To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-17
Ogłoszenie nr 500110088-N-2018 z dnia 17-05-2018 r.
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa: Świadczenie usług serwisu samochodów służbowych Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530813-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, Krajowy numer identyfikacyjny 367849538,
ul. Karolkowa
30,
01-207
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(22) 452-55-01, e-mail
zamowienia.publiczne@kowr.gov.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://bip.kowr.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Agencja wykonawcza
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisu samochodów służbowych Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):385/2018/C
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu (przeglądów, napraw, usług wulkanizacyjnych, wymiany opon i kół, przechowywania opon, badań technicznych oraz zakup części zamiennych, płynów eksploatacyjnych, akcesoriów samochodowych i opon) samochodów służbowych Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa. 2. Wykaz pojazdów oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, według wyboru Wykonawcy, na dowolne części zamówienia: Część nr 1: serwis samochodów użytkowanych w Central KOWR; Część nr 2: serwis samochodów użytkowanych w Oddziale Terenowym w Białymstoku; Część nr 3: serwis samochodów użytkowanych w Oddziale Terenowym w Bydgoszczy; Część nr 4: serwis samochodów użytkowanych w Oddziale Terenowym w Gorzowie Wlkp.; Część nr 5: serwis samochodów użytkowanych w Oddziale Terenowym w Kielcach; Część nr 6: serwis samochodów użytkowanych w Oddziale Terenowym w Koszalinie; Część nr 7: serwis samochodów użytkowanych w Oddziale Terenowym w Krakowie; Część nr 8: serwis samochodów użytkowanych w Oddziale Terenowym w Lublinie; Część nr 9: serwis samochodów użytkowanych w Oddziale Terenowym w Łodzi; Część nr 10: serwis samochodów użytkowanych w Oddziale Terenowym w Mikołowie; Część nr 11: serwis samochodów użytkowanych w Oddziale Terenowym w Olsztynie; Część nr 12: serwis samochodów użytkowanych w Oddziale Terenowym w Opolu; Część nr 13: serwis samochodów użytkowanych w Oddziale Terenowym w Poznaniu; Część nr 14: serwis samochodów użytkowanych w Oddziale Terenowym w Pruszczu Gdańskim; Część nr 15: serwis samochodów użytkowanych w Oddziale Terenowym w Rzeszowie; Część nr 16: serwis samochodów użytkowanych w Oddziale Terenowym w Szczecinie; Część nr 17: serwis samochodów użytkowanych w Oddziale Terenowym w Warszawie; Część nr 18: serwis samochodów użytkowanych w Oddziale Terenowym w Wrocławiu; Część nr 19: serwis samochodów użytkowanych w Sekcji Zamiejscowej w Legnicy; Część nr 20: serwis samochodów użytkowanych w Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy; Część nr 21: serwis samochodów użytkowanych w Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50100000-6
Dodatkowe kody CPV: 34330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: serwis samochodów użytkowanych w Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INTER CARS S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2516.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Dotyczy sekcji IV.7): Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania podwykonawcom świadczenia usług serwisowych. Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcom nie została określona. |
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: serwis samochodów użytkowanych w Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INTER CARS S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2622.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Dotyczy sekcji IV.7): Wykonawca przewiduje powierzenie podwykonawcom usług serwisowych. Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcom nie została określona. |
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: serwis samochodów użytkowanych w Oddziale Terenowym w Szczecinie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17725.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elit Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9687.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.