To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-15
Ogłoszenie nr 500107444-N-2018 z dnia 15-05-2018 r.
Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie: Dostawa urządzeń w ramach projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Unii Europejskiej w ramach Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 2 Kadry dla gospodarki Działanie 2.4 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie 2.4.1. Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego - projekty konkursowe
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535361-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500069308-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 000192755,
ul. Żołnierska
15,
10-558
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
895279787, 895279787 w.214, e-mail
z.nowicka@zsbolsztyn.pl, lemanski.pawel@zsbolsztyn.pl, faks
89 527 67 94.
Adres strony internetowej (url): http://www.e-bip.pl/start/23262
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń w ramach projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AZ.271.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla uczestników projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 4 (czterech) części: 1) Część 1 - PILARKA TAŚMOWA - przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje w szczególności dostawę: a) pilarki taśmowej - 1 szt.; b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 1, c) wymieniony w załączniku nr 3 do SIWZ sprzęt (urządzenie) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, d) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna, 43812000-8 - Piły. 2) Część 2- AUTOMATYCZNA OSTRZARKI NOŻY STRUGARSKICH - przedmiot zamówienia dla części 2 obejmuje w szczególności dostawę: a) automatycznej ostrzarki noży strugarskich - 1 szt., b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 2, c) wymieniony w załączniku nr 3 do SIWZ sprzęt (urządzenie) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, d) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna, 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne 3) Część 3 - ZESTAW GNSS - przedmiot zamówienia dla części 3 obejmuje w szczególności dostawę: a) odbiornik GPS (zestaw GNSS baza - rover) -1 kpl., b) kontroler kompatybilny z odbiornikiem GPS (kontroler do zestawu GNSS) -1 szt c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 3, d) wymieniony w załączniku nr 3 do SIWZ sprzęt (urządzenie) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim muszą być fabrycznie nowe, a dostarczony urządzenia powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, e) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne). 4) Część 4 - CENTRUM WIERTNICZE CNC - przedmiot zamówienia dla części 4 obejmuje w szczególności dostawę: a) centrum wiertniczego CNC -1 kpl., b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela 4, c) wymieniony w załączniku nr 3 do SIWZ sprzęt (urządzenie) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, d) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 42612000-9 - Centra obróbkowe. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U.2016.1666 z późn. zm.). 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 5. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na sprzęt elektroniczny jakościowo równoważny pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych w stosunku do wskazanych w SIWZ (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych, 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, wydajność), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) funkcjonalności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 43810000-4
Dodatkowe kody CPV: 43812000-8, 42652000-1, 38112100-4, 42612000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: PILARKA TAŚMOWA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13821.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17200.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: AUTOMATYCZNA OSTRZARKI NOŻY STRUGARSKICH |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12459.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11357.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ZESTAW GNSS |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
57280.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TPI Sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
70454.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: CENTRUM WIERTNICZE CNC |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
140665.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ITA sp. z o.o., sp. k
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
168510.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
- Zakup i dostawa wyposażenia do realizacji kursów i prowadzenia zajęć w ramach projektu" Nowa jakość kształcenia branżowego w Technikum nr 1 we Włoszczowie"
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.