To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-15
Ogłoszenie nr 500106263-N-2018 z dnia 15-05-2018 r.
Gmina Knurów: Utrzymanie poboczy i rowów w pasie drogowym.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543983-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000,
ul. ul. dr. Floriana Ogana
5,
44190
Knurów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 392 308, e-mail
zp@knurow.pl, faks
32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie poboczy i rowów w pasie drogowym.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.25.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia pn. "Utrzymanie poboczy i rowów w pasie drogowym". 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) wykoszenie, wygrabienie, traw i porostów z poboczy, skarp i rowów z wywozem i utylizacją odpadów 2) oczyszczenie, plantowanie i ścinanie nierówności poboczy o gr. średnio 10 cm, na szer. od krawędzi jezdni do skarpy rowu ok. 1 m z wywozem i utylizacją odpadów, 3) oczyszczanie rowów z namułów (średnia gr. namułu 10 cm) z wywozem i utylizacją odpadów, 4) oczyszczenie przepustów o średnicy O40 cm (zamulenie średnio 50%) z wywozem i utylizacją odpadów, 5) oczyszczenie poboczy i rowów z odpadów (śmieci) wraz z wywozem i utylizacją, 6) ręczne czyszczenie studni wpadowej wraz z wywozem i utylizacją odpadów. 3. Zakres prac: Na podstawie wskazań Zamawiającego w/g wzoru, który jest załącznikiem nr 1 do wzoru umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania w/w robót do: 1) wykonywania wszelkich prac w godzinach i w sposób nie kolidujący z ruchem samochodowym oraz pieszym, 2) zabezpieczenia pokryw studzienek technicznych zlokalizowanych w pasach zieleni w obrębie dróg objętych zakresem prac, 3) wykonywania wszelkich prac w sposób nie stwarzający uciążliwości dla środowiska i otoczenia, 4) wybrania i wywozu odpadów występujących w trakcie robót na zorganizowane składowisko, 5) wywozu zbędnego urobku powstałego w trakcie robót na zorganizowane składowisko. 5. Wykonawca w ramach otrzymanego wynagrodzenia za przedmiot umowy: 1) wykona przedmiot umowy zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w przepisach i normach, 2) zabezpieczy utrzymanie porządku przy realizacji prac, w szczególności bezpieczeństwo p.poż. oraz przestrzeganie przepisów bhp, 3) przeprowadzi odbiór robót przy udziale zainteresowanych stron, 4) będzie wykonywał inne czynności związane z pełnieniem funkcji Wykonawcy w celu właściwego wykonania umowy, 5) podejmie prace interwencyjne na każde wezwanie Zamawiającego lub Straży Miejskiej w czasie zadeklarowanym w ofercie od zgłoszenia. Prace interwencyjne dotyczą robót związanych z czyszczeniem rowów lub przepustów zgodnie z § 1 ust. 3 pkt c i d w przypadku nagłych, intensywnych i utrzymujących się opadów deszczu. Z przeprowadzonej interwencji Wykonawca sporządzi dokumentację fotograficzną, którą przekaże Zamawiającemu w ciągu trzech dni roboczych od zakończenia interwencji. 6. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90641000-2
Dodatkowe kody CPV: 77312000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
179734.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Kształtowania i Utrzymania Terenów Zieleni RAJGRAS Dariusz Szymura
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
200000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Administracja i utrzymanie cmentarzy
- Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Knurowie
- "Remont konstrukcji stalowej dachu na Krytej Pływalni "aQuaRelax" w Knurowie przy ul. Szpitalnej 23" - w formule zaprojektuj i wybuduj.
- "Przebudowa lokali mieszkalnych z likwidacją źródeł niskiej emisji - III etap" - opracowanie dokumentacji projektowej
- "Utrzymanie zieleńców, skwerów, parków, ciągów zieleni" - Rejon nr 2 i 3.
- Przebudowa zabytkowego budynku przy ul. Poniatowskiego 6 w Knurowie - zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - II koszenie
- Utrzymanie siedlisk ptaków lęgowych w obszarze Natura 2000 Zbiornik Nyski PLB160002 - koszenie powierzchni lęgowiska mew i rybitw (II termin)
- Wykonanie usługi związanej z usuwaniem przerastającej zieleni z nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
- Konserwacja istniejących rowów melioracyjnych w tym cieku Gadka oraz naprawa i czyszczenie urządzeń melioracji wodnych wraz z uporządkowaniem terenu na terenie gminy Ksawerów
- Koszenie traw i chwastów oraz zbieranie śmieci na drogach wojewódzkich administrowanych przez MZDW w Warszawie na terenie RD Garwolin - Obwodu Drogowego w Maciejowicach - nr postępowania 145/24
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.