpieczających; ? Wykonanie prac pomocniczych budowlanych (przebicia otwory montażowe, przejścia instalacyjne przez przegrody budowlane); ? Integracja instalacji kolektorów słonecznych z istniejącym źródłem przygotowania ciepłej wody użytkowej; ? Wykonanie układu automatyki i sterowania; ? Kontrole, próby, uruchomienie i regulacja instalacji; 1.1. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania w trybie "zaprojektuj i wybuduj". Na potrzeby niniejszego przedsięwzięcia przyjęto modelowe rozwiązania i urządzenia wchodzące w skład kompletnych instalacji, dokonano przeglądu parametrów technicznych i oszacowano koszty związane z zakupem, instalacją i utrzymaniem. Istotnym elementem efektywnej realizacji Projektu jest prawidłowy wybór instalowanych urządzeń spełniających określone normy techniczne, efektywnościowe oraz bezpieczeństwa. Koncepcja zakłada dostawę i montaż kompletnych instalacji solarnych i układów fotowoltaicznych oraz wpięcie ich odpowiednio w istniejące systemy. Istotne jest aby urządzenia spełniały wszystkie normy jakościowe oraz stanowiły instalacje długotrwałe, bezpieczne i bezawaryjne. Po przygotowaniu projektów technicznych Wykonawca zainstaluje OZE na budynkach we wskazanych lokalizacjach. Prace te należy wykonać zgodnie z obowiązującym prawem i normami budowlanymi. Wykaz przepisów oraz norm znajduje się w części informacyjnej niniejszego programu. Ewentualny brak ujęcia jakiegokolwiek aktu prawnego w załączonej liście, a którego zastosowanie okazałoby się konieczne podczas realizacji przedmiotu zamówienia, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku jego zastosowania. 1.2. Charakterystyczne parametry określające wielkość i zakres robót budowlanych 1.2.1. Lokalizacja instalacji A. Instalacje kolektorów słonecznych a) Instalacje kolektorów słonecznych do produkcji ciepłej wody użytkowej zostaną zainstalowane w 77 budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Łysomice. Instalacje w uzasadnionych przypadkach mogą być montowane poza budynkiem. Nie dopuszcza się montażu na dachach pokrytych eternitem. b) Ilość i rodzaj instalacji określono w Tabeli nr 1 poniżej. c) Lokalizacja budynków określona jest PFU. B. Instalacje fotowoltaiczne a) Instalacje fotowoltaiczne zostaną zainstalowane w 3 budynkach użyteczności publicznej. b) Ilość i rodzaj instalacji określono w Tabeli nr 1 poniżej. c) Lokalizacja budynków określona jest PFU. Tabela nr 1. Wykaz ilości i rodzaju instalacji L.p. Opis instalacji Gmina Łysomice 1 Instalacja 2-kolektorowa 77 2 Instalacja PV o mocy min. 10,8 kWp 3 RAZEM 80 1.3. Folder informacyjny W ramach wykonania zadania, Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym powinien wykonać folder informacyjny w formie papierowej (jeden na gospodarstwo biorące udział w projekcie), opisujący ogólny przebieg zadania, działanie danego systemu OZE, przykładowe zdjęcia wykonanych instalacji, ogólny schemat instalacji, opis zakresu zadania, korzyści związane z pracą instalacji, informacje o ewentualnych (możliwych) dodatkowych kosztach niekwalifikowanych. Ogólnie dostępne foldery informacyjne mają na celu zwiększyć świadomość i ułatwić współpracę między Zamawiającym, Wykonawcą a Użytkownikiem. Foldery należy przekazywać podczas wizji poprzedzającej projekt. Treść folderów powinna być wcześniej zaakceptowana przez Zamawiającego. 1.4.Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w Programie Funkcjonalno- Użytkowym- zał. nr 9 do SIWZ. 1.5.W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy- wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą "lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych)''. Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, które ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością do sieci serwisowej / gwarancyjnej. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne, właściwości przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia, itd.). 1.6. Cenę oferty należy obliczyć w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na podstawie umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, wizji lokalnej oraz innych kosztów koniecznych do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Dlatego też Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca robót w celu umożliwienia Wykonawcy dokładnego zapoznania się z terenem, na którym będą wykonywane roboty budowlane, co pozwoli na rzetelną ocenę niezbędnego zakresu prac, a w konsekwencji właściwe skalkulowanie ceny za realizację zamówienia. Wizja lokalna po uprzednim kontakcie telefonicznym wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego. 1.7 Wymagany okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wynosi: na wykonane instalacje - co najmniej 60 miesięcy, a maksymalny 120 miesięcy; liczony od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem. 1.8Realizując obowiązek określony w art. 29 ust. 3a uPZP, Zamawiający wskazuje wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2016.1666 t.j. z dnia 2016.10.12 ze zm. 2016 poz. 2138,2255 i z 2017r. poz. 962), tj.: osób wykonujących roboty montażowe w ramach zamówienia oraz osób uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi, na które powołuje się wykonawca celem wykazania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt V.2.1 SIWZ, a następnie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 kp. Dokumentowanie zatrudnienia w/w osób w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego odbywać się będzie w drodze oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w ofercie, następnie w umowie w sprawie zamówienia publicznego wskazującego ilość pracowników, a w toku realizacji zamówienia na żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć oświadczenie wskazujące ilość osób zatrudnionych na umowę o pracę oraz zanonimizowane dowody potwierdzające zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. . 1.9 Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09332000-5


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 09331100-9, 45311200-2, 71313430-8, 71313450-4, 09300000-2, 09330000-1, 09331200-0, 71320000-7, 71220000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 892170.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AS-EKO Adam Stawicki
Email wykonawcy: aseko.instal@gmail.com
Adres pocztowy: ul. 18 Stycznia 69, 87-300 Brodnica
Kod pocztowy: 87-300
Miejscowość: Brodnica
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 915900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 915900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 919782.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.