To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-18
Ogłoszenie nr 500110793-N-2018 z dnia 18-05-2018 r.
Dom Pomocy Społecznej w Kozuli: Podniesienie standardu usług Domu Pomocy Społecznej w Kozuli poprzez modernizację, adaptację i wyposażenie infrastruktury
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Podniesienie standardu usług Domu Pomocy Społecznej w Kozuli poprzez modernizację, adaptację i wyposażenie infrastruktury, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura społeczna, Działanie 13.2 Infrastruktura usług społecznych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527239-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Postępowanie prowadził Dom Pomocy Społecznej w Kozuli 21-500 Biała Podlaska, Kozula 1, w imieniu i na rzecz Powiatu Bialskiego
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Kozuli, Krajowy numer identyfikacyjny 29633100000,
ul. Kozula
1,
21500
Biała Podlaska, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
0-83 343 34 70, e-mail
slawek_kisiel@tlen.pl, faks
0-83 343 34 70.
Adres strony internetowej (url): https://dpskozula.bip.lubelskie.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://dpskozula.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Podniesienie standardu usług Domu Pomocy Społecznej w Kozuli poprzez modernizację, adaptację i wyposażenie infrastruktury
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DPS.A.ZP.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery części, jak niżej: Część nr 1 Przedmiotem zamówienia zadania nr 1 jest "Remont oraz adaptacja pomieszczeń hydroterapii i fizykoterapii na pokoje mieszkalne w domu pomocy Społecznej w Kozuli", w tym: a) Remont oraz adaptacja pomieszczeń hydroterapii i fizykoterapii w części parterowej budynku B2, ze zmianą sposobu użytkowania na pokoje mieszkalne w ilości 10szt. Roboty występują w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej - bez instalacji sygnalizacji pożaru, która znajduje się w części 2 zamówienia. Zakres prac obejmuje prace adaptacyjne polegające na wyburzeniu niektórych ścianek działowych i postawienie nowych w celu wydzielenia nowych pomieszczeń (pokoi i łazienek), położenie tynków cementowo - wapiennych na nowych ściankach oraz gładzi gipsowej na wszystkich ścianach. Ponadto zakłada się także położenie na posadzkach odpowiednio terakoty oraz paneli podłogowych, glazury na ścianach łazienek do wysokości 2,0 m i w kuchni przy ciągach roboczych oraz wymianę oświetlenia na energooszczędne, a także montaż armatury i urządzeń sanitarnych w łazienkach. Konieczna będzie współpraca z wykonawcą części Nr 2 zamówienia w zakresie koordynacji wykonania instalacji sygnalizacji pożaru. b) Remont 34 pokoi mieszkalnych oraz 20 łazienek w budynku B1. Zakres prac w pokojach mieszkalnych obejmuje demontaż starych wykładzin PVC na podłodze, naprawę podłoża i ułożenie nowych wykładzin PVC typu Tarkett, z wywinięciem na cokoły min. 10cm, o następujących parametrach: atest trudnopalności, klasa użyteczności publicznej min. 31, antypoślizgowość min. R-9, malowanie pokoi oraz wymianę oświetlenia na energooszczędne. Zakres prac w łazienkach obejmuję wymianę płytek na ścianach i posadzce, wykonanie spadków na posadzce, wykonanie gładzi gipsowej na suficie oraz jego malowanie, wymianę muszli sedesowej, umywalki, baterii umywalkowej i prysznicowej, montaż poręczy dla osób niepełnosprawnych, wymianę oświetlenia na energooszczędne. Kolorystyka wykładzin, ścian i płytek zostanie uzgodniona z inwestorem. UWAGA! Inwestor będzie sukcesywnie przekazywał po 6 pokoi mieszkalnych wraz z przyległymi do nich łazienkami,a po ich wyremontowaniu i zagospodarowaniu, przekaże wykonawcy kolejnych 6 pokoi mieszkalnych i 6 łazienek, itd. Szczegółowe dane zawarte są w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 1 cz. 1_1 i cz. 1_2 do SIWZ. Część nr 2 Przedmiotem zamówienia nr 2 jest "Modernizacja systemu sygnalizacji pożarowej". W istniejącym kompleksie budynków w istniejącej instalacji sygnalizacji pożarowej należy wymienić wszystkie urządzenia starego systemu na system projektowany. W budynkach