eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworznoPrzebudowa pomieszczeń kuchennych i sanitariatów w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Jaworznie przy ul. Na Stoku 12



Ogłoszenie z dnia 2018-05-15

Ogłoszenie nr 500107019-N-2018 z dnia 15-05-2018 r.

Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie: Przebudowa pomieszczeń kuchennych i sanitariatów w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Jaworznie przy ul. Na Stoku 12

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie, Krajowy numer identyfikacyjny 27107683000000, ul. Zacisze Boczna 3, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 6181800, 6181815, e-mail sekretariat@mzopow.pl, faks 326 181 801.
Adres strony internetowej (url): www.mzopow.jaworzno.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pomieszczeń kuchennych i sanitariatów w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Jaworznie przy ul. Na Stoku 12

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OW.VII.2710.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przebudowa pomieszczeń kuchennych i sanitariatów w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Jaworznie przy ulicy Na Stoku 12 obejmująca prace budowlane: 1) demontaż elementów instalacyjnych z zabezpieczeniem pionów wg potrzeb opracowania projektu instalacji, 2) demontaż stolarki drzwiowej, 3) wyburzenia wszystkich ścian działowych w zakresie opracowania, oznaczonych na inwentaryzacji do wyburzenia, 4) skucie istniejącej glazury ze ścian nośnych, 5) przygotowanie wyburzeń w ścianach nośnych pod otwory drzwiowe, 6) wyburzenie trzonu kuchennego w pomieszczeniu piwnicy, 7) montaż nadproży i podciągów, 8) poszerzenie otworów drzwiowych w niektórych wewnętrznych ścianach nośnych, 9) wymianę posadzek wg części rysunkowej, 10) budowę kabin ustępowych zgodnych z przepisami, 11) montaż nowego wyposażenia WC, stolarki drzwiowej, stolarka okienna istniejąca po wymianie, montaż nawietrzaków okiennych w sanitariatach i w pomieszczeniach kuchennych, 12) wymiana instalacji wod - kan, i zabudowę pionów kanalizacyjnych płytą GKFI, 13) miejscowa przebudowa instalacji elektrycznej w zakresie remontowego pomieszczenia WC i kuchennych, 14) wykonanie wentylacji mechanicznej, 15) miejscowe przeniesienie istniejącego grzejnika oraz wykonanie trzech nowych grzejników w pomieszczeniach piwnicznych. zgodnie z: 1.1. Projektem budowlano - wykonawczym na remont sanitariatów i kuchni, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, 1.2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dotycząca wykonania remontu sanitariatów i kuchni, stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ, 1.3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót branży elektrycznej dotyczącą wykonania remontu sanitariatów i kuchni, stanowiącą Załącznik Nr 3 do SIWZ, 1.4. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacja wodno - kanalizacyjna, dotyczącą wykonania remontu sanitariatów i kuchni, stanowiącą Załącznik Nr 4 do SIWZ, 1.5. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacja wentylacji mechanicznej i instalacji centralnego ogrzewania, dotyczącą wykonania remontu sanitariatów i kuchni, stanowiącą Załącznik Nr 5 do SIWZ, 2. Zamawiający udostępnia informacyjnie przedmiary robót jako pomoc w sporządzeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. 2.1. Przedmiar robót - roboty budowlane i wyposażenie kuchni, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2.2. Przedmiar robót - instalacja elektryczna wewnętrzna - adaptacja, stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ. 2.3. Przedmiar robót instalacji wodno - kanalizacyjnej na remont sanitariatów i kuchni, stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45310000-3, 45332000-3, 45332000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 441560.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU MYSBUD Anna Roszak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 3
Kod pocztowy: 41-400
Miejscowość: Myslowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 494874.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 494874.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 696854.21
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.