To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-16
Ogłoszenie nr 500108478-N-2018 z dnia 16-05-2018 r.
Gmina Paradyż: "Zagospodarowanie centrum Wójcina"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529939-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Paradyż, Krajowy numer identyfikacyjny 590648267,
ul. Konecka
4,
26-333
Paradyż, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
44 758 40 82, e-mail
przetargi@gminaparadyz.pl, faks
44 758 40 24.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminaparadyz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zagospodarowanie centrum Wójcina"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.6.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. "Zagospodarowanie centrum Wójcina". 2. Kostka betonowa, krawężniki oraz obrzeża zakupione zostaną przez Zamawiającego. Zakup pozostałego materiału niezbędnego do realizacji zamówienia należeć będzie do Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 5 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia jest ściśle określony w: a) dokumentacji projektowej, b) załączniku Nr 5 do SIWZ, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), które stanowią integralną część SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z: a) SIWZ i załącznikami do SIWZ, w tym dokumentami wymienionymi w pkt 4; b) sztuką budowlaną; c) obowiązującymi przepisami i normami, przy zachowaniu przepisów BHP; d) zasadami współczesnej wiedzy technicznej; e) uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się, z zachowaniem profesjonalnej staranności, z dokumentacją projektową, STWiORB oraz wszelkimi uwarunkowaniami faktycznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia będzie spełniać wszystkie warunki prawne, techniczne i technologiczne, ekonomiczno-finansowe i organizacyjne wynikające z kompletnej dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne. 8. Przedmiar robót, stanowiący załącznik Nr 12 do SIWZ, pełni jedynie funkcję orientacyjną i pomocniczą. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszystkie prace niezbędne do realizacji zamówienia wynikające z dokumentacji projektowej oraz STWiORB. 9. Na zasadzie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) operatorzy maszyn niezbędnych do realizacji zamówienia, w szczególności: koparki, spycharki, równiarki, ładowarki; b) pracownicy wykonujący roboty elektryczne; c) pracownicy fizyczni wykonujący pozostałe roboty niezbędne do realizacji zamówienia. Pozostałe uregulowania dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały uregulowane w rozdziale XXVI SIWZ oraz w § 15 wzoru umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 10. Wymagania dotyczące robót: 10.1. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z jego przeznaczeniem, z zachowaniem przepisów prawa budowlanego. 10.2. W zakresie obowiązujących przepisów materiały i urządzenia będą posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty bezpieczeństwa. Podczas realizacji zamówienia Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości materiałów używanych do wykonania prac, jak również przedstawienia wyników tych badań. 10.3. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszy przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP, dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. 12. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne, stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 ustawy PZP, musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, należy je rozumieć jako przykładowe. Każdorazowo gdy wskazana jest w SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". 13. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 14. Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem, na którym mają być realizowane roboty budowlane oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233290-8, 45231400-9, 45316100-6, 45232452-5, 77310000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
327159.87
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mariusz Borończyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
387204.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa polegająca na pielęgnacji i konserwacji terenów zieleni Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki"
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja wodociągu w rejonie ul. Malejowskiej wraz z przepięciem starych przyłączy do nowej sieci
- Budowa odkrytego lodowiska w miejscowości Maniowy
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bobrówko na działkach o nr ewid. gruntu: 117/288; 117/289
- "Budowa parku miejskiego przy ul. Świdnickiej w Nowej Rudzie w ramach zadania pn.: Zmiana funkcji pogórnicznych obszarów na zielone obszary transformacji miejskiej"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.