B1, B2, B4 i w dworku przewiduje się wykorzystanie istniejącego okablowania. W budynku B3 należy wykonać nowe okablowanie, układane w listwach. Istniejący niezależny system oddymiania grawitacyjnego klatek schodowych, należy powiązać z nowym systemem sygnalizacji pożarowej. Konieczna współpraca z Wykonawcą części Nr 1 zamówienia w zakresie wykonania robót budowlanych w budynku B2 (parter). Szczegółowe informacje zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiące załącznik nr 1 cz. 2 do SIWZ. Część Nr 3 Przedmiotem zamówienia nr 3 jest "Przebudowa oraz rozbudowa instalacji telewizji użytkowej CCTV". Istniejący system oparty na kamerach analogowych podlega rozbudowie o nowe urządzenia w technologii cyfrowej. Kamery obejmują główny kompleks budynków oraz teren zewnętrzny wraz z budynkami pomocniczymi. Szczegółowe informacje zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiące załącznik nr 1 cz. 3_1 i cz. 3_2 do SIWZ. Część Nr 4 Przedmiotem zamówienia nr 4 jest "Modernizacja dźwigu typu LEWAR". Modernizacji podlega dźwig osobowy hydrauliczny, zlokalizowany w budynku B2, o n/w parametrach: - udźwig - 1600kg, - wysokość podnoszenia - 5,40m, - liczba przystanków - 2, - drzwi przystankowe - dwuskrzydłowe automatyczne, - wytwórca - LEWAR Warszawa, - rok produkcji - 1994. Wykonanie dokumentacji niezbędnej do odbioru dźwigu przez UDT i przekazanie urządzenia do odbioru przez UDT i użytkownikowi do eksploatacji. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót załącznik nr 1 cz. 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont oraz adaptacja pomieszczeń hydroterapii i fizykoterapii na pokoje mieszkalne w Domu Pomocy Społecznej w Kozuli |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
522067.83
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo - Budowlane ALEX - BUD Aleksander Gryciuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
563833.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 219894,97 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Prace modernizacyjne systemu sygnalizacji pożarowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
237892.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CONSUL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
256923.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 48600.00 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Rozbudowa instalacji telewizji użytkowej CCTV |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73342.48
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AKLIM Monitoring Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
90211.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Modernizacja dźwigu osobowego w budynku B2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust.1 pkt.1 Ustawy - nie złożono żadnej oferty |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Biała Podlaska
- Dostawa aspiracyjno - próżniowych systemów zamkniętych do pobierania krwi, staplerów płucnych (...), w podziale na 6 części
- Dostawa leków i materiałów medycznych w podziale na 16 części
- Dostawa wyrobów do operacji witrektomii tylnej kompatybilnych z aparatem Megatron S4 oraz innych akcesoriów, retraktorów tęczówkowych, pierścieni napinających torebkę (...) w podziale na 4 części.
- Dostawa spirali embolizacyjnych obwodowych, systemów do zamykania dostępów naczyniowych, akcesoriów do aparatu do znieczuleń Damece MRI 508 do użytku w pracowni (...) w podziale na 13 części
- Konserwacja oświetlenia drogowego w ciągu drogi krajowej nr 2 (obwodnicy m. Biała Podlaska) w km 630+545÷641+512, na wiadukcie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 811 i 812 oraz d. serwisowych w 2025r.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja węzłów sanitarnych - parter niski w budynku sal sportowych IV-X zlokalizowanych w kompleksie budynków AWFiS w Gdańsku przy ul. Kazimierza Górskiego 1 wraz z robotami towarzyszącymi
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zuśnianka w ciągu drogi gminnej nr 101853B w miejscowości Zusno, gmina Filipów.
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.