eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa urządzeń w ramach projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-15

Ogłoszenie nr 500107444-N-2018 z dnia 15-05-2018 r.

Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie: Dostawa urządzeń w ramach projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Unii Europejskiej w ramach Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 2 Kadry dla gospodarki Działanie 2.4 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie 2.4.1. Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego - projekty konkursowe

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535361-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500069308-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 000192755, ul. Żołnierska 15, 10-558 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895279787, 895279787 w.214, e-mail z.nowicka@zsbolsztyn.pl, lemanski.pawel@zsbolsztyn.pl, faks 89 527 67 94.
Adres strony internetowej (url): http://www.e-bip.pl/start/23262

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa urządzeń w ramach projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AZ.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla uczestników projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 4 (czterech) części: 1) Część 1 - PILARKA TAŚMOWA - przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje w szczególności dostawę: a) pilarki taśmowej - 1 szt.; b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 1, c) wymieniony w załączniku nr 3 do SIWZ sprzęt (urządzenie) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, d) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna, 43812000-8 - Piły. 2) Część 2- AUTOMATYCZNA OSTRZARKI NOŻY STRUGARSKICH - przedmiot zamówienia dla części 2 obejmuje w szczególności dostawę: a) automatycznej ostrzarki noży strugarskich - 1 szt., b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 2, c) wymieniony w załączniku nr 3 do SIWZ sprzęt (urządzenie) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, d) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna, 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne 3) Część 3 - ZESTAW GNSS - przedmiot zamówienia dla części 3 obejmuje w szczególności dostawę: a) odbiornik GPS (zestaw GNSS baza - rover) -1 kpl., b) kontroler kompatybilny z odbiornikiem GPS (kontroler do zestawu GNSS) -1 szt c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 3, d) wymieniony w załączniku nr 3 do SIWZ sprzęt (urządzenie) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim muszą być fabrycznie nowe, a dostarczony urządzenia powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, e) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne). 4) Część 4 - CENTRUM WIERTNICZE CNC - przedmiot zamówienia dla części 4 obejmuje w szczególności dostawę: a) centrum wiertniczego CNC -1 kpl., b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 4, c) wymieniony w załączniku nr 3 do SIWZ sprzęt (urządzenie) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, d) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 42612000-9 - Centra obróbkowe. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U.2016.1666 z późn. zm.). 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 5. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na sprzęt elektroniczny jakościowo równoważny pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych w stosunku do wskazanych w SIWZ (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych, 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, wydajność), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) funkcjonalności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 43810000-4


Dodatkowe kody CPV: 43812000-8, 42652000-1, 38112100-4, 42612000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: PILARKA TAŚMOWA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13821.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 25 czerwca 71,
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17200.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10455.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18327.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: AUTOMATYCZNA OSTRZARKI NOŻY STRUGARSKICH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12459.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 25 czerwca 71
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11357.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11357.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17218.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: ZESTAW GNSS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 57280.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TPI Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bartycka 22
Kod pocztowy: 00-716
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 70454.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70454.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70454.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: CENTRUM WIERTNICZE CNC

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140665.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ITA sp. z o.o., sp. k
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Krze Duże 57a
Kod pocztowy: 96-325
Miejscowość: Radziejowice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 168510.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 156331.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 168510.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.